Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mone

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)

Reageer met quote
Ik ga heb trouwens besloten om als ik op de 72 kilo zit mijn streefgewicht aan te passen naar 67 of 68 kilo. Kan niet wachten tot dit moment!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2013 19:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben 1,6 kilo kwijt sinds vorige week maandag. Ondanks het frietje en de sushi. Ik ben wel naar 8 groepslessen geweest van de week, wat ook wel mijn record is. Ik ben zo blij. Als ik zo door ga dan duurt het niet lang meer. Tijd om mezelf eens iets Kado te gaan doen. Maar wat? De veels te dure schoenen voor het sporten die ik al een tijd wil, of misschien wel een vakantie ergens ver weg waar altijd de zon schijnt. Ik weet het nog niet, maar ga er wel eens overna denken. En ik denk ook dat ik een dure spijkerbroek ga kopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 8:57    
Vrouw Weeggegevens   Merel2408
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: sonja bakker/gezond eten

Reageer met quote
Super goed bezig meid!

En die vakantie naar een zonnig oord klinkt wel heel erg goed!
Ga zo door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 10:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Merel2408 schreef:
Super goed bezig meid!

Ga zo door!

Ik ga sowieso weer naar Azië in november, als ik geen baan heb voor die tijd. Ik studeer van de zomer namelijk af. Ik start in Dubai en ga daarna terug naar mijn favoriete plekjes in Thailand, om vervolgens door te reizen naar Vietnam en misschien nog wel naar andere landen. Maar misschien moet ik binnenkort gewoon weer een 10 daags reisje doen, zoals ik afgelopen oktober ook deed. Toen ben ik lekker 10 dagen op het stand gaan liggen op de domicaanse republiek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 10:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Maandag 18 februari 2013;

Ontbijt: eiwitshake
Tussendoor: eiwitshake
Lunch: weightcare reep, 250gr wortels, halve komkommer
Tussendoor: eiwitshake
Diner: zoete puntparika, 100gr kabeljauw, 50 gram (ongekookt gewicht) Quinoa, ui, komkommer
Tussendoor: weightcare reep
's Avonds: 250gr magere kwark

Beweging: 2u intensieve groepslessen

Laatst aangepast door Mone op ma 18 feb 2013 22:48, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 12:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mone schreef:
Merel2408 schreef:
Super goed bezig meid!

Ga zo door!

Ik ga sowieso weer naar Azië in november, als ik geen baan heb voor die tijd. Ik studeer van de zomer namelijk af. Ik start in Dubai en ga daarna terug naar mijn favoriete plekjes in Thailand, om vervolgens door te reizen naar Vietnam en misschien nog wel naar andere landen. Maar misschien moet ik binnenkort gewoon weer een 10 daags reisje doen, zoals ik afgelopen oktober ook deed. Toen ben ik lekker 10 dagen op het stand gaan liggen op de domicaanse republiek.

Ah wauw, dat is wel super vet!
Geweldig zo'n reis!
Je reist dus vaker? In je eentje of met een gezelschap?

En 10 dagen naar de domicaanse republiek klinkt ook wel erg aantrekkelijk!

Ik wil al hele tijd nog een keer terug naar Parijs, vind dat zo mooie stad! Dus dat ga ik binnekort maar eens uitzoeken denk ik..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 13:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Merel2408 schreef:
Mone schreef:
Merel2408 schreef:
Super goed bezig meid!

Ga zo door!

Ah wauw, dat is wel super vet!
Geweldig zo'n reis!
Je reist dus vaker? In je eentje of met een gezelschap?

En 10 dagen naar de domicaanse republiek klinkt ook wel erg aantrekkelijk!

Ik wil al hele tijd nog een keer terug naar Parijs, vind dat zo mooie stad! Dus dat ga ik binnekort maar eens uitzoeken denk ik..

Ik reis dus wel vaker ja. Soms ga ik met een vriendinnetje, soms met mijn ouders, soms met een van beide ouders, maar aankomende keer Azië ga ik eerst met een vriendinnetje een paar dagen naar Dubai en dan door naar Thailand, waar we 'even' eilandje gaan hoppen. Zij vliegt dan terug, en ik blijf er, tot nu toe nog alleen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 13:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw, klinkt gaaf!

Stoer dat je in je eentje durft!
Alvast heel veel plezier ( al duurt het nog even)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 13:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb voor het sporten nog een Weightcare reep gegeten, omdat ik me een beetje slap voelde en vrij moe was. In het begin van de les ging het echt heel goed, maar bij het 2e uur begon ik toch wel moe te worden en had ik er stiekem wel een beetje moeite mee. Net nog een bakje magere kwark gegeten.

Jammer van de extra reep, maar anders had ik ook geen 2e uur kunnen doen denk ik.

De eerste 2 uurtjes sporten voor deze week kunnen weer afgestreept worden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 22:46    
Vrouw   hannah160
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
HisWifey schreef:
Mone schreef:
HisWifey schreef:
Bedankt voor de tip, ben op die site geweest en heb ze besteld in de smaak van cookies en cream! Erg blij. Ik ben benieuwd Uitlachen.

De cookies & cream is echt de lekkerste smaak, vind ik, en ook vele andere met mij! Het lekkerste is hij met melk, maar dan krijg je meer calorieën binnen. Met magere melk zit je met een shake op 200 kcal, terwijl je met water op 110 zit. Helaas ben ik er achter gekomen dat ik niet zo goed tegen lactose kan, wat dus in melk zit. Waardoor ik ze wel met water moet nemen. Daarnaast is de service van body en fit ook echt super. Je hebt alles bijna altijd de volgende ochtend al in huis, volgens mij ook als je in België woont. Het gaat in ieder geval altijd heel snel. Heb je ook een roze shakebeker gekozen?

Je bent echt super bezig, mijn complimenten!

Zijn de eiwit shakes, net als weight care, maaltijdvervangers?? Want lees op de site alleen dat het goed is voor sporters en bodybuilders?

Neen de gewone shakebeker! Erg blij Ik ga die denk ik wel met melk drinken. Ik ga mijn maaltijden af en toe overslaan, of mijn lunch en dan een shake nemen! Ben echt benieuwd naar het resultaat, als ik straks een lijntje heb als die van jou ben ik al heel tevreden! Lachen

Ik woon in België maar morgen is het zaterdagochtend wordt die dan alsnog dan geleverd? Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 feb 2013 1:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 4 van 15