Auteur |
Bericht |
Goldwingstar Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-2-2004 Berichten: 10298 Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ) Woonplaats: Brabant
|
|
[img]http://img27.exs.cx/img27/4358/smileymetpluomgedraait6jj.gif[/img]hierboven was hij weg dus ik heb via een andere uploader de smiley er nog een keer neergezet, zit toch weer te comp.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 23 jan 2005 0:59 |
|
 |
|
 |
Lotje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-1-2005 Berichten: 2184 Dieet: Atkins Woonplaats: Nederland
|
|
Even een mededeling van mij: je horen ff niets van Mathilde! Haar compie wil niet aan de praat....Balen voor haar, h?¨??
We zullen maar hopen dat het snel wordt opgelost....  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 jan 2005 12:44 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50423 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Oh waardeloos voor haar Aati net of je een arm mist he!! :wink: |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 jan 2005 12:52 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Compie is niet lief voor Twompie  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 jan 2005 15:16 |
|
 |
|
 |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
hahaha, Mixer die is leuk. Maar balen voor mathilde hoor. hoop dat ze niet meer alleen thuis is want als de computer het ook nog eens niet doet is dat helemaal erg!!!_________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!

Laatst aangepast door klavertje4 op do 27 jan 2005 23:50, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 jan 2005 15:23 |
|
 |
Lotje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-1-2005 Berichten: 2184 Dieet: Atkins Woonplaats: Nederland
|
|
Nee, compie is niet lief voor Twompie....Het is een crime...Net inderdaad of je een arm mist, maar dat niet alleen...je bent uren/dagen zoet om de boel weer in orde te krijgen. En Nee, ze is niet alleen thuis, gelukkig, anders krijg je die toestanden van de comp door het raam mikken....Maar het ligt ws aan het modem.
Ik hoop dat ze snel weer online kan zijn.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 jan 2005 17:15 |
|
 |
omafia Gast
|
|
Aati schreef: | Even een mededeling van mij: je horen ff niets van Mathilde! Haar compie wil niet aan de praat....Balen voor haar, h?¨??
We zullen maar hopen dat het snel wordt opgelost....  |
Oh wat rot zeg, ik moet er niet aan denken, wens haar maar sterkte |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 jan 2005 17:46 |
|
 |
|
 |
Ines Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Geef haar een dikke knuf Aati en we wachten met smart op haar  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 jan 2005 21:27 |
|
 |
Greetje In memoriam

Geregistreerd op: 22-2-2004 Berichten: 7376 Dieet: Sleeve en lowcarb Woonplaats: Deventer
|
|
Hoi Meiden
Je mist er direct weer 1 van de groep,hopen dat Mathilde gauw weer op de site ikan komen
Duimen
groeten greet  _________________ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 27 jan 2005 23:37 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Hallo lieve aardige meelevende mensen!
Wat een ramp! (Nou ja, er z?jn ergere dingen). Maar het is wel buitengewoon vervelend! Ik heb vandaag meer dan 8 uur n?¡?¡st de computer gezeten en ben minstens even moe van het mee-kijken, dan degene die hem voor mij gemaakt heeft!
En hij is nog niet 100%. Ik heb 6x het forum moeten aanklikken voordat hij hem pakte en mijn post - OE - expres ook. Steeds wordt alles afgebroken en krijg ik een foutmelding en even later haalt en/of verstuurt OE weer wel.
Ik snap er niets meer van. Maar jullie zijn iig weer een beetje bij met mijn doen en laten. Nu ga ik dat van jullie maar eens lezen!
Liefs van Mathilde |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 28 jan 2005 0:00 |
|
 |
|
|