Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Anke gaat er opnieuw voor

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lovelydove
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP

Reageer met quote
op men weegdagje was ik +400 gram dus heb me vandaag opnieuw gewogen en jippie 106.6 dus gewoon een wiebeltje onderweg. ik kan het niet laten om me elke dag te wegen, maar nu na 16 dagen ben ik 4.1 kilo kwijt super is dat en om het nog leuker te maken in men hoofd zet ik het om in % en dan zie ik 13.66% van men doel al bereikt...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 10:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het dieet is hier blijkbaar aanstekelijk na het buurmeisje, vraagt de poetshulp, men gezin en de buurvrouw ook achter het dieet en men receptjes... altijd leuk zeker omdat ik graag kook. nu ben ik aan het voorbereiden voor volgende week als ik opnieuw fulltime aan de slag ga. vandaag ontbijt yoghurt met kiwi, middag sla kerstomaatjes uienringen, en kip heel fijn gesneden en met pikante kruiden gebakken eronder gemengd. avond scampi met tomaat, ui, pikant pepertje en om pasta na te doen neem ik een rolletje surimi rol het af en snij het in reepjes. super lekker en men gezin koos vandaag afhaalbroodjes maar ik miste niets. vandaag een broek aangedaan die eerst een maat te klein was, jipppie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Wat fijn, die broek geeft de burger moed om het vol te houden. Je gaat super hoor. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 2:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
het is fijn dat het goed vlot, volgende week zal iets moeilijker zijn omdat ik dan opnieuw voltijds aan de slag ga. dus deze week nog veeeel koken en voorbereiden dat ik vooral kan terugvallen op afgewerkte potjes in de vriezer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Goed idee, ik kook ook vaak grotere porties om dan wat in te vriezen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 1:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2