Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik begrijp daaruit dat je cadeaukaarten hebt gekregen voor je verjaardag? Wat attent, daar heb je echt wat aan! Leuk hoor, al die knutselspullen.

Mijn vriendin wijst me soms op nieuwe aanbiedingen voor knutselspulletjes, maar ik mag ze niet meer kopen van mezelf. Ik heb nu bijna een doos vol en doe het nooit.... Ik ben beter in het kopen, dan het knutselen zelf. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018 20:09    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Die cadeaukaarten heb ik bij elkaar gespaard met het meedoen met onderzoekspanels en enquetes bij GFK onderzoeksbureau. Al had ik wel ook nog een cadeaukaart gekregen van mijn zusje met Sinterklaas. Voor mijn verjaardag heb ik vooral geld gekregen als bijdrage voor mijn budget voor de hobbybeurs waar ik 23 februari weer heen ga Erg blij

Ook als je wel gebruik maakt van je hobbyspullen dan stapelt het zich op hoor, ik heb ondertussen een hele kamer vol Lachen

Vanmorgen toch maar heel even naar de supermarkt om nieuwe worteltjes en tomaatjes te halen. Gelijk ook maar spruiten meegenomen die in de aanbieding waren, die ga ik morgen klaarmaken. De rest van de dag voornamelijk gelegen en Netflix gekeken. Ben nog steeds niet helemaal bijgekomen van afgelopen vrijdag en ik wil deze vrijdag graag naar mijn ouders voor mijn vaders verjaardag. Ik heb vanmiddag wel nog even zitten tekenen dus toch nog eventjes wat creatiefs gedaan. En mijn medicijnen zijn weer bezorgd dus ik kan weer 2 weken vooruit.
Vanavond lekker een rustig avondje tv kijken en wat internetten en straks weer op tijd naar bed om nog even naar mijn luisterboek te kunnen luisteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018 22:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojamelk, teffontbijt
1 banaan

L: erwtensoep (hacheevlees, spliterwten, bouillon, wortel, ui, pastinaak, bleekselderij, prei, venkel, peper, extra magere rookworst)
3 crackers

T: druiven

A: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, kalkoenfilet
3 maiswafels, filet americain
komkommer, tomaat, wortel, augurk

T: klein handje noten
1 peer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Weer bijgelezen, fijne dag Marianneke.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 feb 2018 11:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je juffie Erg blij

Vandaag een pyamadag voor mij. Morgen naar mijn ouders voor mijn vaders verjaardag dus vandaag rustig aan. Ik heb even zitten tekenen om een Zentangle af te maken waar ik gisteren aan begonnen was. En het ATCtje wat ik gisteren had gemaakt heb ik op cardboard geplakt zodat ie stevig genoeg is. EN allebei zitten ze nu in ene enveloppe met een kaartje erbij zodat ik ze morgen op de post kan doen. Ik heb ook alvast een stapeltje kaartjes uitgezocht voor de kaarten round robins die ik nog moet versturen. Daar wil ik als het me lukt morgen ochtend als de hulp hier is alvast mee beginnen. Maar als het niet lukt of het niet af is dan hebben we het hele weekend nog Erg blij En daarna weer een nieuwe week.

Verder lekker makkelijk gedaan met koken. De spruitjes schoongemaakt en met wat aardappels in een stoomschaal gedaan voor de magnetron. En de kip in de airfryer. En toen de rest van de middag in mijn stoel en weer een aantal afleveringen van Reign gekeken. En 's-avonds weer gewoon tv gekeken. Ik ga zo nog even mijn dagmenu hier neerzetten en dan alles afsluiten en naar bed om nog even verder te luisteren naar mijn luisterboek, ik luister naar het boek 'Zilverdolk' van Katherine Kerr. Het eerste deel van de Devery serie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 feb 2018 23:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojamelk, 30gr havermout, kaneel, 15gr rozijntjes
1 banaan

L: 137gr gekookte aardappelen
spruiten, mosterd
2 kipdrumsticks

T: 2 mineola's

A: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, magere leverpastei
3 maiswafels, filet americain
komkommer, tomaat, wortel, augurk

T: 1 kiwi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 feb 2018 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Prima menuutje.
Veel plezier bij je vader op de verjaardag en een fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2018 16:14    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi marianneke !
Even bijlezen in je boekje !

