Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek nooit meer opgeven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
oke Coby, ik ga mijn best doen!!
Te beginnen bij dag 1.
En dat wordt opnieuw morgen. Schaam Schaam
Ik baal ervan maar ik blijf vechten om het onder controle te krijgen.
Hartelijk bedankt voor je berichtjes.
Hier wordt ik wel blij van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 11:56    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Die eeuwige morgen is heel herkenbaar. Maar zo zwart wit is het niet. Als je een snoepje, koekje, ijsje wat dan ook neem is niet gelijk heel je dag verpest. Je kan nu op dit moment ook weer de draad oppakken en voor de rest wel aan je plan houden. Een gezond middagtussendoortje nemen, vanavond een lekkere gezonde maaltijd op tafel zetten en vanavond nog een gezond tussendoortje nemen. Misschien nog wat bewegen. Wandeling maken, stukje fietsen.

Dan word het vandaag toch nog een redelijk goede dag. En morgen ga je gewoon door met de weg die je vanmiddag ingeslagen ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Goed advies. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Heel herkenbaar, bij mij precies zo. De drang naar zoet is zo groot maar alcohol doet me helemaal niks. Soms op vrijdagavond een flesje bier maar dan heb ik niet het gevoel meer te willen of nodig te hebben. Maar neem ik 1 koek kan ik bijna met zekerheid zeggen dat die niet veel later allemaal op zijn.
Maat als je nu al zegt morgen opnieuw te beginnen wat heb je dan vandaag gehad waardoor deze voor jou gevoel al is mislukt?
Succes, met ons allen gaat het vast lukken

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Je bent misschien een beetje wispelturig .
Je moet eerst je gedachten ordenen, want nu geef je om de haverklap op en als je daar geen verandering in brengt dan blijft dat zo.
Het begint met positief denken, je kunt namelijk de hele wereld aan, als je daar goed bij stil staat en als je doelen in je leven stelt.
Je hebt een overgewichts probleem en daar wil je graag van af.
Neem maatregen, die je niet ontregelen, maar waarbij je je prettig voelt.
Als je steeds snoept, dan blijf je je onprettig voelen , omdat het je het gevoel geeft dat je faalt .
Ga op zoek naar dingen die je goede gevoelens geven en die je kunnen helpen om vertrouwen in jezelf te krijgen.
Ga in de plaats van snoepen, andere bezigheden zoeken , zoals bewegen, boek lezen, hier op de site met mede lijners praten, want we zijn hier allemaal met hetzelfde doel.
op gewicht blijven of afvallen en om elkaar te motiveren en steunen, maar we vallen elkaar niet af, dus probeer positief tegen je wens aan te kijken, dat geeft positieve gedachten en positieve gedachten maken je sterk en geven je energie.
Wat is er nu mooier als dat je jezelf energie kunt geven, waar je weer zoveel andere dingen mee kunt doen.
gewoon doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 13:45    

Reageer met quote
wat zijn jullie lief hartelijk bedankt hiervoor.
En ik heb vanmiddag broccoli gegeten met een paar plakjes cheddarkaas terwijl de rest aan de patat zat.
En als toetje heb ik magere kwark genomen met een banaan.
weetje dat ik nu best trots op mezelf ben,want ik ben dol op patat.
Jullie hebben gelijk, IKZELF moet het doen en IKZELF moet goede en gezonde keuzes maken en dat ga ik vanaf heden doen.

Meer mooie krabbels vind je op www.mooistekrabbels.nl

Pien doe je ook weer mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 14:06    
Vrouw Weeggegevens   Lin84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Als aanvulling op het berichtje van Coby.

Wat bij mij help als ik in het negatieve zit is om hier te gaan lezen. https://www.weegclub.nl/forum/becksplein-voor-vragen-tips-ervaringen-t44338-120.html

Daarna een wandeling maken in het bos en ondertussen erover nadenken. Om daarna weer op het rechte pad te stappen. Een uitglijder maken is niet erg, daar leer je ook van. Het zal steeds makkelijker worden om gezonde keuzes te maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 14:22    

Reageer met quote
Lin 84 ik heb een begin gemaakt met lezen, bedankt voor de link.
Ik zal als ik even meer tijd vrij kan maken meer ervan lezen.
Nogmaals hartelijk bedankt voor jullie meedenken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 14:31    

Reageer met quote
Het is wel de bedoeling om weer mee te doen, ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Vanavond ongemerkt bijna een zak chips naar binnen zitten werken en nu niet happy dus. Hartkloppingen. Zo stom, ik zweet me al de rambam, houdt vocht vast en dan ook nog eens chips wegwerken waarvan ik morgen de gevolgen ondervind.

Morgen moet de snoeperij klaar zijn, weinig meer in huis en daar houden we het ook bij. Er komt even geen snoeperij meer in huis. Enkel in het weekend een zak nootjes of chips en voor door de week ook minder koekjes. Een stukje brood bij de thee kan net zo goed voor mijn man.

We gaan er voor, volgende zomer zijn we in de buurt van ons streven. Ruim 40 weken voor 40 kilo, moet te doen zijn maar dan moeten we er zelf achter staan.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 22:32    

Reageer met quote
Ik heb ook een sprint aangemaakt, lijkt het je leuk om daaraan mee te doen?

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 22:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 30 van 41