Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek nooit meer opgeven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
ik ben 5 ons aangekomen terwijl ik maar 1x gesnoept heb en de volgende dag een paar chippies.
Het kan ook zijn dat ik meer darminhoud heb,want mijn stoelgang is op dit moment weer helemaal knudde.
Maar ik ga gewoon door met hetgeen waar ik mee bezig ben dan zal er volgende week best wel weer af zijn.
We gaan stug door!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jul 2016 7:16    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Je hebt groot gelijk, je bent goed en gemotiveerd bezig. Darminhoud en spieropbouw spelen ook mee.
Volgende week een groen hokje, kan niet anders!

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jul 2016 9:53    

Reageer met quote
Ook bij mij gaat het met vallen en opstaan.
Maar vanmorgen ging het in ieder geval goed. Ik heb het kunnen weerstaan om iets te pakken, maar het bleef wel vreselijk aan me trekken. Maar ik heb volgehouden.
Dat pakken ze me niet meer af.
Ik ga wel naar bed nu,want ik voel me totaal niet fit.
Duizelig en het lijkt net of ik steeds omval zo raar ben ik in mijn hoofd.
Misschien dat een dutje goed doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jul 2016 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Heb je je suikers wel eens laten controleren. Zou ook best kunnen dat je suikerspiegel eningszins schommelt, dat je daar last van hebt.

Goed dat je niet hebt toegegeven aan dat stemmetje, dat is een dikke ++++ voor jou. Misschien dat een dutje je goed doet.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jul 2016 12:48    

Reageer met quote
ik heb m'n dutje weer achter me, maar het heeft me niet gebracht waar ik op hoopte.
even rustig aan doen verder vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jul 2016 14:27    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Doorzetster schreef:
Dank je wel kaatje

Graag gedaan, leuk! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 8:19    

Reageer met quote
Ik wordt er helemaal niet goed van.
Het lijkt wel alsof mijn rok steeds strakker gaat zitten terwijl ik veel minder snoep dan anders.
Ik weet het allemaal niet meer hoor.
Het liefste zou ik overal mee stoppen. Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen Rollende ogen
En ik ben zoooooo moe... moe van alles en iedereen hier thuis.
De jongste moet nog 1.5 dag naar school en dan begint de vakantie 6 weken lang en de oudste 2 hebben al vakantie.
En ze helpen niet mee oid, of je moet het 10x vragen, en omdat ik daar geen zin in hebt dan doe ik het zelf maar weer.
We hebben vanmorgen vroeg 125 kalveren gekregen en dat is in het begin giga veel werk en als ik dan binnen kom kan ik hier weer aan de slag en dat wordt me op dit moment echt teveel.
Sorry voor mijn klaagzang maar zo voel ik me op dit moment.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 18:12    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Je mag klagen zoveel je wilt hoor, het is toch jouw boekje? Ik herken het een beetje, aan het eind van het schooljaar zijn ze het zat, toe aan iets anders en balorig. Dat kalveren ken ik dan weer niet Erg blij maar daar kan ik me wel iets bij voorstellen.

Wat het niet helpen betreft: ze komen er ook altijd mee weg hè als je het zelf blijft doen. Laat ze de leuke dingen maar verdienen: niet helpen? Dan geen tv, computer of afspreken met vriendjes. Of iets anders wat in jullie geval aan de orde is.

Ik ben van de 'harde' aanpak, Als mijn kinderen geen zin hadden om te helpen, dan geen schone was of eten, omdat ik daar dan 'ook geen zin in' had. Kiezen ze snel genoeg eieren voor hun geld.
Als je een boerenbedrijf hebt móeten ze gewoon helpen, geef ze geen keus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 19:09    

Reageer met quote
Lieve kaatje,

Bedankt voor je berichtje.
Ik kan niet anders doen dan je volkomen gelijk geven.
Ze hebben toch wel iets goeds gedaan voor mij, de containers en de krant gehaald op de dijk, dat is me in ieder geval een klimpartij bespaard gebleven terwijl ik heerlijk in bad lag. Lachen
Nu kan ik er wel weer tegen geloof ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 20:07    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Lachen Goed zo! ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar je moet ze gewoon duidelijk maken dat je maar 1 lijf hebt en dat het er nou eenmaal bij hoort, daar komt immers het brood op de plank vandaan.
Fijn dat je even lekker hebt kunnen badderen, wat kan een mens opknappen van iets simpels hè!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jul 2016 20:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 20 van 41