Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Knoetje ~ Herbalife

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Knoetje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Sinds 5 augustus ben ik bezig met het Herbalife dieet. Woog op dat moment 78,8 kilo en dat is wel veel meer als een paar jaar geleden. Ben nu echt op het punt gekomen dat ik mezelf in de weg zit en eigenlijk geen leuke, strakke shirts durf te dragen.
Ik heb voornamelijk last van de probleemgebieden die de meeste vrouwen hebben; buik, billen en bovenbenen en die wil ik er dus af hebben!

Ik heb vroeger wel eens de shakes en repen van Weight Care gebruikt, maar dat hield ik niet lang vol. Kreeg na zo'n maaltijdshake al weer vrij snel honger!

Dit heb ik nu nog niet gehad met Herbalife. Ook gebruik ik de multivitamine tabletten en de vezeltabletten.

Aankomende vrijdag heb ik mijn eerste weeg- en meetmoment na het starten dus ben heel benieuwd of ik al iets zie qua gewicht en centimeter verlies!

Zijn er mede Herbalife-afvallers hier? En hoe ervaren jullie het?

Groetjes en tot snel, Knoetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2013 13:33    

Reageer met quote
Gisteren weer twee shakes op.

's morgens om 07.30 uur heb ik vanille met optimel Ananas op. Als tussendoortje heb ik om 10.15 uur een snack a jack bbq op.

Om 12.00 uur heb ik weer een shake gemaakt met vanille en optimel Framboos. Deze combi smaakt ook prima. Om 15.30 uur heb ik een klein bakje met verschillend fruit op, o.a. meloen, aarbeien en druiven.

In de avond probeer ik graag een beetje normaal/gezond te eten, omdat mijn vriend ook mee eet. Dus toen heb ik sukiyaki gemaakt met biefstuk, sperziebonen en tauge en natuurlijk rijst.

In de avond had ik een feestje, dus toen heb ik een klein beetje gezondigd. Ik heb een paar toastjes met bruschetta op. Maar heb wel mijn tussendoortje weggelaten.

Vandaag ben ik begonnen met een shake vanille gemixt met optimel chocomelk. Niet echt mijn favoriet, dus die chocomel koop ik niet meer.

Als tussendoortje heb ik een volkoren crackertje op en om 12.15 uur heb ik een vanille/optimel passievrucht&mango op. Die is ook wel lekker!

Voor dadelijk heb ik hier een heerlijk appeltje liggen.

Wat ik vanavond te eten krijg is nog een verassing, want ik ga bij mijn papa en mama eten. Maar dat laat ik uiteraard morgen weer weten!

Vanavond ga ik ook weer heerlijk naar Zumba, dus kan ik me weer lekker uitleven daar.

Tot morgen allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2013 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Spannend dus morgen op de W-schaal ,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 aug 2013 12:44    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Spannend dus morgen op de W-schaal ,

succes

ja, inderdaad wel spannend! Ben benieuwd of er iets te zien is.
Normaal weeg je je om de twee weken, maar nu een paar dagen eerder. Kon niet anders.
Voor een keer is dat ook niet erg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2013 13:51    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ik denk het wel want je verliest ook vocht bij de start.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 aug 2013 14:14    

Reageer met quote
Gisterenavond heb ik echt heerlijk gegeten. Heb tonijnsteak en zalm op met sugarsnaps, worteltjes, sla en een paar kleine in de oven gegrilde aardappeltjes.

Vandaag weer begonnen met een shake van vanillepoeder en optimel Chocomel. Vind die toch echt niet lekker. Maar nog twee keer en dan is het pak weer leeg.

Als tussendoortje heb ik weer een volkoren crackertje op.

Tussen de middag heb ik weer een shake met vanille poeder en optimel mango/passievrucht genuttigd. Deze is wel goed te doen.

Voor dadelijk heb ik weer een appeltje liggen.

Voor vanavond heb ik een goed gevulde, zelfgemaakte groentensoep op het programma staan met wat kruidenstokbrood.

En daarna is het moment daar; mijn eerste weeg- en meetmoment... Ik houd jullie op de hoogte!

X

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2013 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Klein maar dapper
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonde voeding

Reageer met quote
Heel succes vanavond Knoetje!
Ik ga heel hard voor je duimen!

Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2013 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Lach
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hee Knoetje,

Dank je wel voor je reactie op mijn voorstel berichtje.
We zijn samen gestart zie ik, alleen een andere methode.
Goed op weg Erg blij

Spannend vanavond!! Ik duim mee...

Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2013 17:01    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Super start zie ik-2.4kg Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 17 aug 2013 21:58    

Reageer met quote
Hoi Ellen, ja start was super! 2,4 kilo eraf en op mijn borst buik en bovenbenen 1 cm omvang kwijt. op heupen zelfs 2 cm!

Ben heel trots op mezelf! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2013 12:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2