Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Karin de Zoete

Reageer met quote
Hier sneeuwt het al de hele morgen en alles is zo prachtig wit! Hier hou ik ook van, heb de sneeuwboots aangetrokken en we hebben al een uur gewandeld, heerlijk. Later op de dag zal het wel overgaan in regen, maar deze winterse ochtend hebben we maar mooi meegenomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 dec 2004 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
heerlijk hoor lekker wandelen, ik doe dat ook veel en zeker als je niet zo lekker bent knap je er vaak van op, frisse lucht en je gedachten op nul. de sneeuw is hier helaas al over gegaan in regen en we keutelen te lang dus helaas, zo lekker met de meiden naar opa en oma en de oudste werd net gebeld en uitgenodigd bij een vriendin en om te blijven eten vanavond, dus dat wilde ze wel, nou mij best hoor, als ze lief zijn en goed luisteren mag er een hoop. heerlijk is dat, wrkt het beste, wisselwerking.
hoop dat je je vandaag weer beter voelt twompie, fijne dag nog, groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 dec 2004 12:14    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Eindelijk een dagboekje, gezellig, ik heb het meeste al aan je geschreven in mijn eigen boekje, dus..........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 dec 2004 18:03    
Vrouw Weeggegevens   Mirgolo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K

Reageer met quote
Twompie schreef:
Ellen schreef:
Leuk hoor die berichtje van je Twompie ik heb ze dan ook uit de babbelbox verplaats want die word regelmatig opgeschoond.

Dus ik hoop dat je het goed vind dat ik er een dagboeklijntje van heb gemaakt.

Groetjes Ellen

Lachen!! Ik in een dagboeklijntje....... Jij bent een mooie, Ellen, wat dacht je: "Nu moet zij wel"?

OK. Ik heb nooit aan een dagboeklijntje gedacht, omdat ik op mijn gewicht ben en als ik neerzet wat ik eet......

Atkins dus.

Vanmorgen ziek opgestaan met een keelontsteking en barstende hoofdpijn (heb ik altijd met een keelontsteking). Dus eerst langzaamaan gedaan, maar ik wilde toch pers?© wandelen omdat het morgen regent en ik zo ontzettend veel van dit weer hou. Tenminste: waar wij waren. Volgens het weerbericht was het elders minder mooi.

Goed: toch maar wandelen in de duinen dus. En niet die grote wandeling die we in gedachten hadden, maar bij Pannenland. 2 uur. Echt heerlijk! Ik kan dan zo ontzettend gelukkig zijn!!!! Ben dan even los van alle ellende en narigheid. Zodra ik weer in de bewoonde wereld ben, heb ik nog tijd genoeg om mij daardoor te laten be?¯nvloeden.

Bij het boshuis Pannenland was het zo waanzinnig druk dat we - net zoals je met wintersport doet - lekker buiten zittend een kop koffie hebben gedronken en daarna op weg naar huis de verwarming in de auto op HOOG gezet hebben om weer aan te warmen Lachen .

Vanavond met ontzetting aan de TV gekluisterd gezeten.

Gegeten: ontbijt: 100 gram roomkaas Lidl gemixt met blauwe bessen en een beetje water, slagroom en nog 3 bramen over van gisteren als garnering.

In de duinen: 1 Weegster boterham met boter en salami.
Borrel: 1 glas witte wijn, 25 gram macadamia's en 25 gram amandelen.
Avondeten: Restant lamscurry en in wokolie roergebakken uitje (20 gram) 1 teentje knoflook, broccoli en 1 eetl. gehakte noten.
Koffie met 50 ml. slagroom waarover ik 1 theelepel cacao heb gestrooid.

Zoals je ziet: alles zo lekker dat ik het daar makkelijk mee doen kan.

Hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt, keelontsteking kun je behoorlijk ziek van zijn. Wel goed dat je desondanks toch nog lekker hebt kunnen wandelen. Beterschap verder!

mirgolo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 28 dec 2004 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
[img]http://img68.exs.cx/img68/6653/MMklein.jpg[/img]
Nog een foto van gisteren......

En ja, voel mij een heel stuk beter. Heb mijn aloude middeltje van Tonsiotreen geslikt van VSM. Gebruik ik al jaren maar durfde het niet te nemen omdat er vast suiker inzit. Maar ja, keelpijn is ook niet alles.

Vandaag naar mijn schoonzusje geweest. Gezellig door een matig besneeuwd landschap gereden. Netjes Atkins eten gekregen.

ontbijt: 100 gr. roomkaas met de laatste blauwe bessen, slagroom en 1 eetl. geroosterd amandelschaafsel.
middag: 100 gram sla met een roerbak van spek, ui, kip.
thee: met 1 blokje pure suikervrije chocola. (Zitten 14 blokjes in 1 ons)
avond: broccolimaaltijdsoep met zure room en een ?½ rookworst.
koffie met een schaaltje slagroom bestrooid met cacao.

Het lijkt mij niet zoveel, maar ik zit er nu nog goed vol van Lachen . Zal wel van de rookworst komen Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 dec 2004 23:53    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ziet er gezelig uit jullie tweetjes daar saampjes.
Ben blij dat je weer opgeknapt bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2004 0:22    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Leuk Mathilde, je eigen lijntje!!!
Leuke foto, ziet er gezellig uit. Knap dat je er ziek op uit gaat! heeft je schijnbaar toch goed gedaan. Hoop dat je dadelijk gezond het nieuwe jaar in rolt!! Prime menuutje trouwens.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2004 0:25    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
JUllie zien er alletwee tip top uit, gezellig hoor om zomaar saampjes er tussenuit te gaan en je eet keurig, kan er niets anders van maken Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2004 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Sharonne
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Inderdaad erg gezellig!
Ook dat we nu eens naar jou kunnen schrijven!
Heerlijk menu ook!

Sharonne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2004 10:28    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Karin de Zoete

Reageer met quote
Leuke foto Twompie van jullie tweetjes op een terrasjes. Je hebt roze wangetjes, toch niet van de koorts h?¨? Nee, van de gezonde frisse buitenlucht.

Groetjes, Magda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2004 11:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 3 van 1787