Auteur |
Bericht |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50402 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
sja Cyber .... Atkins he!!heerlijk  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 feb 2005 22:56 |
|
 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Ellen schreef: | sja Cyber .... Atkins he!!heerlijk  |
Dat is helemaal waar! Ik ben een super Atkins fan. Maar ik zie van de SBers en de LCCers ook leuke dingen hoor...... En ik hou van koken, dat scheelt!
O! Die chocoladecake is mooi!!!!! En lekker....... Ik geloof de mooiste en lekkerste die ik tot nu toe gemaakt heb!
Ik heb een chocoladecake gemaakt omdat ik de kleur (grauw) van mijn vorige cakes niet lekker vond. Hoe is de kleur van de cake bij jullie? De smaak is dan wel lekker, maar het lijkt niet op cake. Ik heb wel eens gele kleurstof gebruikt, maar dat was het ook niet helemaal.
Graag goede raad van de ervaren cake baksters onder ons! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 03 feb 2005 23:36 |
|
 |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Mijn laatste cake was goudgeel, een lekker kleurtje en lekkere cake. Misschien door vanileprote?¯ne?? Hij ligt in de vriezer en af en toe trakteer ik me op een sneetje. Die chocolade van jou ga ik ook eens maken.
Dat roomkaasontbijt ik ik regelmatig als toetje. Als ik geen bessen heb neem ik suikervrije limonadesiroop erdoor, heerlijk._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2005 0:05 |
|
 |
Cyber Oma Gast
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2005 0:08 |
|
 |
|
 |

|
|
hahahahahahahaha, Nee hoor. Gewoon doen wat bij je past!!!_________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2005 0:11 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
klavertje4 schreef: | Mijn laatste cake was goudgeel, een lekker kleurtje en lekkere cake. Misschien door vanileprote?¯ne?? Hij ligt in de vriezer en af en toe trakteer ik me op een sneetje. Die chocolade van jou ga ik ook eens maken.
Dat roomkaasontbijt ik ik regelmatig als toetje. Als ik geen bessen heb neem ik suikervrije limonadesiroop erdoor, heerlijk. |
@ 1. Waar koop je dat? Heb ik verdorie net vandaag Atkins bake cuisine gekocht . Die overigens dan wel die voortreffelijke cake opleverde.
Ook bij de Tuinen? Ik zag wel een vanille shake mix van A.
@ 2. Meer variaties: 1 zakje Nescaf?©. 1 eetl. cacao. 1 ruime theel. koekkruiden. 1 drupje citroenessence, of rum, of mokka..... 1 eetl. suikervrije jam. Zo verzin ik iedere keer iets nieuws en is het mij tot nu toe nog niet gaan vervelen . |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2005 0:21 |
|
 |
Ines Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Quote: | Wat eten jullie toch uit gebreid en LEKKER
|
Quote: | Jullie willen me om praten zeker dat ik Atkins moet gaan doen |
Je kan met SB ook zo uitgebreid eten
Quote: | Ik heb een chocoladecake gemaakt omdat ik de kleur (grauw) van mijn vorige cakes niet lekker vond. Hoe is de kleur van de cake bij jullie? De smaak is dan wel lekker, maar het lijkt niet op cake. Ik heb wel eens gele kleurstof gebruikt, maar dat was het ook niet helemaal.
|
Hoi Mathilde, je krijgt je cake goudgeel met ontvelde witte amandelen en atkinsbakmix, dan hoef je hem geen kleurtje meer te geven  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2005 9:47 |
|
 |
|
 |
Lotje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-1-2005 Berichten: 2184 Dieet: Atkins Woonplaats: Nederland
|
|
O! Die chocoladecake is mooi!!!!! En lekker....... Ik geloof de mooiste en lekkerste die ik tot nu toe gemaakt heb!
Ik wil ook een stukje.....  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2005 10:57 |
|
 |
Greetje In memoriam

Geregistreerd op: 22-2-2004 Berichten: 7376 Dieet: Sleeve en lowcarb Woonplaats: Deventer
|
|
Hoi Aati
Is dat een gewone cake of kh arm, je moet toch dingen uitzoeken .
Als het kh arm is kun je toch rustig een plakje nemen?
De rest in plakjes snijden en in de vriezer doen!
Als het er maar bij 1 blijft
groetjes greetje  _________________ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2005 11:21 |
|
 |

|
|
Ik heb die vanile (en ook chocolade) prote?¯ne in duitsland gekocht. Was toen ook nog een aktie, 25% meer per bus. Maar geen idee meer wat het kostte, wel dat het veel goedkoper was als hier in Nederland._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2005 12:13 |
|
 |
|
|