Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van een snoeperd

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Marco Mat
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Hoi allemaal,

ja ook ik moet er aan gaan geloven om te gaan lijnen.
Voor mij de eerste keer terwijl ik ook heel erg worstel met allerlei andere lichamelijke problemen (CVA).

Maar ben sinds augustus 2014 15 kilo aangekomen.

Dit MOET er af het stil zitten en het snoepen doen natuurlijk geen goed en dus ga ik as maandag 11 januari starten met het sonja bakker dieet, dit ga ik doen samen met mijn vrouw. ik ga nog proberen om haar ook te enthousiasmeren om zich hier te registreren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jan 2016 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hey Marco, leuk dat je toch een dagboekje bent gestart! Waarom pas maandag beginnen? Idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2016 13:03    

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Hey Marco, leuk dat je toch een dagboekje bent gestart! Waarom pas maandag beginnen? Idee

Mijn dieet boek start op maandag, en om eerlijk te zijn heb ik voor dit weekend nog allemaal dingen in huis die ik stiekem nog wil wegsnoepen, het is niet slim ik weet het maar.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jan 2016 13:07    

Reageer met quote
Ik val van me stoel van het lachen! Nee dat niet, wel herkenbaar... Iedereen begint "morgen", maar wat je er nu nog allemaal aan eet moet er ook eerst weer af, dat schiet niet echt op hè. Erg blij
Probeer toch die 'mindset' anders te krijgen joh, want er is altijd wel een smoes te verzinnen om je 'nu even niet' aan je goede voornemen te houden. Een feestje, een ziekenhuisbezoek, een vakantie, visite die je lang niet hebt gezien en ga zo maar door.

Laatst aangepast door Kaatje op za 09 jan 2016 13:14, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2016 13:12    

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Ik val van me stoel van het lachen! Nee dat niet, wel herkenbaar... Iedereen begint "morgen", maar wat je er nu nog allemaal aan eet moet er ook eerst weer af, dat schiet niet echt op hè. Erg blij

Heb je helemaal gelijk in, maar om het weg te gooien is ook zonde, kan ik er beter nog even van genieten en maandag met goede moed starten. zijn nu boodschappen lijstje aan het maken. ik zeg komt goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jan 2016 13:14    

Reageer met quote
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jan 2016 13:18    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Lachen zó herkenbaar
we hadden vroeger bij de Weight Watchers een leidster en die kon dat zo mooi schetsen aan het begin van het jaar of na de vakantie wanneer er weer veel mensen starten,ze noemde feilloos op wat er de avond tevoren nog allemaal gegeten was Lachen
samen gaat het altijd beter...succes

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 jan 2016 22:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1