Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Dagboek van Dienetrien

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dienetrien
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 18-12-2013
Berichten: 42
Dieet: LowCarb


  Reageer met quote
Thanks flying missy! Superlief.

Zag trouwens net pas dat jij ook Saskia met prik drinkt, dat stelt me dan weer gerust haha. Van alleen water en thee word ik soms een beetje moe! Water met een bubbeltje lijkt dan nog enigszins op een glaasje fris ;-)

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2014 23:45    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 4-1-2013
Berichten: 38129
Dieet: Dr. Frank/vegetarisch
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
ja en ik doe er soms een drupje stevia limo in (geeft een smaakje aan het water en is kleurloos verder) of van die suikervrije limonade siroop van Tesseire. Voor de afwisseling. Lachen
Maar straks ga ik aan de thee. Slaapthee. Ben toe aan een goede nachtrust. Morgen vroeg op. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2014 23:53    
Vrouw Weeggegevens   Dienetrien
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 18-12-2013
Berichten: 42
Dieet: LowCarb


  Reageer met quote
Veel (veel!!!!) te lang weggeweest, maar nu de draad weer oppakken. Ik ga nu dieeten met behulp van modifast, maar niet die intensive bedoeling maar met een a twee vervangende shakes per dag. Vandaag alle spullen in huis gehaald en gezond gegeten. Morgen mijn eerste shake Lach

Wat ik vandaag heb gegeten:
Ontbijt: krentenbol met geitenkaas
Lunch: twee volkoren boterhammen met rosbief en alfalfa

Diner (zometeen): omelet met heel veel groenten o.a. alfalfa (mijn nieuwe gezonde verslaving), courgette, champignons etc. zonder brood

Daarna moet ik werken en dat is lastig omdat ik daar vaak stokbroodjes tussendoor eet en daarna graag een biertje drink. Daarom neem ik nu een appel en een stuk komkommer mee.

Mijn programma ziet er morgen zo uit:

Ontbijt: shake
Tussendoor: plakje ontbijtkoek
Lunch: allemaal gewokte groenten, 1 boterham met mager beleg
Diner: shake

En 's avonds sporten! Ik laat weten hoe het is gegaan Lach

Na het sporten eet ik een appel en een stuk komkommer als ik honger heb!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 nov 2014 17:17    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 5-6-2008
Berichten: 62922
Dieet: OERgezond


  Reageer met quote
Ik heb je boekje verplaatst naar maaltijdvervangers. Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 nov 2014 20:15    
Vrouw Weeggegevens   Dienetrien
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 18-12-2013
Berichten: 42
Dieet: LowCarb


  Reageer met quote
Nou dat was de aftrap. Met resultaat! 3 kilo eraf! Moet ik er wel bij zeggen dat ik 's ochtends heb gewogen net na mijn ontbijt dus als ik er nu op ga staan zal het wel weer iets anders aangeven.

Even een kleine indicatie over hoe het is gegaan... Over het algemeen: goed.

De shakes zijn niet echt mijn ding. Het stilt mijn honger niet en ik vind het niet lekker. Dus nu gewoon weer lowcarb.

Mijn dag ziet er ongeveer zo uit...

Ontbijt: groene smoothie
Lunch: twee speltboterhammen met mager beleg, of een salade met een eitje, of een kop soep
Diner: groenten, groenten, groenten en nog meer groenten. Afwisselend met vis/vlees en ik eet ook vaak zoete aardappelen maar die zijn ook erg laag in koolhydraten.

Mijn zwakheden als snacken op de zaak en alcohol gingen deze week erg goed. Ook heb ik nog geen een pepernoot op (ben echt trots). Na mijn werk probeer ik gewoon een spaatje te drinken maar gisteren toevallig wel 1 glaasje rode wijn op. Verder ben ik niet naar de sportschool geweest, echt schandalig. Maar ik was erg druk met school (kutexcuus). Zaterdagochtend moet ik dus echt wel anders ben ik de hele week niet geweest en dat mag natuurlijk niet van mezelf...

Tip van de week (ik probeer gewoon iedere week iets te noteren wat bij mij heel goed werkte):

Ga naar de Lidl. Sla gewoon alleen maar groenten in, dan moet je ze wel opeten... Ik had deze week:

- witlof
- snijbonen
- spruiten
- courgette
- bos ui
- paprika
- komkommer
- tomaat
- zoete aardappelen
- wortels

En het is bijna allemaal op! Heb nog genoeg voor het weekend, en in de vriezer heb ik nog een tartaartje liggen, een forel, en een schnitzel (niet echt een fantastische keuze maar misschien iets voor zondag om toch mezelf te verwennen ;-))

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 dec 2014 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 30-7-2014
Berichten: 2529
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Hey meid, ik kwam ff in jou boekje lezen!
Ik ben ook fan van de lidl! Ga ook vaak naar lidl in Duitsland, daar hebben ze nog meer rare groentes! (Woon aan de grens😉)
Je gaat echt heel hard!
Beste is trouwens om je altijd op hetzelfde moment te wegen! Ik doe dat altijd sochtends gelijk uit bed!
Succes!!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 dec 2014 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Dienetrien
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub


Geregistreerd op: 18-12-2013
Berichten: 42
Dieet: LowCarb


  Reageer met quote
Aiiaiiaiii ik heb gesnackt vandaag...
Zat met een vriendin even een glaasje rode wijn te drinken (oke twee hihi) en hebben toen een plaat besteld met allemaal VEEL te lekkere hapjes met sausjes en brood en oh oh oh...

Slecht, maar LEKKER!

Maargoed, een klein pluspunt is wel dat dit gelijk mijn lunch en diner was dus in dat opzicht valt het wel mee.

Morgen ziet mijn menu er een beetje anders uit dan normaal, maar ik ben bij mijn ouders (Sinterklaas hè) en daar hebben ze nou eenmaal niet mijn vaste ontbijtje in huis.

O: Twee boterhammen met mager beleg of een eitje
L: Groene smoothie met spinazie, banaan en komkommer
D: Zelfgemaakte bami pangang (niet heel gezond, wel heel vullend... Moet 's avonds en 's nachts werken dus moet wel een beetje een bodem)

Zondag vier ik nogmaals Sinterklaas maar we eten soep met broodjes, dus als ik dan gewoon van de chips en toastjes af blijf mag ik van mezelf wel een glas wijn.

Volgende week is het weer een groentefestijn. Heb in een sprintje allemaal tips gekregen voor lekkere groenten die ik nog niet kende dus dat ga ik lekker uitproberen. Ook heb ik een recept gevonden om met quinoa een soort van havermoutpapje te maken als ontbijt dus dat ga ik ook lekker maken. Ik vind havermout namelijk heeeeeeeel erg vies en quinoa erg lekker ;-)

Als dat bevalt neem ik s middags mijn groene smoothie ipv s ochtends. Tot snellllll

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 dec 2014 0:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2