Auteur |
Bericht |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17039 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Fijn dat je gewandeld hebt! Ik ben enkel de brievenbus gaan leegmaken ... Koud!!!
Zondag zou het hier 6°C worden. Dan ben ik weer naar buiten!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 feb 2021 8:18 |
|
 |
|
 |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 4880 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
Ulrike schreef: | Inderdaad, hij was een mooi collectors item geweest,maar mijn God.... wat een hoeveelheid schrijffouten... jou ipv jouw, silveren ipv zilveren e.d. . Ik schaam me rot. |
Als je dat vervelend vindt, klik je rechts op het bericht even op wijzig  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 feb 2021 8:50 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 39759 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Ik ga het proberen met die pillen, als niemand kijkt, een keertje  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 feb 2021 17:06 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Odette schreef: | Ik ga het proberen met die pillen, als niemand kijkt, een keertje  |
Zal een overwinning zijn om het als het goed en plein public te doen. Ha! Ik zie het voor mij.
@ Ulrike: maakt toch niet uit. Op de telefoon heb ik dat vaak nog veel erger met T9. Dan moet je toch zo goed opletten.
Wijzigen kan maar een beperkt aantal uren Hermie. Ik dacht 99 uur of zo, maar weet dat niet zeker.
O Whis, dan boffen jullie. Hier pas dins- of woensdag en dan wordt het eerst nog spekglad!
Vandaag ben ik niet weggeweest vanwege de gladheid. Morgen ook niet. Denk ik.
Wel gezellig gehad met mijn zoon. Hij kwam zijn verjaardag met de moedertjes vieren. Superlief. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 12 feb 2021 23:43 |
|
 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17039 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Oh hoe fijn!! Een verjaardagsfeestje!
Ik hoorde gisteren van mijn moeder dat het hier maandag ook heel glad gaat worden, had ik nog niks van gehoord... Maar in elk geval gaan de temperaturen wel omhoog. Oef... Ben echt een koukleum geworden..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 feb 2021 10:14 |
|
 |
Pianojuffie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-7-2011 Berichten: 34164 Dieet: Gezond eten met WW
|
|
Gefeliciteerd met je zoon Mathilde
En wens je een goed weekend ❤️_________________ 20-9-2018 op streef Van 131 naar 79,9 kg en uiterlijk 75 kg
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 feb 2021 12:51 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 39759 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Twompie schreef: | Odette schreef: | Ik ga het proberen met die pillen, als niemand kijkt, een keertje  |
Zal een overwinning zijn om het als het goed en plein public te doen. Ha! Ik zie het voor mij.  |
Het is de reden waarom ik mijn vitamientjes met de kwark inneem, dan kan ik kauwen en proef ik die vieze bloeddrukpil niet zo. Maar goed, ik ga ermee aan de gang... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 feb 2021 14:18 |
|
 |
|
 |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 4880 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Mathilde, even genieten samen_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 13 feb 2021 14:29 |
|
 |

|
|
Dank Hermie, Odette, Juffie en Whis, was een gezellige dag!
Vandaag wederom een thuisdagje. Lekker aan het rommelen.
Beetje lezen, beetje wassen, beetje papierwerk, en, heel belangrijk: beetje lijnen/vasten. Tot nu toe gaat het goed.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 14 feb 2021 14:46 |
|
 |

|
|
Goh, zomaar ineens 2 keer.
Nou, dan kan ik gelijk nog vermelden dat dat lijnen hard en hard NODIG is!  |
|