Auteur |
Bericht |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Wat een leuke foto.
Qua kleur is je kleding helemaal passend bij de roze heide. Vast niet van te voren over nagedacht maar het was wel wat mij meteen opviel.
Toen ik je roze kleren zag dacht ik:"ja, ik ga vaker roze dragen".
In een hele gelukkige tijd van mijn leven had ik een roze kledingstuk en ik voelde mij er altijd zo lekker "fris" in.
En vorige week had ik met E. erover dat ik een roze blouse had gezien.
Zo vervelend. Als ik naar je boekje wil dan krijg ik steeds :"Er zijn geen nieuwe berichten".
ja, maar ik wil een nieuw bericht schrijven!!!.
Maar nu ga ik via de onderste link en dan kom ik uit bij het begin in 2004 en dan lukt het mij gelukkig toch.
Vorige keer was dat ook uiteindelijk zo gelukt. Daarna weer vergeten.
Ik maak geen grapjes over dementie maar soms denk ik .........
Een fijne dag jullie!!!._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 sep 2020 7:01 |
|
 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17037 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Ik krijg ook de hele tijd die melding. Zie daarom nu je foto pas
Bedankt voor de tip Lunafloor, dan probeer ik het volgende keer ook zo. Krijg pas toegang als iemand anders opnieuw reageert. Raar!
Maar het is een supermooie foto !!!!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 sep 2020 7:09 |
|
 |
Nijne Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-8-2008 Berichten: 8425 Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken Woonplaats: Bommelerwaard
|
|
Dat was een tijdje terug ook mijn probleem....
Ik ga proberen de tip te onthouden...
Mooi foto!!
Fijn weekend! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 sep 2020 9:55 |
|
 |

|
|
ja, ik kreeg ook pas toegang als iemand anders reageerde.
Twompie heeft ook een ander onoplosbaar probleem en dat is dat het lijkt alsof er nog een blz, is met reakties maar dat is dan niet zo.
Maar dat is dus onoplosbaar._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 sep 2020 9:57 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50421 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Leuke foto fris en fruitig  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 sep 2020 11:53 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Dank je Lunafloor, het was inderdaad toeval dat ik dat aanhad. Maar inderdaad: het kleurde mooi. En ik voel mij ook lekker in het roze: niet bij elkaar gekocht maar wel in mijn kast bij elkaar gezocht.
Whis, Nijne, Lunafloor, en Ellen, dank voor het compliment en ik zal Ellen maar om een nieuw boekje vragen. Toch wel jammer als ik jullie gezelligheid onnodig moet missen. En alle vier hartelijk dank voor het compliment! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 sep 2020 23:35 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50421 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Nieuw dagboek kan je zelf aanmaken die link komt in je profiel als het je naam of het woord dagboek bevat.
Dan sluiten we deze |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 sep 2020 23:40 |
|
 |
|
 |

|
|
Maar moet je dan niet het op de één of andere manier bewaren?
Het is toch een soort verslag van jaren en zonde als je daar dan niet meer bij kunt._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 sep 2020 4:14 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17037 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
1747 bladzijden schrijfsels van een wijze vrouw... Zouden inderdaad niet mogen verdwijnen..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 sep 2020 8:39 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Dagboek blijft open om te lezen maar sluit het voor nieuwe reacties die kunnen in het nieuwe dagboek |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 sep 2020 15:13 |
|
 |
|
|