Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 1786, 1787, 1788  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Mathilde,

Waardeloos he, hoofdpijn? Hopelijk is het gezakt. Je hebt er in ieder geval wel lekker van gegeten vandaag. Ik zou ook wel een bonbonnetje lusten, lekker zo'n grote met slagroomvulling.... Lachen

Groetjes,
Semmy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2005 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Mixer schreef:
Ik ken iemand die heeft hem langs de kant van de weg gezet, en werd daardoor onderwerp van gesprek. Schaam Schaam Lachen

We hoeven niet te vragen wie dat was FF Denken... Grap Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2005 19:51    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Tja, ik ben nu eenmaal een geluksvogel. Hoofdpijn helemaal weg! Hoofdpijn? Wat is dat? Computer nog een ramp......

Kleinkind vandaag geweest voor nog wat Citotraining. Allebei de omaatjes in alle staten want we moesten eerst zelf alle sommen uitrekenen en dat valt voor de drommel niet mee! Maar het was wel gezellig. Ze had haar haar heel leuk laten knippen en het was net al de Havoleerling die het straks moet worden. Ik was beretrots op haar. Dit is toch ook wel een h?©le leuke leeftijd. 12 jaar.

Gegeten:
Lekker ontbijtje, hetzelfde als gisteren
Middag: 2 Petra bolletjes. 1 met blauwe kaas en 1 met suikervrije hagelslag. 't Is toch zondag, nietwaar?
Avond: Kalkoenstukjes met 5 kruidenpoeder, beetje knapperig gebakken en roergebakken witlof met tijm en kruidenkaas. Mores had witlof met tijm en honing! Vind ik ook lekkerder, maar ja, mag nu eenmaal niet van mijn grote vriend A.
Koffie, schaaltje slagroom en 1 bonbon. Wel niet met gevuld met slagroom Semmy, maar wel gevuld met iets zoets en zachts.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2005 21:49    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja 12 jaar is ook leuk je kunt er al zo lekker mee babbelen want ze zijn echt al wijs met 12 jaar.

Ellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 jan 2005 21:58    

Reageer met quote
Lekkere dag. Eerst uitgeslapen, wat aangerommeld en toen naar de Hanos. Horeca Groothandel. We hadden daar met de kerst lekkere wijn gehaald en die was al op. Tsja, hoe dat kan begrijp ik ook niet Geschokt .

Gelijk voor vanavond maar eten meegenomen:

Lamscoteletten en sugarsnaps. Voor mij voldoende en voor Mores aardappelpuree met kaas erbij. Overheerlijk.

Wat bijna nooit voorkomt: ik was tussen de middag vergeten te eten. Mijn dochter kwam onverwachts even tussen de middag, voor haar een lekker broodje gebakken en klaar gemaakt. Had daardoor voor mijzelf geen tijd. Wilde echt even van haar genieten. En toen zij weg was, gingen we gelijk de deur uit. Dus bij de Hanos kreeg ik honger en bedacht toen pas dat ik nog niet gegeten had. Nou ja, pech gehad.
Bij de borrel wat nootjes en vanavond bij de koffie 1 bonbon en een schaaltje slagroom!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2005 23:49    

Reageer met quote
Kan de beste gebeuren, heb ik ook wel eens.........wel eens Lachen Lachen Over lekkere wijn gesproken, je moet de rode Lindeman bij ah eens proberen, die is me toch lekker, je proeft er al het heerlijke rode zomerfruit in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 jan 2005 23:56    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Wat lief "ik wil van mijn dochter genieten ", en dan vergeten te eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2005 0:32    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Wat fijn Mathilde dat jij van je dochter kunt genieten en nog vergeet te eten !
Ik wou dat ik zo,n moeder had!
groetjes Greetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 feb 2005 8:13    

Reageer met quote
@ Ines: wij drinken vrijwel alleen wit of ros?©. Ik vind rood ook wel lekker, maar Mores krijgt er hoofdpijn van en ik drink zo weinig dat ik het niet de moeite waard vind om een fles voor mijzelf open te maken.

@Mixer en Greetje: ja, ik zie mijn Henneke niet zo vaak. Zij heeft een zeer druk leven, ik heb een druk leven. Als ik maar weet dat alles goed is, vind ik dat niet zo erg. Maar nu heb ik het grote geluk dat zij 14 dagen naar school moet op 3 min. afstand van mijn huis en nu kwam ze gauw - de eerste de beste dag al - even thee drinken. Dat belooft nog wat voor de komende dagen Lachen . Toevallig gaan we morgen oppassen en de kleinkinderen uit school halen en blijven dan tot na het eten, dus dan zie ik haar alw?©?©r. (Kan mij overigens nooit teveel zijn hoor. Ik ben gek op haar).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2005 12:14    

Reageer met quote
Raar hoor............wie is er nu gek op zijn kinderen Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2005 13:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 1786, 1787, 1788  Volgende
Pagina 21 van 1788