Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Vermoeidheid en stress. Huil huil Huil huil
Dat maakt het voor iedereen moeilijk om niet te gaan snaaien.

Maar ik ben het met Odette eens dat we al een heel eind zijn als we het van te voren incalculeren.

Moest wel om Odette lachen dat je hele koekjes verdiende.
Maar ik kan mij ook voorstellen dat je van kapotte koekjes eerder meer gaat eten omdat je niet helemaal goed kan zien wanneer je aan het volgende koekje begint.

Ik ga nu nog koekjes bakken. Om 12 uur 'snachts?? ja, ieder zijn gekte. Alles stond al klaar maar ik moest opeens weg.
Ik eet ze zelf niet maar ik vind het leuk om te doen.
Spritsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2015 1:05    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Quote:
Moest wel om Odette lachen dat je hele koekjes verdiende.
Maar ik kan mij ook voorstellen dat je van kapotte koekjes eerder meer gaat eten omdat je niet helemaal goed kan zien wanneer je aan het volgende koekje begint.

Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 nov 2015 13:38    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Mieke zegt het ook in haar boek als veel gebruikt excuus 'kapotte koekjes tellen niet', in de zin van: geen overzichtelijke portie dus kcal tellen is nutteloos...

Vermoeidheid heeft me gisterenavond om 22.10u (!) ook nog te grazen genomen: een half bakje bananenchips voor de tv gegeten, ik schat om en bij de 250 kcal... en dan nog 2 blokjes chocola. Vanmorgen geen lege-maag gevoel en 400 gram erbij op de wegert. Ik heb het net 'gevierd' met een half mattentaartje (want ze moeten op, en een heel krijg ik niet ingepland. Het is maar omdat ik ze zo lekker vind, dat ik ze eet. En liever om 18u dan om 22u. Ik had vandaag voor de rest enkel fruit en mijn 2 koekjes als 4-uurtje naast mijn hoofdmaaltijden.

Lunafloor: hey you go girl! Als je er blij van wordt, moet je dat doen ongeacht hoe laat het is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 nov 2015 20:11    
Vrouw Weeggegevens   mizzy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Haha die kende ik nog niet, kapotte koekjes tellen niet! Lachen

Vervelend he dat de vermoeidheid je toch te grazen nam!
Kop op he! Goooo girl! Lachen

Het geluksgevoel van eten duurt maar even maar het geluksgevoel van een slank lichaam je hele leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 nov 2015 21:01    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Komt er van als je je knop weggeeft Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2015 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Lunafloor schreef:

Moest wel om Odette lachen

Passen jullie maar op, straks ga ik vermakelijkheidsbelasting heffen Idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 nov 2015 15:41    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
[img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley1473.gif[/img]

Ik had vandaag e-mail van mama, die me nieuws meldde over vava...

Met vava gaat het duidelijk niet de goede kant op. Hij is soms verward maar de dokters zorgen ervoor dat hij totaal geen pijn heeft. Hij moet nu ook geen (pijnlijke) onderzoeken meer ondergaan : geen bloed trekken, infusen of scans meer. Jammer genoeg heeft vava maar één wens : naar huis gaan. Maar de dokters zeggen dat dat niet meer mogelijk is want hij is erg verzwakt en heeft veel verpleging nodig. Gisterenavond kon hij niet goed meer gaan maar weigerde hulp om hem te ondersteunen. Vava blijft vava hé... Ik heb veel foto's van thuis mee naar zijn kamer genomen om hem toch een beetje het thuisgevoel te geven. Van moemoe, van Sri Lanka, van zijn klein-en achterkleinkinderen. Maar veel interesse heeft hij er niet voor.

Op de afdeling waar hij nu verblijft doen ze er alles aan om het "ziekenhuisgevoel" te verdrijven. Er is een heuse woonkamer ingericht met salon, eettafel, kinderhoekje, planten enz... en van 9 tot 21 u zijn er vrijwilligers die tijd hebben om de zieken op te beuren, een spelletje spelen, of gewoon babbelen zodat niemand zich eenzaam kan voelen. Niemand loopt er in pyjama. De kamers kijken uit op een park dat ze aan het aanleggen zijn. De verpleging is speciaal opgeleid om om te gaan met mensen die niet meer kunnen genezen en zijn echt su-per-vriendelijk. Ook voor de familie nemen ze hun tijd, want het is niet alleen voor vava moeilijk.

Ik heb er ergens troost in gevonden dat hij geen pijn meer heeft. Ik kan het een plaats geven en mijn snaaibuien zijn geminderd (mijn hormonen zaten er ook voor iets tussen). Vanmorgen woog ik 60.1 kg, vlak na het euh, drinkgelag van gisterenavond (want ik heb begrepen dat jullie 'een vat' niet begrijpen) Erg blij Dus na het weekend gaat die 6 weer wel plaats ruimen voor de 5. Tenminste, dat is het plan. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Suppressa, mooi dat je nu enigszins vrede hebt met de toestand van Vava. Het blijft moeilijk.

Veel sterkte meis. aai Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015 11:58    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hey Supressa,

Als je vava zijn wens is om nog eens naar huis te kunnen gaan, neem dan zo vlug mogelijk contact op met deze organisatie:
http://www.ambulancewens.be/
Zij realiseren heel veel wensen op heel korte termijn. Met ambulance, deskundige begeleiding, enz... Realiseren hele mooie dingen!

Veel sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015 13:03    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Goede tip Whis, zo is mijn tante nog één keer naar het strand geweest, met ambulance en al.

Sterkte Suppressa!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015 13:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 40 van 68