Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
van een heerlijk (hoop ik) Kerstdiner wat mijn geliefde nu aan het klaarmaken is voor mij. Ik ben uit kamer en keuken verbannen. De heerlijkste geuren komen naar boven zweven......

Mijn vriendin kookt maar ?©?©n keer per jaar, dus ik ga hier uitbundig van genieten. Ik heb mij net in Kerstkledij gestoken: zwarte broek, zwart topje, zwarte blouse met goudlam?©. Mijn grootste "gouden" oorhangers die ik kon vinden. Haartjes netjes, make up op gedaan: Mores roep nu maar: ik ben er klaar voor!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2004 18:50    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Wat zullen jullie genieten saampjes en die grote oorbellen ken ik, ik zoek ook altijd de grootste uit, zit hier te glitteren in mijn blauwe broekpak en we gaan zo met jongste dochter en haar partner gourmetten, lekker relaxed, dus Mathilde we genieten met zijn allen Kerst eten Kerst kus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2004 19:00    
Onbekend  Liza
Gast

Reageer met quote
Twompie schreef:
ik ben er klaar voor!

Een hele gezellige en smakelijk maaltijd wens ik je toe.
Maar ik wordt wel een beetje nieuwsgierig wat je gaat eten. Kok

Vertel je het ons nog wel even? Fluisteren
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2004 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Vergeet je niet te vertellen hoe de bevalling is geweest, want daar ben ik toch nieuwsgierig naar Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2004 22:01    
Onbekend  Liza
Gast

Reageer met quote
Die bevalling komt pas morgen, denk ik zo? WC
Maar ik wacht met spanning af wat er komt.
Gezellig als er zo liefdevol voor je gezorgd wordt. Liefde
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2004 22:03    

Reageer met quote
Anjo schreef:
Die bevalling komt pas morgen, denk ik zo? WC
Maar ik wacht met spanning af wat er komt.
Gezellig als er zo liefdevol voor je gezorgd wordt. Liefde

Niet te hopen! We gaan wandelen morgen!!!! Maar hier volgt waarvan ik echt heb gesmuld!

H?¨ h?¨, eindelijk mocht ik naar beneden. Tafel keurig kerstig gedekt, met ons ge?«rfde tafelzilver en van de kinderen gekregen kristal.

Voorgerechtje: Geitenkaas met Ricotta souffl?©.
Heerlijk!

Hoofdgerecht: In roomboter roergebakken wilde spinazie met verkruimelde bacon, en gehakte noten. Sperziebonen in spekreepjes en een lamscurry.

Toe: verse bramen, blauwe bessen en aardbeien overgoten met een chocoladesaus. Ik kon niet raden hoe Mores dat nu gemaakt kon hebben, maar ze had au bain marie een Atkinsreep gesmolten. Het was werkelijk zo voortreffelijk dat ik bij de koffie niets lekkers meer wilde. Zij had ook nog suikervrije bonbons gekocht .

Alles uit het Atkinskookboek.

En ik hoefde ook nog niet met opruimen te helpen Erg blij . Dus heb ik gelijk in het kookboek zitten lezen en daar staan nog meer leuke recepten in.....

Ik kan dus nog vooruit!

Njammie, wat heb ik lekker gegeten! En nu moet ik weer tot volgend jaar wachten Sip .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2004 23:16    
Onbekend  Liza
Gast

Reageer met quote
Wat vreselijk lief dit alles voor je gemaakt en wat zullen jullie genoten hebben en veel plezier met het wandelen morgen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2004 23:30    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Heerlijk dat je zo verwend bent. Vooral als dat niet vaak gebeurt is het extra genieten he. Mijn ouders hebben hier gegoumet, zijn net de deur uit. Mijn moeder had heerlijke truffels voor me gemaakt. Dus kan ik nog een paar dagen genieten! Ze zijn net de deur uit. was heel gezellig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2004 23:58    

Reageer met quote
klavertje4 schreef:
Heerlijk dat je zo verwend bent. Vooral als dat niet vaak gebeurt is het extra genieten he. Mijn ouders hebben hier gegoumet, zijn net de deur uit. Mijn moeder had heerlijke truffels voor me gemaakt. Dus kan ik nog een paar dagen genieten! Ze zijn net de deur uit. was heel gezellig.

O, maar ik word verder superverwend hoor! Ik kook alleen makkelijker en sneller. Ach, je groeit gewoon in een patroon en als dat bevalt blijf je er in hangen. Toch?

Waren dat DE truffels? Je weet wel..... die beroemde..... die beruchte...... die waar wij niet genoeg van konden eten omdat er iemand anders zo dol op was..... waren het DIE truffels dus??????????????

@Anjo: het wordt misschien toch geen wandelen of in ieder geval niet in de duinen waar ik heen wilde. We meoten nog een camping uitzoeken voor van de zomer, als we een week met de kleinkinderen gaan logeren!
Misschien kunnen we daar in de buurt wandelen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2004 0:33    
Onbekend  Liza
Gast

Reageer met quote
Twompie schreef:

@Anjo: het wordt misschien toch geen wandelen of in ieder geval niet in de duinen waar ik heen wilde. We meoten nog een camping uitzoeken voor van de zomer, als we een week met de kleinkinderen gaan logeren!
Misschien kunnen we daar in de buurt wandelen.

Dat is ook een leuke bezigheid, een beetje voorpret wordt het dan.
Twompie schreef:

Maar hier volgt waarvan ik echt heb gesmuld!

Ik ben al blij wanneer er koffie voor mij gezet wordt, meer zit er helaas niet in, maar met liefde gezet dat wel, vol automatisch. :kofie:
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2004 0:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 1 van 1787