Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Silvana vs kilo's

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silvana11787
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi De27!
ja gaat zeker wel lekker. ja ham blokjes zullen wellicht lekkerder zijn, maar het is toch weer varkens vlees en volgens mij toch vetter dan kip/kalkoen?
Wat ik doe is de kip stukjes bakken in extra zout. Ook misschien niet goed maar dat geeft net even meer die smaak van zoute spekkies hahaha Lachen

Jij gaat ook lekker vind ik!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2015 8:15    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja daar heb je gelijk in, in ham zit misschien iets meer kcal.. Spek is ook zout dus ik vind je alternatief slim Lachen

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2015 7:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren heb ik toch lekker stampot gegeten, niet te veel, en een kippen worstje.
We hadden zeer vroeg gegeten rond 16.30 uur al! Dat komt omdat ik met mijn vriendin mee ging naar de Atletiek vereniging waar haar dochtertje sport. Mijn oudste dochter mocht even proef draaien om te kijken of het iets voor haar is. Het was erg leuk. Zag er intensief uit Lachen
Maar om dat we zo vroeg hadden gegeten kreeg ik in de avond enorme trek, ik werd er gewoon duizelig van. Ik kon me gelukkig goed in houden en heb het bij een cup a soup champignons gehouden. In de middag had ik tussendoor ook nog een grote hand sinaasappel gegeten. En een paar stukjes appel die mijn dochtertje had laten staan.

Vandaag:
In de ochtend, grote bak koffie en een chocolade shake.

Straks komt een vriendin even bij kletsen met haar kindertjes. Ik wil dan voor de lunch wat crossaintjes gaan bakken of keizer broodjes. Het is de bedoeling dat ik een aardbei shake neem. En hoop ook dat het me lukt. Vind het alleen zo ongezellig. Misschien draai ik het vandaag om, dat ik nu lekker mee lunch en dan vanavond een shake. Ik heb nog geen idee.

Diner: Sperziebonen met kip en rijst en ketjap maniz.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 apr 2015 8:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren was het niet helemaal goed gegaan Lachen
Ik kan beter maar in de avond mijn menu's gaan bijwerken want dit schiet niet op hahaha

Ik heb gisteren als lunch 3 mini crossaintjes gegeten. Ik zou dan ik de avond een shake nemen. Maar puntje bij paaltje gingen we gisteren avond gezellig gourmetten. Ik heb niet te veel gegeten alleen wel weer een paar glazen melk... Rollende ogen ik voelde me daarna enorm schuldig, ik had me zelf voorgenomen op dat soort momenten er niet te veel over na te denken en er gewoon maar van te genieten maar toch voelde ik me enorm rot. Het is makkelijker gezegd dan gedaan.
Vandaag weer vol gas er tegen aan. Ik ben van plan 3 shakes te nemen dus dat word weer een beproeving maar ga er voor. Ik zal vanavond mijn menu uitstippelen ....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2015 10:16    

Reageer met quote
Ik ben opgelucht te lezen dat ik niet de enige ben die zo nu en dan de mist in gaat Schaam Schaam
We gaan er weer voor vandaag, we can do this!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2015 11:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi De27,

Nee soms is het wel fijn als andere ook eens de mist in gaan en dat je dan niet het gevoel hebt dat je de enige bent..
Zoals ik ben even een paar dagen weggeweest...
Ik ga me deze week ook niet wegen want dat demotiveert mij alleen maar. Sip
Het is echt totaal verkeerd gegaan het weekend en gisteren. Ik voel me er vreselijk schuldig over en ben vooral heel erg boos op me zelf dat ik het WEER zo ver heb laten komen. Het blijft een eeuwige strijd. Ik hoop dat ik ooit weer de krachten heb om gewoon Nee te zeggen en niks te nemen. Maar voorlopig ben ik daar nog niet sterk genoeg voor. Ik blijf het proberen dus vandaag is weer een nieuw begin en probeer het andere achter me te laten....
Vandaag wil ik proberen om weer alleen 3 shakes te nemen Lachen ik laat het weer weten of dit gelukt is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 apr 2015 7:36    

Reageer met quote
Hier precies hetzelfde!! Ik neem me telkens voor het niet meer te doen, en dan beland ik toch bij de supermarkt Schaam Schaam
Succes vandaag met drie shakes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 apr 2015 8:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is en blijft moeilijk. Bedankt voor je berichtje.

Gisteren:
Ontbijt: shake
Lunch: shake
Dinner: toch maar een donker volkoren broodje met ei,komkommer, ham en kaas.

Op de 1 of andere manier ben ik te zwak om in de avond een shake te nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2015 7:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is en blijft moeilijk. Bedankt voor je berichtje.

Gisteren:
Ontbijt: shake
Lunch: shake
Dinner: toch maar een donker volkoren broodje met ei,komkommer, ham en kaas.

Op de 1 of andere manier ben ik te zwak om in de avond een shake te nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2015 7:11    

Reageer met quote
Is toch een heel netjes diner! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 apr 2015 15:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5