Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Kon ik maar met de stofzuiger een beetje wegzuigen. Dat zou verdorie handig zijn. Hoeveel activity points is huishouden van 9-12 en van 13-20u? Rollende ogen

Ik ben 's middags wel een dubbel worstenbroodje op, gisteren werd er op het werk getrakteerd op 'verloren maandag'. Ik heb mijn broodje meegenomen en ingepland voor vandaag. Gisteren kwam het me niet uit met mijn punten en bovendien had ik zelf salade bij. Dan kies ik liever niet voor een verplichte vette hap op een moment dat ik het niet nodig acht...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 jan 2015 21:50    

Reageer met quote
Vandaag weer net iets meer gesnoept dan ik me voorgenomen had.

gepland: 1 praline
gegeten: 2 pralines, 1/2 Leo (traktatie bij mijn man op het werk)

Chocola blijft moeilijk voor mij.
Komt nog eens bij kijken dat ik weer met mijn hormonen geconfronteerd wordt, waardoor ik 'over night' een halve kilo bijkom... Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 jan 2015 19:59    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Op gewicht blijven IS ook moeilijk meid, ik worstel er ook mee... Je bent je duidelijke doel een beetje kwijt om het maar zo te zeggen hè. Hou voor ogen dat ook van nature slanke mensen altijd moeten opletten, al zijn ze er misschien minder bewust mee bezig of worstelen ze er minder mee dan wij. Zodra je weer richting de +2 kg. gaat trek je aan de rem, zo lukt het mij vrij aardig. Lachen

Ik heb je boekje terug verplaatst. Zet 'm op hè en een knuffel van mij, dat schijnt te helpen las ik. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jan 2015 22:13    

Reageer met quote
Ach Kaatje wat hartverwarmend!
Ik heb nog nooit in mijn leven moeten stabiliseren. Afvallen, ok. Dan zweren dat je het nooooooooooit meer zo ver laat komen. En dan na een paar jaar weer terug bij af.

STOP Uitroep

Nu niet meer.
Vandaag in het shopping center een jas in de solden gevonden en enkele blousejes en een vestje. Allemaal maat 38/S. Als ik het op de hanger zie, kan ik het nog altijd niet geloven dat ik erin pas Heh?!!?

Mijn lunch was heerlijk: een banaan in mijn tasje, een droge koek en dan een tas thee gaan drinken met een muffin. smullen Om 5 u eten gemaakt met verse soep, het was een geslaagde dag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 20 jan 2015 19:54    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wauw wat moet dat geweldig aanvoelen, maat 38/S.
Stabiliseren is echt heel moeilijk. Ik ben helaas na m'n streef weer aangekomen. Wat ik je als tip wil meegeven: blijf opschrijven wat je eet. Ik deed dat niet meer en op een gegeven moment verloor ik daardoor de controle.
Ohja en nog een tipje: weiger grotere kleding te kopen als het te strak gaat zitten!
Je mag echt super trots zijn op jezelf Kampioen

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jan 2015 10:21    

Reageer met quote
Dank je, DE27, ik waardeer je tips. Ik ben ook van het principe 'schrijven is blijven' anders had ik nooit mijn feestkilo's weg kunnen werken op 2.5 week 2 kg! Jaja, vanmorgen netjes 60.0 Erg blij
Wat is de grens tussen blijven en groeien toch dun Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 jan 2015 20:38    

Reageer met quote
Hier een beetje erbij. Ik had zaterdag een feestje 'all you can eat'. Ik heb niet te veel gegeten qua volume, wel te veel calorieën. Maar ik heb er geen spijt van want het was ERRUG lekker smullen Aan de desserttafel stond een chocoladefontein. Nou ja, je moet de kat niet bij de melk zetten he Lachen
Zondag bij een vriendin langs geweest, en ze had zelfgemaakt vers brood en gebak op de tafel staan. Ook erg lekker... smullen

Dus nu weer in het gareel. Poetsdag vandaag, dus ik ga redelijk wat verbruiken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jan 2015 14:00    

Reageer met quote
Ik blijf schommelen rond 60.8 kg. Ik voel wel dat mijn hormonen hoogtij vieren met mijn eisprong. Al heel de dag rugpijn en krampgevoel.
Ik raak maar moeilijk af van de zoetseltjes: vandaar 3 cuberdons en een handje letterkoekjes. Het is niet giga veel, maar ik kan het toch weer niet laten bij 1. En vaak betrap ik mezelf dat ik al een 2e wil nemen (dus instinctief, zonder nadenken) terwijl nr 1 nog in mijn mond zit Geschokt

Mijn menu vandaag:

Kommetje muesli 3p
1 kiwi 0p
activia 0% 1p met lijnzaad

1 cuberdon 1p
salade met kippenreepjes, nootjes en light-mayo 4p
2 boterhammen 2p
2x passievrucht 0p

2 cuberdons (foei! Schaam Schaam ) 2p
1 mandarijntje 0p
grannykoek 1.5p

zelfgemaakte komkommersoep 0p
Rijst 2p
boontjes van schoonmoeder met light-mayo 1p
mingonette 5p
handje letterkoekjes (7 st) +/- 1p

ik tel alles eens even op:
23.5 flexi punten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 jan 2015 20:56    
Vrouw Weeggegevens   lutjek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik leef met je mee! Ook voor mij is afvallen veel makkelijker dan stabiliseren. Dat is tenminste duidelijk. Maar als je terug meer moet gaan eten is de drang om de extraatjes in "foute" dingen te nemen, veel groter.
Vorige keer is het me op de duur toch gelukt en ik ben bijna 3 jaar op gewicht gebleven. Nu ben ik weer aan het "gemakkelijke" deel moeten beginnen. Nog een dikke 3 kilo en ik mag ook opnieuw stabiliseren.
Veel succes en zoals je zelf zegt, blijven schrijven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2015 9:39    
Vrouw   karinkarin
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Dat punt waarop je weer normaal mag gaan eten is inderdaad een moeilijk punt. De grootste valkuil denk ik. En ja, die drang naar zoetigheid, vreselijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2015 12:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 25 van 68