Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 1786, 1787, 1788  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Mathilde

Menuutje ziet er lekker uit.
Jij bent geen grote eter als ik het zo lees en ik denk dat jij daarom best al dat vet kunt verdragen en gaat het prima met jou en is dit jou op het lijf geschreven.
Ikzelf heb daar totaal niet genoeg aan en eet veel meer en als ik dan vet eet kom ik helaas aan, daarbij moet ik ook nog een heel hoog gewicht verliezen en dat stagneert dan bij mij,maar goed dat Low Carb op vele manieren gebruikt kan worden!

groetjes Greet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2005 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Greet1 schreef:
Hoi Mathilde

Menuutje ziet er lekker uit.
Jij bent geen grote eter als ik het zo lees en ik denk dat jij daarom best al dat vet kunt verdragen en gaat het prima met jou en is dit jou op het lijf geschreven.
Ikzelf heb daar totaal niet genoeg aan en eet veel meer en als ik dan vet eet kom ik helaas aan, daarbij moet ik ook nog een heel hoog gewicht verliezen en dat stagneert dan bij mij,maar goed dat Low Carb op vele manieren gebruikt kan worden!

groetjes Greet Erg blij

ja, klopt Greet. Ik ben geen grote eter. Ik was een "vaak" eter. En dat vaak is nu volledig over. Ik heb van alles in huis maar blijf er gewoon van af. Weet zelf trouwens niet wat mij overkomt hoor! Heb altijd maar willen eten, eten, eten! Het lekkers wat ik in huis had, m?³?©st OP!!!! Een enkele keer heb ik nog wel eens trek, en wil ik gaan "zoeken", maar dat mag niet van mijzelf. Dan ga ik maar iets doen. En dan gaat het vanzelf over.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2005 18:24    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Karin de Zoete

Reageer met quote
Heel gedisciplineerd Mathilde. ja, zo moet het ook, jezelf streng toespreken als je weer de fout in wil gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2005 20:31    

Reageer met quote
O! Nu ben ik z?³ zielig....... Ik heb he-le-maal niet lekker gegeten! Bleh! Vies zelfs, al mocht ik dat nooit zeggen van mijn moeder Lachen .

Ik wilde eten: witlof met ham en kaas. Vanmorgen al de witlof gekookt zodat ik niet mijn handen zou branden met de lof in ham te wikkelen. Lof zag er prachtig uit. Ik snijd er eentje door en was hij helemaal zwart van binnen. En de ander ook, en de derde ook! Goor!

Dus wat nu? De oven stond al aan, moest weer uit dus. Uit de diepvries spinazie en kabeljauwfilet in mosterdsaus gehaald. Moet kunnen, want volgens de verpakking zit er 2,8 kh per 100 gram in. Vies!!!!!!!!!!! Niet te geloven! Eerts de saus er af geschoven, bleh en toen een stukje vis genomen, sorry, maat ook bleh!!!!! 2 hapjes van gegeten en toen kon ik het niet meer opbrengen. Gelukkig had ik nog een restje roerbak van gisteren, dat heeft mij gered van de geeuwhonger.

Moraal van het verhaal: koop nooit bij Dirk/Jan/Digros kabeljauw in mosterdsaus van PickenPack. Ach gut, had ik kunnen weten natuurlijk met z?³'n naam: PickenPack!

ontbijt: gewoon. toch weer extra lekker met roomkaas en een druppeltje citroenessence.....
middag: onderweg, geen tijd om te eten, dus een Atkins reep meegenomen. Die kon ik zo uit het handje eten.....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2005 20:45    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Wat jammer dat je eten zo vreselijk was!!!!! ik koop eigenlijk nooit kant en klaar, alleen pizza;s voor de kinderen. Zo zie je maar wat je zelf maakt is het lekkers!! Alhoewel dat witlof je schijnbaar ook niet gegunt was. Morgen maar wat extra lekkers maken!!! Want dit was wel erg weinig vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2005 21:00    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Karin de Zoete

Reageer met quote
Witlof die zwart is van binnen???? Nog nooit gezien gelukkig. Het zat je dus niet mee vandaag. Morgen maar iets extra lekkers maken.

Groetjes, Magda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2005 21:06    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
PickenPack...... Geschokt ....hoe verzinnen ze het, morgen jezelf maar even verwennen met een godenmaal Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2005 21:06    

Reageer met quote
Lekker thuis aangerommeld. Ik had beloofd om de tekst van de toespraken van Mores en mij voor de groepsleidster van onze Egyptegroep op de mail te zetten. Eindelijk tijd voor gehad. Maar stukje bij beetje streep ik zo ieder dag iets af van mijn "to do" listje, wat trouwens alleen maar in mijn hoofd zit!

ontbijt: roomkaas met 1 eetl. jam
middag: ik wilde een omelet gaan bakken maar vond toen ineens een recept van een quiche soort, die ik al diverse keren gemaakt heb. Beetje prei, stukje paprika en 1 bakje spekreepjes even aanbakken en wat laten slinken. Ondertussen 4 eieren kloppen met een scheut slagroom, 2 eetlepels of meer geraspte kaas, peper en ruim Italiaanse kruiden erdoor (of andere). Eerst het groentemengsel in een springvorm, daar het eimengsel in gieten en 30 min. in een voorverwarmde oven van 170?º. O ja, ik had bovenop nog een rand met gehalveerde kerstomaatjes gelegd en er nog wat kaas over gestrooid. Ik heb de helft gegeten. De andere helft is voor morgen.
avond: stamppot van knolselderijpuree en zuurkool met spekjes. Schouderkarbonade met Chinees 5 kruidenpoeder.
Koffie en een schaaltje slagroom

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jan 2005 23:30    
Vrouw Weeggegevens   Sylvia2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou Mathilde, deze maaltijd heeft alle leed doen vergeten, of niet soms
Lijkt me heerlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2005 6:00    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Waarschijnlijk is de witlof bevroren geweest en daardoor zwart van binnen, vervelend maar overkomelijk.
Ik lees jullie boekjes ook hoor, anders lijkt het net of ik alleen aandacht vraag voor mijn situatie, maar beantwoord niet alles. groeten Mixer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jan 2005 9:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 1786, 1787, 1788  Volgende
Pagina 17 van 1788