Auteur |
Bericht |
Magda Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 694 Dieet: Karin de Zoete Woonplaats: Betuwe
|
|
Hier sneeuwt het al de hele morgen en alles is zo prachtig wit! Hier hou ik ook van, heb de sneeuwboots aangetrokken en we hebben al een uur gewandeld, heerlijk. Later op de dag zal het wel overgaan in regen, maar deze winterse ochtend hebben we maar mooi meegenomen. _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 28 dec 2004 11:51 |
|
 |
|
 |
Carla Weegclubfan voor het leven

|
|
heerlijk hoor lekker wandelen, ik doe dat ook veel en zeker als je niet zo lekker bent knap je er vaak van op, frisse lucht en je gedachten op nul. de sneeuw is hier helaas al over gegaan in regen en we keutelen te lang dus helaas, zo lekker met de meiden naar opa en oma en de oudste werd net gebeld en uitgenodigd bij een vriendin en om te blijven eten vanavond, dus dat wilde ze wel, nou mij best hoor, als ze lief zijn en goed luisteren mag er een hoop. heerlijk is dat, wrkt het beste, wisselwerking.
hoop dat je je vandaag weer beter voelt twompie, fijne dag nog, groetjes carla_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 28 dec 2004 12:14 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Eindelijk een dagboekje, gezellig, ik heb het meeste al aan je geschreven in mijn eigen boekje, dus.......... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 28 dec 2004 18:03 |
|
 |
Mirgolo Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-11-2004 Berichten: 706 Dieet: G.O.K Woonplaats: Oss:
|
|
Twompie schreef: | Ellen schreef: | Leuk hoor die berichtje van je Twompie ik heb ze dan ook uit de babbelbox verplaats want die word regelmatig opgeschoond.
Dus ik hoop dat je het goed vind dat ik er een dagboeklijntje van heb gemaakt.
Groetjes Ellen |
Lachen!! Ik in een dagboeklijntje....... Jij bent een mooie, Ellen, wat dacht je: "Nu moet zij wel"?
OK. Ik heb nooit aan een dagboeklijntje gedacht, omdat ik op mijn gewicht ben en als ik neerzet wat ik eet......
Atkins dus.
Vanmorgen ziek opgestaan met een keelontsteking en barstende hoofdpijn (heb ik altijd met een keelontsteking). Dus eerst langzaamaan gedaan, maar ik wilde toch pers?© wandelen omdat het morgen regent en ik zo ontzettend veel van dit weer hou. Tenminste: waar wij waren. Volgens het weerbericht was het elders minder mooi.
Goed: toch maar wandelen in de duinen dus. En niet die grote wandeling die we in gedachten hadden, maar bij Pannenland. 2 uur. Echt heerlijk! Ik kan dan zo ontzettend gelukkig zijn!!!! Ben dan even los van alle ellende en narigheid. Zodra ik weer in de bewoonde wereld ben, heb ik nog tijd genoeg om mij daardoor te laten be?¯nvloeden.
Bij het boshuis Pannenland was het zo waanzinnig druk dat we - net zoals je met wintersport doet - lekker buiten zittend een kop koffie hebben gedronken en daarna op weg naar huis de verwarming in de auto op HOOG gezet hebben om weer aan te warmen .
Vanavond met ontzetting aan de TV gekluisterd gezeten.
Gegeten: ontbijt: 100 gram roomkaas Lidl gemixt met blauwe bessen en een beetje water, slagroom en nog 3 bramen over van gisteren als garnering.
In de duinen: 1 Weegster boterham met boter en salami.
Borrel: 1 glas witte wijn, 25 gram macadamia's en 25 gram amandelen.
Avondeten: Restant lamscurry en in wokolie roergebakken uitje (20 gram) 1 teentje knoflook, broccoli en 1 eetl. gehakte noten.
Koffie met 50 ml. slagroom waarover ik 1 theelepel cacao heb gestrooid.
Zoals je ziet: alles zo lekker dat ik het daar makkelijk mee doen kan. |
Hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt, keelontsteking kun je behoorlijk ziek van zijn. Wel goed dat je desondanks toch nog lekker hebt kunnen wandelen. Beterschap verder!
mirgolo_________________ |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: di 28 dec 2004 18:11 |
|
 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
[img]http://img68.exs.cx/img68/6653/MMklein.jpg[/img]
Nog een foto van gisteren......
En ja, voel mij een heel stuk beter. Heb mijn aloude middeltje van Tonsiotreen geslikt van VSM. Gebruik ik al jaren maar durfde het niet te nemen omdat er vast suiker inzit. Maar ja, keelpijn is ook niet alles.
Vandaag naar mijn schoonzusje geweest. Gezellig door een matig besneeuwd landschap gereden. Netjes Atkins eten gekregen.
ontbijt: 100 gr. roomkaas met de laatste blauwe bessen, slagroom en 1 eetl. geroosterd amandelschaafsel.
middag: 100 gram sla met een roerbak van spek, ui, kip.
thee: met 1 blokje pure suikervrije chocola. (Zitten 14 blokjes in 1 ons)
avond: broccolimaaltijdsoep met zure room en een ?½ rookworst.
koffie met een schaaltje slagroom bestrooid met cacao.
Het lijkt mij niet zoveel, maar ik zit er nu nog goed vol van . Zal wel van de rookworst komen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 28 dec 2004 23:53 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50403 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Ziet er gezelig uit jullie tweetjes daar saampjes.
Ben blij dat je weer opgeknapt bent |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 29 dec 2004 0:22 |
|
 |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Leuk Mathilde, je eigen lijntje!!!
Leuke foto, ziet er gezellig uit. Knap dat je er ziek op uit gaat! heeft je schijnbaar toch goed gedaan. Hoop dat je dadelijk gezond het nieuwe jaar in rolt!! Prime menuutje trouwens._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 29 dec 2004 0:25 |
|
 |
|
 |
Ines Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
JUllie zien er alletwee tip top uit, gezellig hoor om zomaar saampjes er tussenuit te gaan en je eet keurig, kan er niets anders van maken  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 29 dec 2004 9:36 |
|
 |
Sharonne Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 904 Dieet: Atkins Woonplaats: Rotterdam
|
|
Inderdaad erg gezellig!
Ook dat we nu eens naar jou kunnen schrijven!
Heerlijk menu ook!
Sharonne _________________ It's in the valleys I grow
|
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: wo 29 dec 2004 10:28 |
|
 |
Magda Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 694 Dieet: Karin de Zoete Woonplaats: Betuwe
|
|
Leuke foto Twompie van jullie tweetjes op een terrasjes. Je hebt roze wangetjes, toch niet van de koorts h?¨? Nee, van de gezonde frisse buitenlucht.
Groetjes, Magda_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 29 dec 2004 11:04 |
|
 |
|
|