Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Tsunade

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tsunade
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maaltijd vervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hahaha ja erg he?! Erg blij
Vraag me toch altijd af hoe die mensen dat doen van "extreem weightloss" bijvoorbeeld Erg blij
Die sporten wel 2 tot 3x op een dag..
Maar ja die hebben dan ook heel veel begeleiding..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 11:32    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
En weet je al wat je gaat doen, yoga of geen yoga?

ja dat vraag ik me ook af hoe je naast je werk ook nog eens zoveel kan sporten. Ze krijgen wel begeleiding maar je moet er ook tijd voor vrij maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 17:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Eef Lach

Geen yoga vandaag.. was vanmiddag in het zwembad.
Heb wat baantjes gedaan en vooral beetje gerelaxt in het bubbelbad en stoombad Lach. Toen ging ik om half 4 naar huis.. snel de supermarkt ingedoken. Daar kwam ik 2 nederlanders tegen heb ik een uur mee staan kletsen. Toen was ik te laat voor Yoga, maar denk dat ik dat toch niet heb kunne volhouden.. en volgende week is er vast wel weer een yoga klas Lach

en ja.. als ik die afval/obese series kijk wordt ik altijd erg gemotiveerd.
Vind het jammer dat ik de nederlandse dit jaar niet heb kunnen volgen.. Heb julie dat ook atlijd? dat je zo geinspireerd kan raken door naar die series te kijken?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 17:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yep, heb ik ook hoor. Soms denk ik goh hoe kun je het zover laten komen. Maar ja ik woog zelf ook 114 en was dus ook hard op weg.

Heerlijk zwemmen, bubbelbad en stoombad, goed bekeken meid.
Yoga is er inderdaad volgende week ook nog en als je voelt dat je lichaam even rust nodig hebt moet je daar zeker naar luisteren.

Lijkt me fijn om weer even je "moederstaal" te kunnen spreken.
Komen er veel toeristen waar jij woont?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 18:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mmm weet ik eigenlijk niet.. Ik heb een nederlandse vrouw ontmoet (zij woont hier ook in Zweden). Maar die spreek ik niet zo vaak, en af en toe vang ik wel is wat nederlands op, zoals vandaag dus. Maar dat is niet heel vaak.
Isaberg zit hier heel vlak bij: http://www.isaberg.com/sv/sommar
En heb begrepen dat, dat best druk bezocht wordt door ook nederlanders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 18:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Potjandorrie wat ziet dat er mooi uit. Je woont in een prachtige omgeving. Kan me voorstellen dat je daar graag fietst. Ga je dan ook mountainbiken of "gewoon"fietsen?
Ik zag ook dat je er kunt paardrijden. Zal mijn dochter leuk vinden. Ze zit al jaren op paardrijden en iedere vakantie proberen we een manege te vinden voor haar. Dit jaar wordt een rit bij de plitvice meren in Kroatie.
Wij een wandeling en zij een dagrit per paard. Lachen

Vandaar dat er wat kilo's af moeten bij mij. Dat moet ik anders allemaal mee slepen in de warmte.
Kan niet wachten tot begin augustus heerlijk 2,5 week weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 19:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Eef Lach

ja de omgeving is motiverend om te blijven fietsen Lach
Ik doe nu gewoon fietsen op fietspad, geen mountainbiken nog. (wie weet in de toekomst als ik meer kilo´s kwijt ben). Er zijn wel wat mountainbike routes hier in de buurt.

Er zijn heel veel manege´s in de buurt. De nederlandse vrouw die hier woont verhuurd op het moment zelfs paarden stallen wat ik gelezen had. (we hebben elkaar geadd of Facebook Lach )
Wandel routes ook genoeg Lach

En ja een paar kilo´s lichter voordat je op vakantie gaat is altijd wel heel erg fijn Lach Kan me goed voorstellen dat je niet kan wachten Erg blij
Wat heerlijk is het altijd om zo´n mooi vooruitzicht te hebben.

ik gaat eind juli begin augustus 9 dagen naar NL, me broer en zijn vriendin hebben mij een ticket cadeau gedaan.
Wil ook graag wat kilo´s lichter dus begrijp heel goed wat je bedoeld hoor Erg blij

Wel ben ik erg bang dat er weer verkeerd en veel te lekker eten geconsumeerd gaat worden, ik heb de KLM gemaild of ik mijn herbalife mee mag nemen in de hand bagage. Anders wordt het nog moeilijker om aan de lijn te blijven. Neem jij ook je maaltijd vervangers mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
Dank voor je berichtje!

