Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek sonja bakker

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   iriscurtain
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Het gaat me makkelijk af! Heb vandaag even het weegresultaat van zondag ingevoerd en ben ik 4 weken 6,0 kilo afgevallen 😄 ben onwijs trots en ik vind het steeds makkelijker gaan.

Vanmorgen wezen zwemmen met mijn zoontje van 1 en na stage vanavond ga ik lekker een eind hardlopen (4 KM)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2015 11:32    
Vrouw Weeggegevens   state-of-mind
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had even een dip maar heb mezelf ff een schop onder mijn enorme kont gegeven haha.. doorzetten ohhh was vanmorgen al bijna 2 kilo lichter dan zondag... dus gaat de goede kant op..

Grappig... ik heb ook een zoontje van 1 haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2015 21:08    
Vrouw Weeggegevens   state-of-mind
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had even een dip maar heb mezelf ff een schop onder mijn enorme kont gegeven haha.. doorzetten ohhh was vanmorgen al bijna 2 kilo lichter dan zondag... dus gaat de goede kant op..

Grappig... ik heb ook een zoontje van 1 haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 feb 2015 21:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Super! Hier gaat het ook goed Lach
Soms even inspiratie terug vinden maar
Gaat allemaal lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2015 16:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Alweer bijna 7 weken erop zitten en het afvallen gaat weer goed. Na een paar keer er even doorheen gezeten te hebben ben ik weer helemaal op het juiste pad en heb ik al behoorlijk wat complimenten gekregen dat ik er goed uitzag. wat doet dat een mens toch goed hé?

ik eet wel meer dan als sonja voorschrijft. in plaats van 1 kiwi neem ik echt wel elke ochtend havermout of een boterham! met de kleine die alle kanten opvliegt en ik die onwijs veel sport moet wel meer binnen krijgen dan zo weinig als zij voorschrijft. het afvallen vergaat me nu nog sneller en beter verneem ik zelf! super!

ik heb ook een Instagram account waar al mijn eten op te viden is die ik maak en dagelijkse motivatie opzet ( ook foto's van voor en na )
heb je dat ook? voeg me gerust toe:

lovemyhealthyfoodie

fijne zaterdagavond allemaal. veel liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 21 feb 2015 17:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoe verliep het bij jullie vandaag met eten?

ik heb de hele nacht wakker gelegen met de kleine, want die was ziek dus dan krijg ik de rest van de dag een "hongergevoel"... heb ik altijd nog gehad na een nacht geen slaap!

vanmorgen begonnen met een groene smoothie: banaan, melk, chia en ingevroren spinazie. Tussendoor een handje ongezoutte noten gehad. Smiddags 1 krentenbol met 30+ kaas en een rijstwafel met pindakaas. Tussendoor 2 wortels met 3 cherrytomaatjes. Ik had toen nog honger dus nam 1 evergreen en nog een kale krentenbol.

We gaan zo eten: groot shoarmabroodje met kip en friet. Voor de rest van de avond staat er niks op het menu. Ik ga zo eerst van mijn avondeten genieten (dat is besteld dus is onderweg) haha heerlijk zo'n dagje zondigen! ;-)

ik kon ook wel de rest van de dag slecht eten, maar dat doe ik tegenwoordig niet meer.. alleen het avondeten zondig ik dan! voor de rest wel netjes gedaan opzich! ik voel me goed!

ben BIJNA onder de 90 kilo dames.. YESS!! bijna!! morgenochtend ga ik weer even 2 uurtjes baantjes zwemmen..

fijne avond!
liefs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 22 feb 2015 17:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
lekker bezig! de eerste 10 kilo is eraf en dat niet dankzij sonja bakker, maar dankzij mezelf. gewoon gezond eten en veel sporten! het werkt echt.

stond even 2 weken stil en ben toen het roer om gaan gooien. nu val ik gewoon goed af en gaat het lekker door! ik zal elke week mijn gewicht online plaatsen, maar geen berichtjes meer.

succes allemaal!
mijn doel: 65 kilo zal ik halen eind dit jaar.. misschien wel zelfs de 60!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 15 mrt 2015 10:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wat ging het afvallen deze week ineens snel zeg! ik eet goed en gezond, maar sportte nu iets minder intensief met een nieuwe workout methode van T25. Het is 25 minuten interval training volgen en daarna 2 minuten cooldown. Dan ben je klaar! Nou daar wil ik best 5 dagen voor in de week vrij maken. Die paar minuutjes.. Als het net begint gaat mijn negatieve stemmetje wel meteen van: ik ben moe, heb geen zin meer.. maar ga door! ga erdoorheen!

Ik doe het niet heel intensief mee moet ik eerlijk toegeven. Ik doe wat ik kan, maar als ik ECHT buiten adem ben op mijn spieren gaan me teveel zeuren stop ik. Moet er wel doorheen en doorzetten, maar dat komt vanzelf wel. Mijn eerste week vorige week zat erop en vandaag met week 2 begonnen!

Morgen een rustdag, want heb les tot half 6 en ga dan meteen door met een vriendin naar FC twente in enschede. Even wat eten van te voren en dan een beetje juichen en joelen.. (ben niet eens fan maar oke.. gewoon voor de gezelligheid ga ik mee)
Ik neem daar een salade met een groot glas water. Vind ik meer dan genoeg! Verder neem ik mijn stuk fruit mee voor als ik trek heb tegen 8 uur.

Het gaat me goed af. Deze week moet ik wel de ''vrouwelijke periode'' krijgen dus ik ben benieuwd. ben al wel een stuk chagerijniger en norser.. plus ik ben enorm emotioneel! komt eraan dus.. fijn!! tips?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2015 20:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zit al een tijdje goed in mijn vel en heb veel zelfvertrouwen. Best vreemd eigenlijk, want toen ik 71 woog (voor de zwangerschap) was mijn zelfvertrouwen 0,0! Nu vind ik mezelf aantrekkelijk en voel me goed. Het afvallen gaat heeel langzaam maar ach het hoeft niet perse denk ik elke keer. zolang ik me prima voel is het goed toch? Daar gaat het om! hoef geen maatje 36/38! Vidn 42/44 prima ...

Ben beetje met sonja bakker en wat van mezelf bezig. Gewoon normaal eten als ieder ander mens en in het weekend snaaien ook zoals iedereen doet! soms wat meer, soms wat minder. Net waar ik zin in heb! Hardloop 3 keer per week en vind het goed.

Vond toch leuk om ff weer mijn dagboek bij te vullen. Lang geleden! Vandaag een goeie dag gehad en wezen hardlopen. Feeling good people! Gaan zo door!

Kus Iris

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 26 jan 2016 21:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wauw, alweer een dag dat ik mijn dagboek bij houd.. dit word nog wel wat haha ;-) vaak geen zin of ik vergeet het heel erg snel.

Vandaag een beetje een half/half dagje gehad.. Ging niet heel goed, maar ook niet slecht! Niet gesnaaid, maar toch net wat meer gegeten dan er stond.. Maar ach hey, voel me verder prima Lach

Dus opzich zeg ik: geslaagd dagje!
Vandaag even niet wezen hardlopen aangezien ik gister en eergister al ben geweest. Morgenavond lekker zwemmen met de kleine en vrijdag/zaterdag weer hardlopen.. Volgende week maandag begin ik met mijn T25 workouts 5 dagen in de week en 1 dag hardlopen! Komt vast goed Lach

Hoe gaat het bij jullie allemaal? Toch niet te streng met sonja bakker?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2016 21:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12