Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 125, 126, 127  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Uitslapen en dan nog je wekker op tijd zetten is niet handig Nee. Grap
Nog zoveel koken op een pyamadag? Gekke meid.

En Friends... ben je al bij The one with the wedding dresses? Mijn favoriet uit mijn studententijd. Ik had een huisgenoot die alle dvd's had, dat keken we altijd op katerige zondagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jan 2018 21:27    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik moet sowieso altijd mijn wekker om 10 uur zetten voor mijn medicatie maar hij stond dus nog om 9 uur Lachen
Wat het koken betreft ik wil genoeg bakjes in mijn vriezer hebben staan zodat ik tot na mijn verjaardag vooruit kan Erg blij Ben over 2 weken jarig en de periode daarvoor gaat het niet lukken om grotere maaltijden te koken voor meerdere dagen dus vandaar. Morgen hoef ik alleen nog maar een ui te snijden en de spliterwten af te wegen en alles met water en bouillonblokjes in een pan te doen en daarna moet dat een uurtje of 2 lekker pruttelen en heb ik er geen omkijken naar. Dus vandaag was wat drukker op kookgebied dan normaal Erg blij

Jaaa die aflevering ben ik al voorbij, zit nu al in seizoen 5 namelijk. Die vond ik ook altijd erg leuk, en nog steeds Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jan 2018 21:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een heerlijke grote pan Erwtensoep gemaakt.
Mijn ouders kwamen helpen om de Kerst spullen op te ruimen zodat alle weer normaal is ook in huis. Ik heb ze een bakje erwtensoep meegegeven voor mijn vader (mijn moeder lust het niet) en een bakje met de courgettesoep die ik gisteren maakte.

Verder vandaag weinig meer gedaan. Niet eens meer toegekomen aan het schrijven van de paar kaartjes die ik nog wilde schrijven of het begin maken van een nieuwe pocketletter. Had wel voor mijn ouders kwamen nog een opzetje gemaakt voor een ATCtje uit de maandelijkse Kerstserie, thema is 3 Koningen en heb die alvast getekend op een kladversie. Maar toen ze weer naar huis waren had ik geen energie meer dus ben ik maar gaan liggen en verder gaan kijken naar Friends. Morgen weer een nieuwe dag. Al heb ik dan eerst hydrotherapie. Maar misschien dat ik eind van de middag nog even wat energie heb om de laatste kaartjes te schrijven. En anders heeft de week gelukkig nog meer dagen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018 20:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojayoghurt, 30gr muesli, 1 banaan

L: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, gerookte zalm
halve avocado, beetje peper en zout
tomaat, komkommer

T: 1 sinaasappel

A: Erwtensoep (hachee vlees, spliterwten, bouillon, wortel, ui, pastinaak, prei, bleekselderij, venkel, peper, extra magere rookworst)
3 crackers

T: wortels, hummus
1 kiwi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018 20:48    

Reageer met quote
Lekker hoor, zelfgemaakte erwtensoep.
En je hebt helemaal gelijk, fijn genieten van het bezoek, ook al kost dat wat energie! De week heeft nog meer dagen, ga ik mezelf ook vaker aan herinneren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jan 2018 21:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo nog even voor ik naar bed ga hier een stukje schrijven. Vanmorgen weer naar de hydrotherapie geweest. Van het schrijven van de rest van de kaarten is niks meer gekomen vandaag. Ik moest nog even naar de brievenbus en de winkel en tot die tijd had ik nodig om weer een beetje uitgerust genoeg te zijn na de hydro. Ik moest ook nog onverwacht 2 telefoontjes plegen naar Welzorg voor mijn rolstoel want met het pakken van mijn rolstoel van zijn 'parkeerplekje' in een van mijn halkasten voelde ik dat hij toch wel erg wiebelig was. Dit heb ik al een keer eerder gehad en toen moesten de moeren aangedraaid worden bij de bevestiging van de wielen aan de stoel. En ja hoor toen ik hem op de kiepwieltjes had staan bleek dat er te veel speling zat op het rechterwiel. Dus meteen gebeld en vrijdag komen ze langs. Toen ik in de winkel reed begon in mijn display mijn snelheidsmeter raar te doen en de cijfertjes gingen uit zichzelf hoger en lager en de snelheid van mijn rolstoel reageerde daar dus op. Dit heb ik al vaker gehad zonder dat ik de draaiknop aanraakte of dat er iets anders die knop raakte. Maar ik vergat dan steeds te bellen dus bij thuiskomst nog maar een keer gebeld. Gelukkig kon ze het ook nog vrijdag inplannen want dat is ook nog een heel gedoe want dat met mijn wielen valt onder de rolstoel zelf en dit valt dan weer onder de Alber Efix en dat is een extra hulpmiddel wat wel op mijn stoel is gemonteerd maar in het systeem zijn het 2 aparte hulpmiddelen en dat is soms lastig te combineren blijkbaar in 1 afspraak. Maar het is geregelden nu maar hopen dat de monteur vrijdag ook dat probleem weet te vinden en op te lossen.
Daarna weer in rust tot ik naar de repetitie van het koor moest. Morgen wordt echt een rustig dagje hier, alleen in de ochtend de thuiszorg voor mijn injectie en de rest van de dag helemaal niks.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 1:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojamelk, 40gr teffontbijt, 1 banaan

T: 1 kleine näkd strawberry crunch reep

L: 75gr kipfilet (rauw), 60gr rijst (ongekookt), olijfolie, ui, knoflook, roerbakgroentes, kruiden, champignons, beetje sojasaus
zilveruitjes, komkommer

T: 1 sinaasappel

A: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, gerookte zalm
1 meerzadencracker, casselerib
1 kopje courgettesoep

T: komkommer, tomaat
1 peer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 1:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een heerlijk rustig dagje thuis. Alleen wat kaartjes geschreven en de 3 wijzen voor de Kerst serie ATC van deze maand met tekenpen op een ATC gezet. En ik heb weer wat afleveringen van Friends gekeken.

Mijn dagmenu van vandaag

O: sojayoghurt, 15gr pitten en zaden mix, 1 banaan

L: 120gr gekookte aardappels
broccoli, mosterd
88gr runderchipolata's, olijfolie

T: mandarijntjes
1 meerzaden cracker, pindakaas

A: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, gerookte zalm
1 ei
1 kopje courgette soep

T: komkommer, tomaat, wortel met hummus
halve mango

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 21:26    

Reageer met quote
Klinkt inderdaad als een prima dagje!
Wat was ATC ook alweer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 21:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een ATC is een Artist Trading Card. Dat zijn kaartjes met een afmeting van 6,4x8,9cm waarop je je uit kan leven met tekenen, mixed media of welke andere crea techniek dan ook. Eigenlijk dus een klein 'kunstwerkje'. En die ruil ik dan met andere mensen die ook ATCtjes maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jan 2018 21:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 125, 126, 127  Volgende
Pagina 113 van 127