Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Josje's Prodimed-avontuur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
De vinger van de kleine valt mee op het eerste gezicht.
Hij is wat kribbig van de honger geloof ik. Hij was op de terugreis v arts in slaap gevallen en had dus geen avondeten toetje en avondfles. Hij lacht en wil tractor Tom kijken en beweegt mee op het melodietje dus dat valt me goed mee.

M'n man is ziek dus die heb ik 5 min gisteren gezien , die was er te slecht aan toe. Griep lijkt wel.

De weegschaal had een positieve verassing : 74,2. Dat is historisch laag. Het geeft me moed. Er is in deze slechte week er dan toch wat af. Komende week haal ik de schade in.

Ik vind de chocomelk van prodimed erg lekker, nu deze op is heb ik bij een chocolade dessert heet water gedaan en dat is misschien nog wel lekkerder. Smaakt echt naar echte chocomelk.
Een aanrader.
Ik verwacht woe mijn nieuwe bestelling.

ik zie nu op de ticker, nog 4,2 kg te gaan. Klinkt nog steeds als een haalbare doelstelling. Ik heb nu lang zat het getal 74 gezien Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2015 7:13    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wat maak jij een hoop mee zeg Sip ik snap dat je dan eetbuien krijgt. Wat leven we toch in een gestoorde wereld..
Fijn dat de weegschaal weer een beetje meewerkt! Nog een paar kilo en je bent bij je doel!!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2015 6:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een verrassing 73,7 Erg blij
Dat is bijna een halve kg minder ( 500 gr)
Het is net alsof ik het voel aan m'n lijf. Met die chocolade melk kan ik me beter behelpen lijkt wel. Alsof m'n zin in zoetigheid wordt gestild en ik mijn honger gevoel beter wordt onderdrukt

'Nog 3,8 kg tot aan m'n doel van 69,9' gaat er door mijn hoofd
Ik kijk dan wel verder wat ik doe

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2015 7:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn lieve kleine prinsje weer koorts.......
Ik maak me zo'n zorgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2015 18:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
73,3 vanmorgen
Kleintje nog steeds koorts . Maar weer naar de dokter

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Verstandig weer naar de dokter, zo zielig die kleintjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 8:11    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ach jeetje Josje, de koorts nog steeds niet weg?
idd verstanding om een bezoekje aan de dokter te brengen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 10:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Keelontsteking zeggen ze
en weer een antibiotica kuur.

Ik weet het niet hoor.....al die medicatie.........Ik ben met hem naar Macdonalds geweest, om hem blij te maken. Hij eet niks, en heeft gelukkig een paar frietjes op. De keuze tussen niet eten en een beetje maar niet heel gezond was vrij makkelijk gemaakt in dit geval.
Voor mij een hele beproeving. ook nog onder lunchtijd zonder shake.......ik heb me er doorheen geworsteld met een krant, een koffie zwart en een cola ligt.

Vanavond maak ik chinese noedles met een bamipakket en eitjes erdoor. Met kipkrokantjes, vegetarische sate balletjes, zelf gemaakte komkommersalade kroeppoek en appelmoes voor hem en mijn man..........ik probeer het maar al van me af te schjrijven want ik heb er zelf ook zin in..........

mijn nieuwe prodimed pakket iseindelijk bezorgd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 14:25    
Vrouw Weeggegevens   De33

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Sterk hoor niets gegeten bij de Mac Uitroep
Beterschap met de kleine Kussen

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 15:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt De27, ik heb het even nodig
maarhet getal op de weegschaal was zo fijn vanochtend. Ik probeer er aan te denken.

ik heb 1,5 week tegen het 74 getal opgebokst omdat ik er zo slecht in zat ( eetbuiten) en de 2e dag 73 ( vanochtend 73,2) maakt dat ik al getalletje 72 kan ruiken. Ik kijk er echt naar uit.

maar......de gewenste plaatsen zoals mijn buik die zijn nog steeds nadrukkelijk aanwezig Lachen

Volgens mij wordt ik ook niet meer zo strak als vooheen. Niet dat ik toen strak was, Lachen maar ik vind geen andere bewoording.

Ik denk dat ik er niet kom met 69 hoor. maar ik weet ook uit ervaring ( dit heeft het verleden uitgewezen) dat ik 61 en 63 niet kan volhouden op een normale manier, ik moet me daar echt ontzettend voor uithongeren. Dus ik ga daar ook bewust niet meer naartoe werken. Ik heb niks aan tijdelijk een getalletje. Ik wil een goed gezond gewicht dat ik op lange termijn kan voortzetten zonder dat ik daarbij honger moet lijden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 15:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 14 van 23