Auteur |
Bericht |
onbekend2020 Weegclubfan voor het leven

|
|
ik ben 5 ons aangekomen terwijl ik maar 1x gesnoept heb en de volgende dag een paar chippies.
Het kan ook zijn dat ik meer darminhoud heb,want mijn stoelgang is op dit moment weer helemaal knudde.
Maar ik ga gewoon door met hetgeen waar ik mee bezig ben dan zal er volgende week best wel weer af zijn.
We gaan stug door!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 jul 2016 8:16 |
|
 |
|
 |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2530 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Je hebt groot gelijk, je bent goed en gemotiveerd bezig. Darminhoud en spieropbouw spelen ook mee.
Volgende week een groen hokje, kan niet anders! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 jul 2016 10:53 |
|
 |

|
|
Ook bij mij gaat het met vallen en opstaan.
Maar vanmorgen ging het in ieder geval goed. Ik heb het kunnen weerstaan om iets te pakken, maar het bleef wel vreselijk aan me trekken. Maar ik heb volgehouden.
Dat pakken ze me niet meer af.
Ik ga wel naar bed nu,want ik voel me totaal niet fit.
Duizelig en het lijkt net of ik steeds omval zo raar ben ik in mijn hoofd.
Misschien dat een dutje goed doet. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 jul 2016 13:24 |
|
 |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2530 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Heb je je suikers wel eens laten controleren. Zou ook best kunnen dat je suikerspiegel eningszins schommelt, dat je daar last van hebt.
Goed dat je niet hebt toegegeven aan dat stemmetje, dat is een dikke ++++ voor jou. Misschien dat een dutje je goed doet. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 jul 2016 13:48 |
|
 |
|
 |

|
|
ik heb m'n dutje weer achter me, maar het heeft me niet gebracht waar ik op hoopte.
even rustig aan doen verder vandaag. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 jul 2016 15:27 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Doorzetster schreef: | Dank je wel kaatje |
Graag gedaan, leuk!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 9:19 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 19:12 |
|
 |
|
 |

|
|
Je mag klagen zoveel je wilt hoor, het is toch jouw boekje? Ik herken het een beetje, aan het eind van het schooljaar zijn ze het zat, toe aan iets anders en balorig. Dat kalveren ken ik dan weer niet maar daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Wat het niet helpen betreft: ze komen er ook altijd mee weg hè als je het zelf blijft doen. Laat ze de leuke dingen maar verdienen: niet helpen? Dan geen tv, computer of afspreken met vriendjes. Of iets anders wat in jullie geval aan de orde is.
Ik ben van de 'harde' aanpak, Als mijn kinderen geen zin hadden om te helpen, dan geen schone was of eten, omdat ik daar dan 'ook geen zin in' had. Kiezen ze snel genoeg eieren voor hun geld.
Als je een boerenbedrijf hebt móeten ze gewoon helpen, geef ze geen keus! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 20:09 |
|
 |

|
|
Lieve kaatje,
Bedankt voor je berichtje.
Ik kan niet anders doen dan je volkomen gelijk geven.
Ze hebben toch wel iets goeds gedaan voor mij, de containers en de krant gehaald op de dijk, dat is me in ieder geval een klimpartij bespaard gebleven terwijl ik heerlijk in bad lag.
Nu kan ik er wel weer tegen geloof ik. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 21:07 |
|
 |

|
|
Goed zo! ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar je moet ze gewoon duidelijk maken dat je maar 1 lijf hebt en dat het er nou eenmaal bij hoort, daar komt immers het brood op de plank vandaan.
Fijn dat je even lekker hebt kunnen badderen, wat kan een mens opknappen van iets simpels hè! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jul 2016 21:10 |
|
 |
|
|