Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Carla schreef:
hoi, ja ik begrijp dat je niet van december houdt en ik vond je er op de meeting ook fantastisch uitzien en verdriet zal dan wel geweest zijn wat ze zaggen en ik geloof echt niet dat je aan het doorslaan bent wat je soms wel ziet. en als je zelf vind dat het niet zo is dan is dat voldoende en mores zal anders wel aan de bel trekken toch? misschien vinden ze je eigenlijk te mooi er uit zien en zijn ze jaloers, kan toch. nou laat ze maar lekker kletsen en gewoon lekker je eigen weg kiezen. groetjes carla

Dank je hoor Carla.

Wat erbij komt, bedacht ik vanmiddag, het zijn 2 oudere zusjes en ik denk dat zij aan mijn "ouder worden" moeten wennen. Want ik weet nog wel, toen zij rond de 62 waren, dat ik ook zo zorgelijk naar ze kon kijken van "o jee, wat worden ze oud"! Naar mijzelf kijk ik ook af en toe met schrik en naar Mores ook. Want de "tand des tijds" laat zich niet verbergen Lachen Lachen Lachen .

Wil dat eigenlijk wel van "de ouwetjes" weten. Hoe ervaren jullie dat? Mijn lichaam is ?©cht gerimpeld, en mijn bovenbenen en bovenarmen ook. Ik kan met goed fatsoen niet meer in een topje lopen. Ik d?³?© het nog wel, omdat het mij niet boeit, als anderen naar mij kijken, maar het is wel echt zo. En Mores zegt ook af en toe zuchtend: "Oei, wat krijg ik toch een oud koppie".

Niet eerlijk dat niemand mij dat verteld heeft toen ik nog jong(er) was....
Niet dat het iets uitgemaakt zou hebben :wink: .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik denk dat we dat allemaal hebben, als ik naar mijn armen kijk dan denk ik ook, wat zijn dat toch rare dingen aan het worden, het gaat steeds meer bengelen Rollende ogen en op mijn rug hangt ook het een en ander, mijn gezicht, tja....wat zal ik je zeggen....het duurt even voor het weer zit, hetzelfde voor mijn haar, ik had een dikke bos haar, maar dat is ook niet meer zo.....vind ik het erg.......eigenlijk niet.....er is toch niets meer aan te doen en ik vertik het om te botoxen of face- en bodyliften, ik wil gewoon leuk oud worden, inclusief ouwe gerimpelde kop. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 18:44    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Karin de Zoete

Reageer met quote
Hoi Mathilde,

Ik begrijp nu ook wel dat je niet van december houdt als je zoveel mensen in die maand bent verloren. En idd zag je er daardoor wat getekend uit, maar op de meeting en op de foto's die je nog maar pas plaatste zag je er prima uit hoor, dus maak je geen zorgen.

Groetjes, Magda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 18:55    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Ik begrijp precies wat je voelt hoor, ik hou ook niet van de decembermaand.

Jeetje jij ook een dochter verloren, dan word je leven nooit meer wat het geweest is he, het is het ergste wat een mens kan overkomen.

Daarom zitten me tranen ook zo hoog nu weer met die ramp, wat een verdriet allemaal voor vaders moeders broers en zusters die iemand moeten missen,
Naar boven
BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
[quote="Twompie"]
Carla schreef:

Wil dat eigenlijk wel van "de ouwetjes" weten. Hoe ervaren jullie dat? Mijn lichaam is ?©cht gerimpeld, en mijn bovenbenen en bovenarmen ook. Ik kan met goed fatsoen niet meer in een topje lopen. Ik d?³?© het nog wel, omdat het mij niet boeit, als anderen naar mij kijken, maar het is wel echt zo. En Mores zegt ook af en toe zuchtend: "Oei, wat krijg ik toch een oud koppie".

Niet eerlijk dat niemand mij dat verteld heeft toen ik nog jong(er) was....
Niet dat het iets uitgemaakt zou hebben :wink: .

Met kerst had ik een bloot zilver topje aan zo leuk tegenwoordig met die doorzichtige bh-bandjes en zat dus met mijn arm om mijn moeder heen en zag voor het eerst, op de vergrote digifoto dat mijn bovenarmen kwabben hadden, en ik ben een zonfanaat, en heb zo'n vergrootspiegel op mijn spiegel in de badkamer, anders kan ik me niet zonder bril opmaken, nou rimpels alom, maar het kan me geen fluit schelen. Ik voel me heerlijk op deze leeftijd en je kunt zulke mooie kleding kopen!
Vroeger liepen de mensen op mijn leeftijd in een trivera 2000 bloemetjes jurk met een permanentje.
Ik houd er wel een beetje rekening mee met blote dingen, maar het is toch zalig een leuke spijkerbroek enz.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 20:17    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Zo is het maar net hoor Mixer, iedere leeftijd heeft zijn charme.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 21:05    

Reageer met quote
omafia schreef:
Ik begrijp precies wat je voelt hoor, ik hou ook niet van de decembermaand.

Jeetje jij ook een dochter verloren, dan word je leven nooit meer wat het geweest is he, het is het ergste wat een mens kan overkomen.

Daarom zitten me tranen ook zo hoog nu weer met die ramp, wat een verdriet allemaal voor vaders moeders broers en zusters die iemand moeten missen,

ja Fia, het is het ergste wat een mens kan overkomen. Een kind verliezen...... Ik zeg altijd: een partner kun je vervangen en dat bedoel ik niet rot. Maar kijk eens hoeveel mensen je kent, die een partner verloren hebben en die - na een x aantal jaren groot verdriet - t?³ch nog met een nieuwe partner gelukkig kunnen worden.

Maar het gat wat geslagen wordt bij het verlies van een kind heelt nooit!
Dat is mijn mening.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2005 1:32    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik hoop het nooit mee te maken, een kind verliezen is echt een stuk van jezelf kwijtraken, ik kan me voorstellen dat jullie alletwee grote moeite hebben gehad om de zin van het leven weer te vinden, zo'n verlies kom je eigenlijk nooit te boven, Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2005 9:18    

Reageer met quote
Lekker ontspannen dagje vandaag. We hebben beider haren geverfd. Mores in de kleur die zij al een paar jaar gebruikt, ik had een ander kleurtje gekozen: nou, als ik NIET in de spiegel kijk, heb ik er geen last van Lachen Lachen Lachen .

Ontbijt: roomkaas etc.
Middag: 2 gebakken eieren met spek, bosuitje en peterselie
Avond: selderijknolpuree, (de laatste uit de vriezer) bleekselderij en een lang - dus lekker gaar gestoofd - karbonaadje.
Straks: koffie, schaaltje slagroom en 1 bonbon.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2005 22:12    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Kun je niet even een foto plaatsen, ben nu wel erg nieuwsgierig naar dat kleurtje van jou!!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2005 22:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 11 van 1787