Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

"Dagboek van Astride: Straight Away en wat dan".

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Bedankt Ellen, maar ik begrijp dat ik mijn dagboek niet op de juiste plaats heb gezet.
Moet ie niet onder het kopje 'maaltijdvervangers' i.p.v 'Voorstellen vrouwen'?
Zou jij hem kunnen verplaatsen of zal een nieuwe aanmaken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb een bericht verplaatst nu heb je een dagboekje en de link staat in je profiel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 10:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen, jij bent een topper!
Dank je wel.

Een vermelding naar 'Straight Away en wat daarna' zou helemaal geweldig zijn maar ik kan hier mee leven.

Dus: "Dagboek van Astride: Straight Away en wat dan".

Te lang?

Of: "Straight Away en dan?"

Maar nogmaals, ik ben nu al tevreden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 11:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
VANDAAG, 11 SEPTEMBER 2021

Dag allemaal,
ik kan hier niemand vinden die nu ook Straight Away volgt. Het is een eenvoudige, lekkere, volwaardige methode.
Tegen het stabiliseren zie ik op maar met mijn geweldige coach (en hulp van jullie) moet dat lukken.
Eerder dan ik plande ga ik woensdag met het stabiliseren beginnen.

Ik ben een 60 plusser, bijna 67, heel lang getrouwd en nu in de fase dat er gebreken gaan komen. Niet in mijn relatie maar wel in onze gezondheid. Maar slank wil ik blijven (heb zulke leuke kleding) en daarom sluit ik mij graag jullie aan.
Straight Away volg ik momenteel, zeer tegen de zin van mijn eega; eerder, een beetje gezond, vers en vetarm eten.

Ik ben nog opzoek naar 'wat daarna'; Straight Away, SA, was een opmaat maar weinig sociale manier van eten.
Ik ben een simpel mens, dol op mijn man, vriendinnen, schilderijen, sushi en drop.

Hier schrijf ik mijn ervaringen maar ben erg benieuwd naar jullie die van jullie met SA, stabiliseren in het algemeen maar vooral naar van alles.
Nogmaals, misschien kan ik ook wat voor jullie betekenen.

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval en bestel minder online.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 sep 2021 15:36    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Hoera, het is gelukt, je hebt nu je eigen dagboekje en het staat in je profiel!

Ik heb naar je profiel gekeken: dus je bent in ruim een maand tijd 14 kg afgevallen? Tjonge!

Weet je al hoe je het stabiliseren gaat aanpakken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2021 8:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@: Kordiya: in ruim een maand tijd 14 kg afgevallen? Wat schrijf je, dan kom ik in het Guinness Book of Records of heb een ernstige ziekte onder de leden. Nee, in 14 weken. Toch niet slecht, he(waar zit het schuine streepje op het toetsenbord)?
Zonder hoger en met smaak.
Het stabiliseren; morgen overleggen met m'n coach en hoop op wat reacties van hier. Woensdag beginnen en vanaf zondag echt serieus. We, mijn man en ik, gaan vrijdag een nachtje in een 5 sterren hotel logeren en daar hebben ze een geweldig ontbijt! Ik zal mij niet onbehoorlijk gedragen maar het is ons eerste uitje, maal, buiten de deur samen, dus....
We hebben niet slecht gegeten deze maanden, maar niet buiten de deur.
Het leven is zo slecht nog niet.

Alles kits?

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval en bestel minder online.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 sep 2021 17:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom in mijn dagboekje.

zo als de titel al zegt zoek leden om te helpen bij het stabiliseren van Straight Away.
En het kiezen van een andere manier van eten, eetstijl, want mijn levensstijl bevalt mij wel. Ik weet wel wat ik wil maar dat is niet altijd de verstandigste keuze voor iemand met een dieetverleden als ik. Woensdag gaat ik beginnen met op gewicht proberen te blijven voor altijd. Daar over zal ik hier schrijven, de succesjes en de tegenvallers.
Ik hoop jullie hier te ontmoeten.

Allereerst, ik heb al bijna 50 jaar gewichtsproblemen. In het eerste jaar van ons huwelijk kwam ik 20 kilo aan; het begin van het goede leven en een schoonmoeder die ons geweldig verwende.
Het 1000 calorieën dieet van Bonnie Buurke en Atkins waren mijn eerst diëten. Straight Away is zeker mijn laatste, in 2013/14 al eens eerder gedaan. Gelukkig ben ik was altijd nog net op tijd bij, maar ik heb kleding in verschillende maten en gruwelijke hekel aan sporten, behalve fietsen. Het beheerst mijn leven en dus veel mijn keuzes. Zoveel dingen NIET gedaan.

Wij zijn vrijwillig kinderloos, hebben altijd gewerkt, heel veel gereisd, gelezen en uitgegaan.
Nu komen de gebreken, maar ik kan mij er mee verzoenen. Ik noem ze de rente van mijn leven: mijn man, mijn tiental vriendinnen. twee intieme en de drie vrienden.

Zo dat is voorlopig,
vandaag naar mijn coach,
heel veel succes allemaal!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2021 5:24    
Vrouw Weeggegevens   walinge
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Astride,

Leuk!! Je eigen dagboekje.
Wel grappig, je bent net zo oud als m'n moeder.
Ikzelf ben 44, en veel aangekomen na zwangerschappen. Nu is het meeste er weer af.
Nog een kilo of 5, dan ben ik tevreden.
Knap dat je op die leeftijd nog aan je gewicht denkt!!

Groetjes Inge
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2021 12:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Inge, het is niet knap, het gaat vanzelf. Knap is wat jij nu doet en nog maar 5 kilo. Nu, met een groot gezin, aan jezelf werken is zorgen dat je op de leeftijd van jouw moeder een dieet te moeten volgen uit zakjes.
Zij is zeker slank, jouw moeder?
Leuk dat je nu ook bij mij langs komt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2021 19:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nog even over Harriet Verkoelen, waar ik een niet werkende link van doorstuurde.
Later op de dag kreeg ik de bevestiging dat ik ben uitgenodigd.
Dit wil ik jullie niet onthouden:

Gratis webinar voor diëtisten: 8 tips als afvallen of diabetes 2 omkeren stagneert.
Presentatie door: Harriet Verkoelen

Duur: 75 minuten

In deze webinar leg ik uit:
wat is de ‘spaarstand’ en hoe voorkom je dat
hoe herken je insulineresistentie en wat doe je er aan,
welke andere factoren blokkeren afvallen en hoe los je dat op
welk effect heeft insuline en andere diabetesmedicatie
waarom zou je vasten, mag dat wel bij diabetes
wat is de rol van ketonen
Zie de video
Daarin vertelt Arjan hoe hij met mijn hulp zijn diabetes 2 heeft omgekeerd. Terwijl hij op het punt stond om afgekeurd te worden vanwege een niet in te stellen diabetes 2!
Inmiddels is hij, na 25 jaar insuline gespoten te hebben, vrij van insuline en 25 kg afgevallen. Nu is hij een superfitte opa!
Wil jij deze resultaten ook?
Schrijf je dan nu in voor mijn webinar waar je zeker je voordeel mee gaat doen.
Je ontvangt een bevestiging van je registratie per e-mail.
Je kunt de webinar volgen vanaf je computer, tablet of telefoon.

Harriët Verkoelen
Diëtist, diabetesexpert, auteur

Je vindt de mogelijkheid tot inschrijven op Facebook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 sep 2021 22:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 1 van 20