Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek nooit meer opgeven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik heb ook iedere dag wel iets verkeerds op, voel me zo verdrietig.
We hebben een bekende die al verschillende keren in z'n hoofd geopereerd is omdat er steeds een gezwel in groeit, nu zagen we hem gisteren na een tijdje en we schrokken vreselijk van hem, hij is ondertussen blind geworden en kan niet meer alleen lopen wegens hersenbeschadiging hij is nog zo jong nog geen 40 jaar.En het is een aflopende zaak want het blijft steeds groeien omdat ze niet alles weg kunnen halen.
Wat maak ik me dan druk over dat beetje overgewicht van me, maar aan de andere kant denk ik ook te zwaar wegen is niet goed voor je lijf, je moet daar goed voor zorgen, dus we gaan verder vechten tegen alle lekkere rotzooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2016 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Dan mag je echt waarderen wat je hebt in het leven, en dat we ondanks ons overgewicht verder wel goed in het leven staan.

Maar ja, wees eerlijk, ons overgewicht is ook niet gezond. Wij zijn beide zwaar obees. En op een bepaald moment kan ons lichaam daat ook niet meer aan. Om toch gezond te kunnen blijven leven is het wel verstandig er iets aan te doen.

Zonder strijd/gevecht geen winst te behalen denk ik (in mijn geval) dan maar. Het blijft moeilijk maar eens zal het gaan lukken. Sterkte!

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2016 10:47    

Reageer met quote
O o o wat ben ik toch een waardeloos mens om het snoepen niet te laten.
En als straf voel ik me erg opgeblazen, beroerd en heb het idee dat ik kilo's aangekomen ben. En ik ben licht in mijn hoofd.
Ik ben bij de dokter geweest en alles gecontroleerd en heeft dringend advies gekregen om aan mijn gewicht te werken voor ik problemen krijg.
En de eerste problemen heb ik al namelijk ik ga telkens door mijn rechterbeen, krijg er best veel pijn aan met lopen maar ook s'nachts.
Het duurt altijd een poosje voor ik slaap van de pijn.
Vanaf morgen ga ik er 100% voor om niet meer te snoepen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jun 2016 19:42    

Reageer met quote
Helaas opnieuw aangekomen. Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2016 8:02    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Wat jammer, volgende week goed groen??

Ik ben er wel en ook elke dag wel even online, maar beetje drukte in en rondom huis dus wat minder hier op weegclub. gewicht blijft stabiel, beetje erbij beetje eraf. Maar zal maandag hopelijk wel groen zijn of anders geel.

Succes en zet door!

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2016 9:53    

Reageer met quote
Yes het gaat goed en ik voel me ook goed.
Ik ben in 5 dagen tijd bijna 2 kilo kwijt.
Ik drink veel water, neem 2x per dag modifast en 1x per dag een koolhydraatrijke maaltijd.
De tussendoortjes s'morgens probeer ik te vermijden want het ontbijt neem ik meestal om 9 uur en middageten {dat is altijd de warme maaltijd} of een broodmaaltijd. is dan de koolhydraatrijke maaltijd, dan mag ik groente aardappels vlees en griekse yoghurt met fruit.
S'middags rond half 4/ 4 uur neem ik wel altijd een tussendoortje omdat het altijd rond 7 uur is voor we gaan eten dan duurt het te lang en ben ik bang dat ik ga snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jun 2016 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Aha
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 20/20 dieet Dr. Phil

Reageer met quote
Niet opgeven Doorzetster, door gaan. Ik heb het van mijn arts al jaren geleden gehoord dat ik echt NU van de lucht moet gaan leven, en heb dat niet gedaan en nu heb ik behoorlijk wat klachten én ben 50 jaar zodat het ook minder snel gaat in de overgang. Door mijn klachten is bewegen moeilijk en pijnlijk.
Ik heb te lang te weinig gedaan en wil niet op deze manier oud worden.

Ik ben nu erg gemotiveerd en jij gaat ook lekker zie ik.

Aha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 jun 2016 18:11    

Reageer met quote
Dank je wel aha voor je berichtje.
Het gaat echt met vallen en opstaan.
Maar we gaan door niet tot het bittere einde maar tot het mooie wat slank zijn biedt.
En daar ga ik voor en jij ook dat weet ik zeker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Aha
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 20/20 dieet Dr. Phil

Reageer met quote
ja, ik wil het nu echt volhouden, en als het een keer mis gaat dan is het zo, als het maar niet te vaak is. We komen er wel. Ik heb me echt voorgenomen deze keer niet op te geven. Ik wil van mijn medicatie af komen en weer een paar uur kunnen lopen, en als ik kleinkinderen ooit krijg (geen van de kinderen heeft verkering dat we weten, dus dat zal nog even duren), dan wil ik een fitte oma zijn en geen zieke.

Ik heb me andere keren nooit bij een groep/ club/ forum aangemeld en was ook een beetje huiverig in het begin, maar wat is het leuk dit zo met elkaar te delen en samen op weg te gaan he?

Aha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 21:53    

Reageer met quote
Ik hoop dat je het gaat lukken maar als de motivatie er maar blijft dan lukt het meestal wel.
wacht nog maar met oma worden want dat klinkt zo oud.

Dat had ik in het begin ook dat ik haast niet durfde te reageren maar dat is nu totaal weg en vind het juist
fijn om lief en leed met elkaar te delen.
Meestal is een half woord al genoeg om gesnapt te worden en dat is juist het fijne van dit forum.

We gaan er een mooie afsluiter van maken en hoop dit over een jaar toch bereikt te hebben om 70 kilo te wegen.
We gaan ervoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2016 8:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 19 van 41