Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Tsunade

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tsunade
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maaltijd vervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
23/06/2015

6:00 Choco Shake Herbalife.

12:15
Tropical Shake Herbalife. halve appel en de multivitamine en vezel tabletten. Water.

13:30 Naar het zwembad gewandeld en paar baantjes getrokken.

16:00 Herbalife proteine snack reep.

18:00 1 gegrilde paprika gevuld met quinoa, Feta kaas, Komkommer, Tomaat,
samen met een gemengde spinazie sallade en zatziki. Water en weer de vitamine en vezel tabletten.
Zie foto:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10309197_867326910008074_777352091448898451_n.jpg?oh=fbcd895d4960b01e51be9d590707d54e&oe=55E761BA

20:30 1 opschepleppel van de vulling van de paprika
die we vanavond hadden gegeten, met een schepje zatziki. Water

Laatst aangepast door Tsunade op di 23 jun 2015 23:18, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 23:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Iets van eiwit eten helpt kwark of een gekookt eitje en heeft niet veel kcal

Dank je voor de tip Ellen Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 23:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik las hoe jij je voelt en ik zie je als een prachtvrouw , hier een avatar voor je als je die wil gebruiken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 23:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hahaha Ellen, dank je voor je compliment Lach
Neemt niet weg dat ik nog altijd erg zwaar ben en dik..
Wat ik echt niet mooit vind van mezelf...

Ik heb de profiel foto gewijzigd Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 23:32    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat begrijp ik wel dat je minder wil wegen maar het een sluit het ander niet uit, en soms hebben prachtige mensen de nijging om zichzelf minder te voelen door wat kilootjes meer.
Je hebt de uitstraling van een prachtige vrouw dik of dun
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 23:51    
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
Hoi hoi!

Ik heb elke avond die zin/ drang naar chips snacks of chocolade...... Als er een pilletje tegen was zou ik het nemen Lachen

Ik neem soms augurken of zilveruitjes omdat ze zure smaak de drang naar eten lijkt weg te spoelen. Mijn man eet graag savonds soep, liefst een zelfgemaakt groenten soepje. Volgens mij kan dat ook goed ( vermits zonder vermicelli/ pasta) maar ik vind soep zelf iets Vd winter. Of een kopje drink bouillion.

uiterlijk zou natuurlijk niet bepalend mogen zijn bij een sollicitatie, maar toch denk ik dat het dat indirect wél is. Wij hebben zelf een aantal bedrijven en behoorlijk veel pech met het ziekteverzuim gehad ( 185% premietoeslag op de ziektekosten, niet normaal he?!) en nu ben ik zelf nieuwe mensen aan het werven voor werkzaamheden in een loods ( heftruck enz) en ik betrap me erop dat ik ook al tegen mijn man zeg dat ik geen oudere met veel overgewicht mannen meer hoef. Vanwege het risico maar ook omdat de vorige aan die kenmerken voldeed , super traag was & altijd ziek en er zeer zeer ongezond uit zag, onbewust neem ik het toch mee. Dus ik zou me kunnen voorstellen dat er meer werkgevers zo zijn. Al zegt iemands gewicht niks over iemands karakter intelligentie inzet verantwoordingsgevoel en ben ik nota bene zelf 70% van mijn leven te zwaar geweest. Overigens heb ik dat zelfde ook met van die mannen die er als van die foute motor club akelige mannen uitzien met op zichtbare plekken vol tattoeages zitten, die combinatie met soms een norse blik of lang haar: ik hoef ze niet al hebben ze een volledige cv op orde. We hebben zo iemand in dienst en onze hoofdklant heeft mij diverse malen medegedeeld dat hij het geen visitekaartje vind alsook dat het angst inboezemd. En ik vind dat Zelf dus ook het geval al weet ik dat ik niet mag generaliseren, dat ik zelf ook niet graag in een hokje geplaatst wordt, toch speelt het onbewust.

Overigens kwam ik zelf wel altijd makkelijk aan werk in mijn zware periodes, maar misschien zit het verschil ook in het type werk : handarbeid of hoofdarbeid zeg maar.

Wat voor je bestemd is komt vanzelf op je pad!

Heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015 6:49    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina1
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: shakes icm. yvonne lemmers

Reageer met quote
Nog bedankt voor je berichtje in mijn dagboek.
Jij doet herbalife zie ik.
Gaat dat goed?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015 7:07    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi, Ga je ook iedere week naar een coach of bestel je de herbalife online?

