Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
leuk mathilde met z?´n alle weg, ik zit te verzinnen maar kom alleen op centerparcs of op texel. wij zijn niet zulke in nederland op vakantie mensen, groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 feb 2005 21:29    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Gezellig weg met alle kinderen en kleinkinderen, zie ik bij ons niet gauw gebeuren Sip , dat krijg je als je een familiebedrijfje hebt, er moet altijd iemand aanwezig zijn, ik weet ook niets Mathilde, had je graag geholpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 feb 2005 21:34    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Limburg natuurlijk ... er is een prachtig park in het heuveland dicht bij de grens en vaals :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 feb 2005 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Dagje weg Twompie
Het is zo stil uit jouw hoekje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2005 23:47    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Goldwingstar schreef:
Dagje weg Twompie
Het is zo stil uit jouw hoekje

Dat klopt Helma, ik was een dagje weg!

Eerst naar Leersum waar we een camping zochten waar we in augustus met de kleinkinderen kunnen kamperen. We hadden op internet een leuke opgezocht. Hij was ook mooi. Iets te weinig faciliteiten naar onze zin, maar ook weer leuke extra's zoals eigen sanitairvoorziening. En heel leuk: grenzend aan een groot natuurgebied. We hadden al een plaats uitgekozen, wilden hem reserveren en toen bleek - gelukkig kwam het nog ter sprake - dat we geen partytent mochten opzetten.

Dan is het voor ons geen haalbare kaart. We hebben een Karsten opblaastent, kunnen er precies met zijn zessen in liggen, maar als het ev. slecht weer wordt, kunnen we nergens heen en wordt kamperen - wat we zo super leuk vinden - armoe! Met een partytent hebben we extra leefruimte.

Dus nu moeten we opnieuw op zoek .

Daarna hebben we 2 uur gewandeld. Heel mooi. Heel stil. Heerlijk weer. Momenten van intens diep GELUK!

Toen nog even een borrel/koffie gedronken in Doorn. Erg leuke brasserie.

En toen naar de verjaardag van mijn zoon. Heel gezellig. We zijn net thuis. Morgen ben ik er ook niet, want dan ga ik naar een zusje bij Deventer. Aati komt misschien ook. Verheug ik mij op.

Gegeten:
Vanmorgen 3 pannenkoekjes van Fijnlijntje.
Vanmiddag: op een bankje. 1 gehaktballetje, 5 Lidl worstjes, 20 gram kaas en 1 plak chocolade-amandelcake. 1kh per plakje, want ik had 34 plakjes uit 1 cake gesneden.
Vanavond: 1 gehaktballetje, 30 gram camembert, stukjes komkommer, 2 tomaatjes en 1 Atkins advantage reep.

Kan niet teveel zijn toch?

Zondag hoop ik er weer uitgebreid te zijn!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 feb 2005 1:08    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
hoi Twompie
Fijne dag gehad zie ik, wij gebruiken als wij gaan camperen een tarp[img]http://www.freepgs.com/uploadall/upload3/tarps.jpg[/img]die heb je in verschillende maten 3x3, 3x4, 4x6 daar kun je heel goed en droog onderzitten.
Voor morgen of liever straks ook een fijne dag.
welterusten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 feb 2005 1:25    

Reageer met quote
Wat heb je het weer naar de zin gehad meis, fijn hoor Lachen
Dick staat met zijn jas aan op mij te wachten, tot morgen
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 feb 2005 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Vandaag dus een dagje naar mijn zusje geweest. Hondenweer om te rijden. Maar veilig aangekomens (en weer terug gelukkig).

Koffie gedronken, salade met spekjes gegeten en daarna naar de sauna. Een heel eenvoudige sauna, maar er hing een zeer relaxed sfeertje.

Heel gezellig. Toen we weer thhuiskwamen was Aati er al. Die logeert bij een schoonzusje in de buurt en kwam ook naar ons toe.

Lekker Atkins en LCC gegeten.
Vanmorgen nog thuis 2 pannenkoekjes.
Middag: salade
Avond: slibtongetje in roomboter gebakken en roergebakken witlof met kruidenkaas.
Bij de koffie allebei 1 plakje amandelcake. Ik had er een paar meegenomen voor Aati, zodat zij van de week bij al haar visites ook iets lekkers bij de koffie heeft.
Verder niets, dus weer keurig inductie gegeten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 feb 2005 1:01    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Mathilde

Leuke dag , zoals ik hier lees, knap je weer een beetje van op in dit donkere Februarimaandje.

Lekker menuutje trouwens.

Ik heb ook zo,n zus en daar ben ik ook heel gek mee!
Vandaag is ze met haar dochter van 15 teruggekomen van vakantie uit Brazilie en ze bracht me een prachtige zwarte onix ketting mee met armband en oorbellen,lekker zwart ben ik gek op.
Doet je zo goed als ze aan je denken, daarom vind ik het zo leuk dat jij voor Aati de Amandelcake voor deze hele week meeneemt, heel attent!!
lekker slapen !!
groetjes Greet
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 13 feb 2005 1:12    

Reageer met quote
Was weer gezellig meis en lekker gegeten ook Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 feb 2005 21:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 32 van 1787