Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek van Anfrekriden

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   anfrekriden
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sleeve (gezond eten)

Reageer met quote
Sinds 29 november bezig met accupunctuur en 0 kcal. dieet. Ben nu bijna 10 kilo kwijt hoop dat dit mijn laatste afslankpoging is omdat deze slaagt!!!!

zie dat door problemen met de pc er nu 3 dagboeken staan, hoop dat een van de moderatoren de andere 2 wil weghalen en deze laat staan. Alvast bedankt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010 19:12    
Vrouw Weeggegevens   Costly
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: WW

Reageer met quote
Hoi,

wat moet ik me voorstellen bij het 0 calorieën dieet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010 19:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sinds 30 november ben ik bezig met accupunctuur met een 0 kcal. dieet. Dit betekend dat je om de 2 weken 11 naaldjes 20 minuten in je oor krijgt en per dag minimaal 2 liter moet drinken (koffie, thee, water, light frisdrank) 3 koppen bouillon en na de eerste week mag je 150 gr. kwark of 300 gram yoghurt en een lepel zonnebloemolie. Natuurlijk val je hier de eerste week mega mee af, ben nu na 11 dagen bijna 10 kilo kwijt. De prognose is dat je per week 2 kilo vet!! kwijt raakt. Ik voel me heel goed, ben minder moe, ben actiever en het mooiste is dat ik geen honger of trek heb in voedsel dit komt door de accupunctuur. Op deze manier hoop ik naar de 75 kilo te gaan. Daarna komt het moeilijkste denk ik, moet dan weer gaan eten en niet aankomen. Ik wil dit gaan doen door bij de Weight Watchers te blijven. Hier ben ik al een jaar bezig maar afvallen lukte daar niet mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 dec 2010 19:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer, na een aantal jaar redelijk op gewicht te zijn geweest, zo rond de 85-90 kilo, is het de laatste 2 jaar totaal uit de hand gelopen. Het begon 2 jaar geleden met een burn-out door zowel privé als zakelijke redenen. In september 2014 was ik daarvan redelijk aan het herstellen en was weer in staat om volop aan het werk te gaan. Na 2 weken wilde ze me op staande voet ontslaan, de reden hiervoor was onterecht en na getouwtrek met advocaten bleek dit ook maar was ik wel mn baan kwijt. Dit heeft geresulteerd in een flinke terugslag en daardoor ook naast psychische deze keer ook lichamelijke klachten. In januari 2015 ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis met galstenen, ontstoken alvleesklier en een longontsteking, na 10 dagen aan de morfine mocht ik weer naar huis. In april heb ik een galblaasoperatie gehad. Dit alles heeft geleid naar een gewicht van rond de 125 kilo en is het dus weer tijd voor actie.

Vanavond ga ik weer naar de accupuncturist, dit heeft me de vorige keer gebracht naar een voor mij acceptabel gewicht en daarna de controle hierover gekregen met Weight Watchers. Maar nu eerst dus weer de naaldjes, hoop hiermee eind januari op een gewicht te zitten van onder de 100 kilo.

Ik heb er weer zin in en hoop hier mijn dagelijkse strijd te kunnen afschrijven want makkelijk zal het niet zijn maar het gaat me lukken. Morgenochtend zal ik mijn begingewicht doorgeven zodat mn ticker weer realiteit is.

gr anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2015 13:38    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
dat is echt een héél slecht jaar geweest voor je....goed maar dat is dus nu achter de rug en je gaat er weer voor....super! Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2015 22:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
zo ben begonnen, vanmorgen wel weer ff wennen en een beetje misselijk maar dat gaat nu al beter, heb wel hoofdhonger maar geen buikhonger dus gaat goed. Weegschaal gaf vanmorgen 125 aan nu maar hopen dat dat snel naar beneden gaat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015 12:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
heb mn ticker aangepast maar zie het niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
even je pagina verversen dat helpt meestal wel

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015 12:23    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Wij zien hem wel. Lachen Even refreshen inderdaad met CTRL+R en dan een berichtje posten.

Welkom terug meis, en succes..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015 14:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja nu zie ik hem ook Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2015 14:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5