Woon je permanent in Zweden?
Het os natuurlijk een mooi land, maar mis je Nederland niet?

Ik woon zelf inmiddels ook niet meer in Nederland maar in België en ondanks dat het niet ver weg is merk ik een groot cultuurs verschil.

Succes weer met afvallen, gewoon verstandig zijn en jezelf motiveren door bijvoorbeeld jezelf te belonen met iets bij een bepaald aantal kilo's, of denken wat je allemaal gaat kopen van kleding als je op een goed gewicht bent. Ik heb er bijna 2 jaar over gedaan om van 100+ naar 69,5 te komen ( na een zwangerschap) omdat ik op de normale manier wilde afvallen zonder maaltijdvervangers. Terwijl toen ik vóór de zwangerschap in 6 maanden van 97 maar 65 afviel. Dus voor mij bewezen dat je daar het beste resultaat mee bereikt.

Heel fijne avond en groetjes uit België

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 19:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Josje!

ja ik woon permanent in Zweden, en Nee ik mis nederland opzich niet op een aantal dingen na natuurlijk. Zoals bijvoorbeeld mijn moeder en haar man, en me broer en zijn vriendin.
En verder hele simpele dingen zoals, kroketten en voorgesneden groenten zoals ze dat hebben in de ah in de vers koeling,
of babi pangang van de afhaal chinees Erg blij
Hahaha misschien is het maar goed dat ik niet in de nl woon Uitlachen

Cultuur verschil is ook erg groot hier,
zoals wij in nederland gewoon rechtuit zeggen wat we vinden,
doen ze dat hier juist niet, en soms vind ik de zweden te over vriendelijk,
wat soms niet handig is voor hun zelf. Maar verder geniet ik hier nog elke dag Lach

Beloning vind ik erg moeilijk, aangezien we op een krap budged leven omdat ik zelf nog geen werk heb hier.. Daarom wil ik ook weg van die kilo´s (en nog veel meer redenen.. (misschien moeten we eens lijstjes maken de redenen waarvoor we afvallen. en als we het zwaar hebben kunnen we er op terug kijken, misschien een idee voor een nieuwe post? hihi Verrast )). maar iedergeval: als ik de kilo´s kwijt ben geeft dat meer zelfvertrouwen en meer zelfverzekerd over mezelf als ik soliciteer voor een baan. Ze zeggen altijd dat het niet uitmaakt hoe je eruit ziet etc... maar ik heb toch altijd gevoel van de eerste indruk teld het zwaarst. (als je begrijpt wat ik bedoel).

Ik heb verder geen idee hoe snel ik kan afvallen, maar het gaat er mij vooral om zolang ik het maar volhoud en niet terug val in de verkeerde keuzes etc.. en dan kom ik vanzelf ook wel onder 70 kilo. Mag een half jaar zijn, een jaar, 2 jaar.. Als ik me maar erbij goed voel.

Ik vind het knap van je dat je zo goed ben afgevallen Erg blij
Zelf ben ik nog nooit zo zwaar geweest als nu. En zit nu zelf achter de computer met een enorme snack gevoelens, terwijl ik niet eens echt honger heb... zooo iritand.. Maar ik wil er niet aan toegeven... zit als gek water te drinken maar het helpt niet... Ik ga zo naar bed, hoop dat ik kan slapen. Gaat dat gevoel nog niet weg dan neem ik denk nog een shake. Dilema´s ... zucht...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 23:00    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Iets van eiwit eten helpt kwark of een gekookt eitje en heeft niet veel kcal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 23:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 10 van 17