Wat heftig zeg ! Confronterend omdat het een diagnose is maar ergens ook wel een verademing dat je hulpmiddelen, finacieel kan terug krijgen en Mss wat aangepaste kleding kan krijgen ! Toch wel heftif vind ik dat het zovele centen kost en nog niet voldoende onderzoeken zijn gebeurt om het geld terug te kunnen krijgen ! Goed dat er goedkopere alternatieven zijn maar toch ! Gezondheid is geen luxe ! En moet je niet op besparen maar het kan niet anders als het zo duur is ! Echt erg ! Hopelijk kan je toch voldoende geholpen worden dat het wat draagelijker word !

Wat een mooie menuutjes ! Heb weer wat ideetjed opgedaan ! De sandwichspread vind ik die in albert hein ? Die hebben we hier namelijk ook Erg blij

En wat is tuffontbijt ? En de ikea balletjes zijn dat de zweedse die je er kan eten ? Of vind je die in het winkeltje bij de uitgang ? Mijn kids eten supergraag balletjes Erg blij

Ook een bordspelfan ? Hier proberen we daar ook tijd voor te maken. We hebben vanavond weer vrienden op bezoek voor een spel avond. Kolonisten van catan en 7wonders staat op het programma. Patchwork heb ik genoteerd om men lijstje mss wel een fijne valentijnscadeau (ook al doen we daar niet echt aan mee haha) omdat je het met twee kan spelen, vind je niet vaak eh voor 2 spelers .

Veel plezier met de verjaardag van je papa !
Fijn weekend en veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 feb 2018 11:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Duffy en Frutella, was erg gezellig maar wel druk voor mij.

@Frutella, Gezondheid zou inderdaad geen luxe moeten zijn maar dat begint het zo langzamerhand wel te worden zeker als je net als ik moet rondkomen met een minimum inkomen. Ik ben volledig afgekeurd en mijn uitkering die ik krijg van het UWV (die verzorgt de arbeidsongeschiktheids uitkeringen hier in Nederland) is dus geen vetpot maar ik red het ermee tot nu toe. Maar ja als alle verplichte vaste kosten onder invloed van de grillen van het kabinet steeds verder blijven stijgen dan gaat dat wel steeds moeilijker worden.

Sandwichspread verkopen ze hier ook bij de AH maar ook bij de andere supermarkten. De balletjes die ik had zijn de kip en groente balletjes, omdat die gluten en lactose vrij zijn, en die vind je inderdaad bij de uitgang. En teffontbijt is een ontbijtpap gemaakt van teffmeel samen met wat melk of in mijn geval sojamelk maak je er een ontbijtpap van.

ja hier ook een groot bordspelfan. Ik speel met enige regelmaat met een groepje vrienden of met een groepje van een fantasy lees forum op een spellenmeeting. Ik heb zelf een leuke verzameling spellen ondertussen. Wat ik zelf ook nog leuke spellen vind voor 2 personen zijn oa Cesar en Cleopatra en Smallworld. Die laatste kun je ook met meer spelen maar omdat het spel ook een speciaal bord heeft voor een 2 speler spel is het ook met 2 personen erg leuk en spannend. Clans is trouwens ook een leuk spel wat ook leuk blijft met 2 spelers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 feb 2018 12:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Na gisteren vandaag een rustig dagje. Vanmorgen uitgeslapen en wat geïnternet en verder geluisterd naar mijn luisterboek en een heerlijk stamppotje gemaakt. En vanmiddag de laatste afleveringen van Reign gekeken en nog een film op Netflix. En begonnen met de eerste aflevering van de een na laatste Star Trek serie die ik nog wilde kijken. Dus van een serie gebaseerd op het verleden naar reizen door de ruimte Erg blij Ik heb tijdens het kijken ook nog even mijn stiften en een mandala kleurboek erbij gepakt en ben begonnen met het kleuren van een van de mandala's.
Nu ga ik Wie is de mol kijken en daarna Moltalk. En dan op tijd naar bed om nog even naar mijn boek te luisteren voor ik ga slapen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 feb 2018 21:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 120 van 132