Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Silvia

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silvia1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
vandaag een stukje van een oude vertrouwde weegclub deelneemster.....

Wat een wereld site is dit!

Sinds 2 weken weer goed bezig met Sonja Bakker. Inmiddels kan ik ook iets beter koken en kook diverse lekkere recepten uit het boek. Zelfs mijn man vindt het lekker.

Sinds deze zomer hebben we een stacaravan en dus hebben we veel "vakantie" en ook het eetgedrag van vakantie! Daarom was het nu ook weer heel hard bezig en moet de knop weer om dat je met lekkere en gezonde dingen ook iets lekker op tafel kan zetten en dat eenens echt maar een keer hoeft op te scheppen per avond......

Tot nu toe heb ik geen hulp nodig en gaat het mij allemaal heel gemakkelijk af, maar tegen de tijd dat ik er doorheenzit wil ik ook schrijven in de hoop dat ik door jullie verhalen terug weer kracht heb om door te gaan.

Ik ben getrouwd 12 1/2 jaar, hebben 2 kinderen van 10 en 7 jaar en ik werk in de kinderopvang. Het is voor mij heel belangrijk om af te vallen, want ik ben een voorbeeld voor vele kinderen en overgewicht is geen goed voorbeeld.

Naast het boek van Sonja heb ik Evy ook weer opgepakt en loop ik 3 keer per week 30 minuten hard. Met dit weer kan ik lekker thuis op de loopband lopen, maar straks op de camping wil ik weer om de dag even de dijk heen en weer gaan rennen!!

De kerstdagen worden geen probleem dit jaar, want we gaan 4 dagen naar Parijs en zijn met het gezinnetje, dus kan ik me redelijk aan mijn dieet houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 21:24    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Welkom terug en dank voor het compliment, ik heb je dieet aangepast voor je en wens je veel succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 19 dec 2013 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
super Silvia,je klinkt lekker positief Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 dec 2013 18:41    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Hallo silvia,

mailtje ontvangen ik zou zeggen kom naar de meeting in Amersfoort dan kan je de ideetjes die je hebt bespreken wie weet zit er wat bij.

Groetjes Ellen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 dec 2013 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Waar blijf je met je menuutjes? Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2014 1:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
We zijn weer een poging aan het doen om van de overtollige kilo's af te komen.....dit keer nog een stap strenger voor mezelf, want ik heb een Personal Trainer in de arm genomen!!

Ik loop inmiddels 2 x per week 10km en om de week heb ik bootcamp of personal training. Ben enorm gemotiveerd en mijn lichaam is ook best strak.... Daar ben ik het bangst voor, dat ik straks allemaal hangend vel heb, dus train ook met veel gewichten!!

Mijn man steunt mij door 2 x per week mee hard te lopen en dat is echt een steuntje in de rug..... Bespreken gelijk de gangen zaken in ons gezin, dus ook goed voor de relatie, al hebben we dat nietes hard nodig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 okt 2014 7:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nieuw jaar, nieuwe uitdaging, nieuwe baan!
De kerstkilo's zijn er al weer af, ben de decembermaand gelijk gebleven en ben daar heel trots op! Helaas ook last van mijn heup, waardoor ik niet kan hardlopen. Ik heb het boek van Sonja weer uit de kast gehaald en zo blijf ik toch afvallen. Met het boek van Sonja in de keuken, eet ik ook meer dan ik deed, dus ook nog eens goed voor me. Voor de zomer moeten er nog 13 kg af en ik ben nog steeds net zo gemotiveerd als in september dus het gaat mij denk ik nog lukken ook!!

Ook nieuw werk, waardoor ik zelf mijn tijd kan indelen en ik dus veel aan de wandel ben. Ik heb mijn oude werk weer opgepakt en ben weer gastouder. Op dit moment 5 oppaskindjes en ik vind het zo lekker.....

Ze worden pas om 18:00 opgehaald, dus ik bereid mijn eten wel al voor die tijd voor en zet het dan in de oven. Maak aan de hand van het boek van Sonja een indeling voor een hele week en doe op maandag mijn boodschappen voor de gehele week. Dit uiteraard op de fiets of lopend. Vrijdag is mijn vrije dag en dan sport ik in de ochtend.

2015 wordt mijn jaar en ik ga jullie laten zien dat ik 80 kg kan wegen!

Laatst aangepast door silvia1979 op wo 07 jan 2015 13:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 11:30    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Heerlijk zo positief we gaan er weer voor meis voor de zomer slanker in badpak
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 11:33    
Vrouw Weeggegevens   rupsepups
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker positief!!! You can do it girl!!!

Dagboek Rupsepups
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 12:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En iemand die zegt dat ze 80kg kan gaan wegen dit jaar, doet meer gekke dingen zeggen!!! Ik ga in september de halve marathon lopen!!! Iedere kilometer gaat dan voor iedere kg staan die ik het afgelopen jaar afgevallen ben. Nog dik 7kg te gaan tot aan mijn streef, nog nooit zo dichtbij geweest in mijn weegclub carrière........ Het gaat dit keer echt lukken!! Oefen 3 x per week en hou me nog steeds ook de bijbel van Sonja, dus ben nog steeds zeer gemotiveerd....

Jullie ook??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mrt 2015 13:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4