Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Esther (prodiet)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   EssieW75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodiet

Reageer met quote
Zo, een lange periode van afwezigheid! Een vakantie, verhuizing, nieuwe baan, cursussen en geen internet. Hoeveel factoren wil je hebben om je lijnen te vergallen. En dat is dus ook gebeurd.

Na mijn vakantie is het me niet meer gelukt in mijn ritme te komen. Door de vakantie en verhuizing had ik even geen geld ''over'' om de dure prodiet pakketten aan te schaffen en tsja... het ging gewoon niet. Lukte me ook niet om met sporten lekker in het ritme te komen.

Maar... ik ga het weer oppakken. Ik heb nog niet gewogen, maar denk zomaar dat er een kilo of 8 bij zit (dat is dus inclusief vakantiekilo's). Baal baal baal, maar nu de knop weer omzetten en weer doorgaan. Ik was zo lekker bezig!

Dus, ik ga er weer voor! Ik wil mijn shakes combineren met ''normale'' lowcarb recepten en weer lekker gaan sporten.

Dus, schop onder de kont en gaan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2012 19:10    
Vrouw Weeggegevens   EssieW75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodiet

Reageer met quote
Meteen de daad bij het woord gevoegd.

Vanmorgen even op de weegschaal gestaan. Weer 119, grrrrr. Maar het viel me mee, want ik was bang weer boven die 120 te zitten. Ik hou ook enorm veel vocht was, dat speelt ook mee.

Ik heb lekker uitgeslapen, ontbeten met een shake en 2 gekookte eitjes en hup, tas gepakt en naar de sportschool. Nu net terug en lekker een handje pecannoten als tussendoortje genomen hmmm.

Ik moet er wel aan denken voldoende water te drinken.

De eerste stap is weer gezet! Ik hoop dat ik in ieder geval snel kwijt ben wat ik ben aangekomen, dan kan ik weer lekker verder. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2012 14:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5