Ik neem op vakantie geen maaltijdvervangers mee. Dan wil ik echt op vakantie zijn. Over een week of 2 begin ik langzaam op te bouwen zodat ik op vakantie gewoon normaal kan eten. Wel wil ik opletten dus een klein ontbijt en lunch en dan een uitgebreider diner. Maar verder ook een ijsje kunnen nemen.

Absoluut waar dat uiterlijk belangrijk is als je werk zoekt. Ik weet niet hoe het met de werkgelegenheid in Zweden is maar als er 10 mensen zitten voor 1 baan met dezelfde opleiding etc gaat de voorkeur toch uit naar de persoon die het beste eruit ziet. Of dat bewust of onbewust gaat weet ik niet.
Maar doen we dat allemaal niet? Je praat toch ook liever met een persoon die er gezellig en vriendelijk uit ziet ipv een chagerijnige, saaie persoon?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015 8:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Josje,

ja het is inderdaad zo dat dit vaker onbewust gebeurd.
Ik had laatst gesoliciteerd in de glas fabriek hier in de buurt.. er waren 5 job openingen.
Uiteindelijk kreeg ik te horen dat er 165 aanmeldingen waren...
dan kom ik dan aan met me gebrekkige zweeds en overgewicht...
Daarom besloten voor nu aan mezelf te werken.
Het is gewoon lastig omdat ik in een heel klein dorp woon en de grote stad ongeveer 2 uur rijden is.

Ben toevalig nu een pan tomaten soep aan het maken Lach (met alleen verse ingredienten).
Ik houd heel erg van soep! alleen me vriend niet -.- hahaha Lach Dank je wel voor de tips Lach

Hoi Stevelina,

ja herbalife gaat goed, ik vind de shakes erg lekker,
en heb veel meer energie dan ik had.
Tot nu toe gaat het erg goed.
Ik doe 2 shakes per dag en dan gewoon een avond maaltijd met zo min mogelijk koolhydraten.
Ook moet ik tussendoortjes nemen, dit vind ik lastig.

Hoi Eef,

Ik heb contact met mijn "coach" via mail en facebook.
Als ik naar hem toe wil is dat anderhalf uur rijden, heb ik geen zin in Uitlachen
Ik bestel mijn producten bij hem of online via een website van hem.

Je hebt gelijk hoor gewoon lekker genieten op vakantie maar wel met mate Cool
Maar als ik echt op vakantie zou gaan zou ik het zelfde gedaan hebben als jou Lach

En ja ben met mening eens over dat uitelijk belangrijk is.
Vooral als er zoveel mensen graag een baan willen,
moet je zelf er tussen uit blinken, fysiek en als persoon zelf + je talenten.

Dank julie wel voor de berichtjes weer Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015 15:40    
Vrouw Weeggegevens   Josje771
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: prodimed

Reageer met quote
Hoi hoi,

Dit wou ik je nog even meegeven:

Het is voor bedrijven ook heel lastig om goed personeel te vinden. Er mogen dan wel veel werklozen zijn, ik kan niemand vinden die me bevalt. Te jong of juist te oud , laks of onbetrouwbare uitstraling Of al jaaaaaren werkloos of 5 jaar werkervaring gevuld met 30 werkgevers en nog nooit doorgegroeid in functie of bijgeschoold.

Misschien kun je daar je voordeel mee doen, dat je om een kans vraagt, dat je ze zal verbazen van je talent en dat je nieuw werk en situaties je snel eigen maakt. Dat je een toekomst in Zweden met vastigheid wil opbouwen, dat je wìl werken en doorgroeien. Zoiets?

Ik wou in elk geval dat iemand mij eens zoiets vertelde. Dat hij wil werken, flexibel is, dat hij vastigheid wil nastreven en door wil groeien en mij dat wil bewijzen. Ik krijg geen frisse winden , vrolijke uitstraling of aanpakkers. Ik hoor alleen moeten ivm geld. Werkgevers kunnen weliswaar met erg flexibele of tijdelijke contracten werken, uiteindelijk willen ze personeel dat voor hun gaat en dat mag best wat kosten.

Misschien heb je er wat aan vanuit de visie van een werkgever.

En geniet lekker van je vrije tijd nu, want misschien is dit een van de weinige keren in je leven dat de dag van jou is

Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jun 2015 16:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 11 van 17