Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1784, 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
[quote="Odette"]
Hermie schreef:
O ja Mathilde, de apotheek, maar we hebben een moderne, ze hebben sinds kort buiten een apparaat en dan krijg je een code toegestuurd en je kunt de medicijnen buiten oppikken.

Zo een hebben wij er ook. Best handig, maar dan denk ik, welke viezerik heeft er vóór mij op de knopjes zitten drukken?????
/quote]

Iek, engerd!!! Die gedachten verban ik altijd STRENG bij mijzelf, want ik heb dat al vele jaren: het meest bij een winkelwagentje.Mr. Green

Zo'n mooie apotheek hebben wij niet hoor Hermie! Van de week hadden zij een vast medicijn per ongeluk niet op voorraad, maar toen kwamen ze het binnen een uur wel brengen.
ook netjes toch?

Haha, ik ook zoiets Whis. Werkelijk 2/3 van mijn kasten naar de kledingbank gebracht en nu nog niets nieuws kunnen kopen. En: ik vind het niet eens erg. We komen toch 'nergens'.

Vandaag gingen we samen wandelen, maar dat werd later dan gepland. Vanwege het mooie weer gingen we toch nog weg om 5 uur, want ik wilde het niet missen. Hebben we veel op bankjes gezeten, ik had drinken en fruit bij mij en waren uiteindelijk pas om kwart voor 7 thuis.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 0:28    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dus toch nog even van het mooie weer genoten! Erg blij

Nee je moet nooit denken aan hoe vies dingen zijn......... maar ik maak wel altijd de laptop schoon die ik op het werk gebruik, om die reden. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 0:40    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
[/quote]
Zo een hebben wij er ook. Best handig, maar dan denk ik, welke viezerik heeft er vóór mij op de knopjes zitten drukken?????
[/quote]

Odette het is een scherm en ik raak het niet met mijn handen aan, ik doe een handschoentje aan, of met mijn knokkel van de vinger en thuis gelijk weer handen wassen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 1:23    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Heerlijk is het buiten Mathilde, groot gelijk om er van te genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 1:26    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Mijn handtas is daar ondertussen goed op voorzien: potje met alcoholgel en een pakje detholdoekjes.
Waar ik ga winkelen staat bij de karren papier en ontsmettingsproduct.
Geen vieze-handjes-gedachten meer - is die corona toch nog ergens goed voor Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Thuisgekomen gelijk handen wassen heb ik mezelf aangeleerd.

Hermie die machines hebben een touchscreen, dus moet je contact maken met blote huid, een handschoen werkt niet. Tenminste niet bij die van ons.

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 13:53    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Over vieze handjes gesproken: mijn ex-schoonmoeder woonde in Rotterdam aan het water. in de jaren '50 ging de bakker met een mooi gelakte handwagen met brood langs de deuren. Op een dag zag zij de bakker staan te plassen in het water en direct daarna kwam hij naar haar deur. 'Nee bakker, geen brood vandaag en je hoeft ook nooit meer te komen'!!!

Zij heeft dat zo vaak verteld dat ik vermoed dat dat nog steeds meespeelt bij mij. Mr. Green

Vandaag bij kleinzoon en vriendin op visite geweest. Zij hebben een heel leuk huurhuisje in Almere gekregen. Voor 80% ingericht met krijgertjes en kringloop en het zag er heel leuk uit.
Ze waren zo enthousiast om alles te laten zien.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 0:23    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Wat leuk dat ze zo blij zijn met hun huisje in Almere Twompie. Lach Waren het al inwoners van mijn stad of zijn ze nieuw gekomen? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 1:44    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ièèèèèuuuuwwww!!!! Geschokt Sommige mensen zijn zo vies he!!
Brrr.... (was net aan het ontbijten Lachen )

Fijn voor je kleinzoon!! Altijd superleuk als een oma komt kijken !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Oh jakkie, die bakker...

Niks mis met kringloop of gekregen spulletjes hoor. Zoon #3 had de centjes niet toen hij zijn huurhuisje kreeg, dus zelfde gedaan. Nu heeft hij een vriendin die binnenhuis architectuur heeft gestudeerd Geschokt en nu ziet het er pico bello uit met nieuwe spullen. Hij had nog geeneens een vaas in huis, moet je nu zien, heel veel plantjes/kruiden enz. Woman's touch...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 13:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1784, 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 1785 van 1787