Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Jammer van die eetbui Josje. Stress blijft toch nog steeds een valkuil voor je. Misschien idd een paar dagen helemaal eruit om te ontspannen maar ik denk dat je beter wat aan de oorzaak moet veranderen. Ik weet ik heb makkelijk praten. Als je nl weer thuis komt van een paar dagen ontspanning begint de stress weer opnieuw.

Ik hoop dat je de juiste manier kan vinden om die eetbuien te voorkomen. Vergeet niet Josje je bent al van de 100 af gekomen he en dat is een hele prestatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2015 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
Bedankt voor jullie berichtjes.
Vanochtend weer niets eraf. Terwijl,ik me er strak aan heb gehouden.

Ik ben gister voor t eerst in een broek met jasje de deur uit gegaan sinds 2 jaar en 9 maanden ofzo. Mijn man was positief verrast en zei trots op me te zijn. Hij wilde meteen zn belofte tot aankoop v burberry en louis vuitton riem waarmaken. Maar hij begrijpt niet dat ik mij zo stress over die laatste kgs. Hij vind dat ik me 2 jaar nergens druk om heb gemaakt en nu ' met geweld' bezig ben.
Nou, ik zet toch door. Dat is wat ik wil.

17 juli is nu officieel mijn deadline, daarop staat t evenement gepland waarvoor ik er beter wilde uitzien
Ik probeer touwtje te gaan springen, maar nu teveel last v ongesteld daarvoor.

@eef: je hebt wel gelijk enerzijds, ik kom v 100 maar ik ik het zo graag. Anderzijds: ik ben al 2 jaar niet op gewicht geweest

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2015 14:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pffffffffffff 72,4 vanmorgen
Ik hang hartstikke vast

Iemand ervaring hiermee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2015 10:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dames, ik ben zo blij!

Vandaag 2 sets nieuwe kleding en wel zoals ik weer gekleed wil gaan. Na 2,5 jaar heb ik 2 slim fit spijkerbroeken gekocht van Hugo boss in maat 30. Ik vond het zo een acceptabele maat......

Voor de zwangerschap had ik 29, misschien komt dat nog, ik ben hier echt dol enthausiast over Lachen en 2 getailleerde blazertjes, een witte met en zwarte bies en een zwarte met een witte bies. 38 paste maar heb 40 genomen, dan is er net dat beetje meer stof
Dat nochelant wappert en zo mijn Probleemgebied ( buik & zijkanten) maskeert.

Ik had 1 set gekocht maar mijn man moedigde mij gelijk aan tot het aankopen Vd 2e. Omdat ik helemaal niks meer heb. Zelfs geen fatsoenlijk basic shirtje voor eronder, of een mooie riem of mooie schoenen.

Ik vermoed niet dat het hierbij gaat blijven....... Ik wil de broek nog in t zwart en nog een beige jasje en schoenen riemen sjaaltjes........ Helaas loopt mijn smaak wel in de eurootjes Maarja ik mag even van mezelf. Ik Zie er ineens helemaal anders uit Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2015 21:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn nieuwe getal is er : 71,9
Daar heb ik lang maar uitgekeken
Ik vermoed dat een en ander ook met menstruatie te maken heeft

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2015 8:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zie je die weegschaal kan soms veel frustratie met zich meebrengen. Ik probeer niet iedere dag te gaan staan maar helaas ook bij mij is de verslaving toe geslagen.

Tot 17 juli moet het toch lukken om er nog wat kilo's af te peuteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2015 9:03    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Laatste loodjes wegen het zwaarst, niet opgeven hoor! Je komt er wel!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2015 18:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
' eraf peuteren' zo voelt het wel ja
Maar ach, het is zo'n overwinning voor me dat ik in een normale maat pas en weer leuke kleding aan kan dat ik weer motivatie heb.

Ik moet gewoon rustig blijven, er is nog elke week wat afgegaan.

In elk geval wacht ik niet meer met kleding of schoenen . Waarom zou ik. Na 2,5 jaar voor schut te hebben gelopen vind ik het heerlijk zo.

Ik ga een spray tan nemen en na de kapper en m'n nagels en dan voel ik me vast een ander mens. Dit soort zaken heb ik mezelf lang zat ontzegd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2015 19:18    
Vrouw Weeggegevens   Jennieanja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Hi Josje,

Ik ben even druk geweest en moest even bij lezen. Vervelend dat die eetbuien iedere keer weer gebeuren. Maar je pakt het elke keer weer goed op!
Het is goed om terug te kijken en te zien wat je al bereikt hebt. Daar mag je jezelf best voor belonen. Heerlijk he zo shoppen.

Het feit dat de weegschaal geen lager gewicht aangeeft wil niet zeggen dat je niet afvalt. Je zit namelijk in je vetverbranding. Ik ga wel elke 2 weken naar een consulent en wordt daar gewogen. Deze weegschaal geeft aan hoeveel vet of vocht/spieren je bent kwijtgeraakt of bent aangekomen. Ik was ook een keer 'maar' 2 ons afgevallen volgens de weegschaal, maar dit was 1,8 kg vet eraf en ik was 1 kg spieren en 0,6 kg vocht aangekomen.
Het is jammer dat jij dit niet kunt zien/meten.
Met jouw doorzettingsvermogen gaat het je lukken die laatste kilo's er nog af te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jun 2015 22:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Klopt helemaal Jennie. Soms is het ook handig om jezelf te meten.
Zelf ben ik daar te lui voor maar als je niet in kilo's bent afgevallen kun je wel in omvang afgevallen zijn.

ja Josje klinkt heel erg deprimerend "eraf peuteren" maar dat is meestal wel het geval met de laatste kilo's
Gaat je echt wel lukken.

Klinkt heerlijk gewoon jezelf even op nummer 1 zetten. Van een bezoek aan de kapper kan ik al genieten, mijn nagels laten doen is een soort theekransje bij mij. (Kan heel goed opschieten met mijn nagelstyliste) Als je het kan betalen zeker doen !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 09 jun 2015 6:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 18 van 23