Auteur |
Bericht |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 4875 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
Goedemorgen, wat fijn dat je lekker hebt gewandeld. Loop je ook nog wel eens met nordic walking stokken?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 9:32 |
|
 |
|
 |
Pianojuffie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-7-2011 Berichten: 34164 Dieet: Gezond eten met WW
|
|
Twompie schreef: | Dank lieve meisjes,
ik had vandaag voor het eerst weer een goede dag! Zonder hapering. Heerlijk gewandeld, zelfs ver voor mijn doen. Lekkere koude wind door mijn haar spelend: helemaal blij!!!  |
Wat fijn Mathilde.
Om blij van te worden._________________ 20-9-2018 op streef Van 131 naar 79,9 kg en uiterlijk 75 kg
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 12:41 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Oh Twompie, wat fijn om te lezen.
Hopelijk gaat het straks nog beter als je in het traject zit._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 19:50 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50406 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Laat er meer dagen zoals deze moge komen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 23:24 |
|
 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Ellen schreef: | Laat er meer dagen zoals deze moge komen  |
Ik hoop het zo Ellen, vandaag ging in ieder geval ook goed. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 23:47 |
|
 |

|
|
Hermie schreef: | Goedemorgen, wat fijn dat je lekker hebt gewandeld. Loop je ook nog wel eens met nordic walking stokken? |
Nee Hermie, ik heb al járen last van stok-angst. Ik ben 3x plat op mijn gezicht gevallen met de stokken en sindsdien houd ik ruim afstand van welke stok dan ook. Zelfs de wandelstok van mijn vriendin moet speciaal aan de andere kant waar ik loop en als nodig is voor haar om te wisselen, ben ik binnen een seconde aan haar andere kant.
Dymphie schreef: | O WT heerlijk lijkt me dat. Jij kunt weer voldaan gaan slapen zo dadelijk!!
Nacht!! |
Gedaan Dymphie, heerlijk geslapen.
whis schreef: | Oh fijn om te lezen!! Doe er zo nog maar eentje, en nog, en nog....  |
Vast eentje gelukt Whis.
Pianojuffie schreef: |
Wat fijn Mathilde.
Om blij van te worden. | Echt wel, Juffie!
Lunafloor schreef: | Oh Twompie, wat fijn om te lezen.
Hopelijk gaat het straks nog beter als je in het traject zit. |
ja, hoop ik ook. Gaat nu al wel een beetje opschieten. 9 februari. Vincent is toevallig vrij en gaat mee. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 23:47 |
|
 |
Hermie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-12-2006 Berichten: 4875 Dieet: Gezond eten (kcal tellen)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 jan 2021 0:03 |
|
 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17026 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 jan 2021 8:01 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
9 februari schiet inderdaad al lekker op.
Fijn dat Vincent met je mee kan.
Wordt het nog een beetje gezellig. Nou ja, je snapt wat ik bedoel._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 jan 2021 15:22 |
|
 |

|
|
Hermie schreef: | ja ik weet nog dat je was gevallen met de stokken, Ik heb even teruggelezen in je boekje en zag dat je een rollator hebt. Een hele mooie (ik heb dezelfde ). Toch wel handig dat er zulke handige dingen te koop zijn. |
ja, als ik er dan toch aan moet, moet het ook een leuke zijn, toch?
Hebben wij ons ook altijd voorgenomen Whis, als wij een hulpmiddel nodig hebben, welke dan ook, gaan we die gewoon gebruiken.
Zeker gezelliger Lunafloor, wij lachen wat af. Mores hoort altijd precies aan mijn stem wel kind ik aan de telefoon heb of welk zusje. (Nou ja, 3 ervan.)
Vandaag met kleindochter een stukje gewandeld. Net in een grote plensbui, maar ik bedacht met schrik dat ik een belafspraak had met de cardioloog. Dus gelijk naar huis. Was niet nodig want hij belde 1½ te laat. Ach ja, kan gebeuren. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 28 jan 2021 23:38 |
|
 |
|
|