Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mone

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Arina91
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jouw menu's zien er goed uit en je bent lekker bezig!
Zo'n 'slechte' dag heb ik ook weleens hoor! Maar jij hebt in ieder geval wel nog gezonde noten gegeten Lach

Ik vind het vooral knap dat je je zo aan je dieet kunt houden met je studie ernaast!

Veel succes en ga zo door Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2013 9:24    
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)

Reageer met quote
Ik weet niet wat het is, maar ik heb echt even 2 heel erg slechte dagen. Vanavond maar weer aan het snaaien toegegeven. Ik moet dit even doen om de volgende periode er weer 200% voor te kunnen gaan. Als ik me er nu tegen ga verzetten dan gaat het later nog veel meer mis. Morgen probeer ik me er zoveel mogelijk aan te houden. Maar als ik de mist in ga dan mag het van mezelf. Vanaf donderdag ga ik weer volle bak sporten en me weer aan mijn dieet houden. Zullen wel wat kilo's aanzitten, hopelijk zijn die er snel weer af. Want voor de zomer wil ik toch onder de 70 kilo wegen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2013 20:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Van die dagen zijn heel normaal! Wel ontzettend balen natuurlijk, maar gelukkig kun je echt geen kilo van een vreetbui aankomen!

Ik had er vandaag toevallig ook een en lig nu misselijk op de bank Schaam Schaam

Zet hem op, je bent al zo ver, probeer dat ook voor ogen te houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2013 21:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was inderdaad ook zo misselijk dat ik zelfs bijna moest overgeven. Het resultaat: volledig in tranen. Ik realiseer me nu pas dat ik dus nog steeds die eetverslaving heb, ook al heb ik er een jaar niet aan toe gegeven. Ik kon er nu echt niet omheen. Donderdag weer sporten, dan heb ik weer iets waar ik me op kan focussen, dat ik 's avonds weer wat ga doen en ik niet uit verveling ontzettend veel naar binnen ga werken. Ik wou dat ik nooit meer hoefde te eten. Net als bij sigaretten, drugs en alcohol. Als je daar vanaf kickt hoef je het nooit meer te nemen. Helaas is eten een basisbehoefte en kan ik deze niet voorgoed verbannen. Huilen is het. Goed, mezelf maar in slaap huilen. Morgen een nieuwe dag, een betere, een waarop ik later terug kan blikken met het idee, toen was ik 8 kilo zwaarder dan dat ik nu ben. Ik moet echt knokken voor die laatste 8 kilo, in wil het zo graag, en nu gaat het me lukken! Voor de zomer weeg ik onder de 70. Ik wou zo graag dat iemand mij beloond als ik dat haal, zodat ik een stok achter de door heb. Dat ik iets heb waarvoor ik mijn doel wil bereiken. Helaas kan ik mezelf dit soort beloningen niet geven. Dit is iets psychisch. Maar goed. Ik kan het en het gaat me vanaf nu weer lukken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2013 21:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik snap precies wat je bedoelt, ik heb het zelf ook nog vaak dat ik weer terugvalt in je oude (eet)patroon en dat ik me erna zó ellendig en verschrikkelijk voel... Maar ik denk dat zoiets mijn hele leven wel zo zal blijven.

Over doelen stellen voor jou is het misschien wel handig om met mensen iets af te spreken! Ik heb bijvoorbeeld met mijn zusje afgesproken dat ik bij 72 kilo met haar milka chocola ga eten (deden we vroeger altijd samen, haha) en als ik 70 weeg dat we dan hamburger met friet gaan eten.
Zij is ook altijd erg zwaar geweest en is nu afgevallen én blijft ook zo dun! Want als je op je streefgewicht bent kun je prima een dag veel eten als je de dag erna maar een 'balansdag' houdt. Zo denk ik tenminste dat ik het wil doen als ik (ooit) mijn streefgewicht behaal...

En je kunt nu toch ook terugdenken aan het moment dat je net begon met afvallen? Toen had je vast ook wel moeilijke momenten en nu ben je al zó ver gekomen! Niet tussendoor vergeten welke grote doelen je al hebt bereikt ohhh

Slaap lekker en maak donderdag weer een frisse start om je laatste kilo's kwijt te raken; het gaat je lukken!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mrt 2013 22:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De schade valt mee. Aangezien ik de laatste dagen 76,7 woog en vanmorgen ineens 75,6. Ik had ook een beetje buikpijn gister overdag. Dus misschien zat alles een beetje vast. Maar goed. Dit troost me weer en geeft me de goede moed om vanaf vandaag weer diehard me eraan te houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 8:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag was de laatste dag 'binge eating' hele dag ging het goed. Alleen geen avond eten gegeten, maar een zak chips. Morgen ga ik er weer vol tegen aan. Nu moeten die laatste 8 kilo's er snel af!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 19:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heel veel succes morgen, je kunt het!
Vaak helpt het om weer 'opnieuw' te beginnen met dieten en afvallen; dan maak je weer een frisse start én gaan de eerste kilo's er vaak weer 'snel' af Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 21:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, vandaag weer een goede dag, maar vanaf maandag ga ik weer mijn dagboek bijhouden. Ik heb eindelijk de stap gezet voor nieuwe sportschoenen. En uiteindelijk adviseerde ze me bij 2 winkels precies dezelfde schoenen. Bij Runners World werd ik het beste geholpen en kreeg ik nog 10% korting met mijn sportschool pasje, dus heb ik ze daar gekocht. Het zijn hardloopschoenen geworden van Asics, de gt-3000, in zilver met roze en paars. Ik vind ze foeilelijk en ze kostte me ook nog een rib uit mijn lijf (149,95), maar als ik hier geen blessures door krijg is het het vast waard! En als je 5x per week sport heb je het er eigenlijk ook zo weer uit! Misschien dat ik ze morgen ga uitproberen en voor het eerst weer een les ga doen sinds 2 weken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2013 21:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ondanks de pizza gister, de zak chips vrijdag en frietjes donderdag ben ik toch weer wat kwijt. Ik heb me er verder wel aan gehouden. Ik weeg nu 74,5. Ik krijg wel steeds vaker te horen dat mensen zeggen dat ik niet meer moet gaan afvallen. Maar ik ga nog even door. Of ik de 68 ga halen weet ik niet. Maar de 72 wil ik sowieso graag aantikken. Vanaf vandaag weer aan de bak. Gister teveel bier gezopen in de kroeg. Net wakker, nu aan een reep. Vanaf nu deze week geen excuses meer. Ik ga er gewoon weer 200% voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 11:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 10 van 15