Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Dagboek Mone

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-3-2012
Berichten: 215
Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
HisWifey schreef:
Mone schreef:
HisWifey schreef:
Bedankt voor de tip, ben op die site geweest en heb ze besteld in de smaak van cookies en cream! Erg blij. Ik ben benieuwd Uitlachen.


De cookies & cream is echt de lekkerste smaak, vind ik, en ook vele andere met mij! Het lekkerste is hij met melk, maar dan krijg je meer calorieën binnen. Met magere melk zit je met een shake op 200 kcal, terwijl je met water op 110 zit. Helaas ben ik er achter gekomen dat ik niet zo goed tegen lactose kan, wat dus in melk zit. Waardoor ik ze wel met water moet nemen. Daarnaast is de service van body en fit ook echt super. Je hebt alles bijna altijd de volgende ochtend al in huis, volgens mij ook als je in België woont. Het gaat in ieder geval altijd heel snel. Heb je ook een roze shakebeker gekozen?


Neen de gewone shakebeker! Erg blij Ik ga die denk ik wel met melk drinken. Ik ga mijn maaltijden af en toe overslaan, of mijn lunch en dan een shake nemen! Ben echt benieuwd naar het resultaat, als ik straks een lijntje heb als die van jou ben ik al heel tevreden! Lachen

Ik woon in België maar morgen is het zaterdagochtend wordt die dan alsnog dan geleverd? Schaam Schaam


In Nederland krijg je ook gewoon pakketjes op zaterdag, ik weet niet hoe dat in Belgie is?! Ik zou als ik jou was je ontbijt vervangen door een shake. En eventueel de tussendoortjes. En ook je avond tussendoortje. Dan neem je na het sporten een shake. Goed voor je spieropbouw en ook nog goed voor de lijn! Je eet dan gewoon een normale lunch en avond eten. Ik zou er wel op letten dat je weinig koolhydraten eet, dus geen brood, rijst, pasta, aardappels, etc. Maar veel groente en eiwitrijk vlees of vis. Kip zit bijvoorbeeld heelveel eiwitten in en in de meeste (niet gefrituurde) vis ook. Ipv van een shake kan je natuurlijk ook een bakje magere kwark eten, wat ik ook regelmatig doe. Ik doe er altijd heel veel kaneel in, omdat ik dit lekker vind en kaneel schijnt ook te helpen bij afvallen. Oh, en natuurlijk kan je naast je shake ook 'onbeperkt' groente eten.

Groente die je 'onbeperkt' mag eten:
Alle soorten Sla (Groene sla, IJsbergsla Rode sla, Notensla), aan- gemaakt met een beetje Olie, Azijn en Kruiden, zoals Andijvie, Augurken (best op Azijn), Asperges, Bieslook, Bindsla, Broccoli, Bloemkool, Champignons, Chinese kool, Courgette, Komkom- mer, Kropsla, Krulsla, Paprika, Peterselie, Rabarber,
Radicchio, Radijs, Rettich, Savooi Kool, Selderij, Snijboontjes, So- jascheuten, Spinazie, Tuinkers, Tomaten, Veldsla, Venkel, Water- kers, Witlof, Witte Kool, Zuurkool en Zuring.

Groente max 200gr per dag;
Artisjokharten, Aubergine, Ajuin, Boerenkool, Boterbonen, Knol- selderie, Koolrabi, Koolraap, Kerstomaten, Linzen, Prei, peultjes, Pompoen, Prinsessenbonen, Rabarber, Rode Kool (rauw), Sjalot- jes, Snijbiet, Spruitjes, Taugé, Uien, Wortelen, en Zilveruitjes

Niet toegestaan:
Erwten, Kervel, Kikkererwten, Maïs, Olijven, Pijnboompitten, Rode biet, Witte of rode bonen (boterbonen), Artisjok, Flagolet, Pasti- naak, Aardappel, Aardappelen

_________________
Mijn Dagboek - Voor en na foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 11:59    
Vrouw Weeggegevens   HisWifey
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 22-11-2010
Berichten: 429
Dieet: Gezond eten
Woonplaats: BE


  Reageer met quote
Mone schreef:
HisWifey schreef:
Mone schreef:
HisWifey schreef:
Bedankt voor de tip, ben op die site geweest en heb ze besteld in de smaak van cookies en cream! Erg blij. Ik ben benieuwd Uitlachen.


De cookies & cream is echt de lekkerste smaak, vind ik, en ook vele andere met mij! Het lekkerste is hij met melk, maar dan krijg je meer calorieën binnen. Met magere melk zit je met een shake op 200 kcal, terwijl je met water op 110 zit. Helaas ben ik er achter gekomen dat ik niet zo goed tegen lactose kan, wat dus in melk zit. Waardoor ik ze wel met water moet nemen. Daarnaast is de service van body en fit ook echt super. Je hebt alles bijna altijd de volgende ochtend al in huis, volgens mij ook als je in België woont. Het gaat in ieder geval altijd heel snel. Heb je ook een roze shakebeker gekozen?


Neen de gewone shakebeker! Erg blij Ik ga die denk ik wel met melk drinken. Ik ga mijn maaltijden af en toe overslaan, of mijn lunch en dan een shake nemen! Ben echt benieuwd naar het resultaat, als ik straks een lijntje heb als die van jou ben ik al heel tevreden! Lachen

Ik woon in België maar morgen is het zaterdagochtend wordt die dan alsnog dan geleverd? Schaam Schaam


In Nederland krijg je ook gewoon pakketjes op zaterdag, ik weet niet hoe dat in Belgie is?! Ik zou als ik jou was je ontbijt vervangen door een shake. En eventueel de tussendoortjes. En ook je avond tussendoortje. Dan neem je na het sporten een shake. Goed voor je spieropbouw en ook nog goed voor de lijn! Je eet dan gewoon een normale lunch en avond eten. Ik zou er wel op letten dat je weinig koolhydraten eet, dus geen brood, rijst, pasta, aardappels, etc. Maar veel groente en eiwitrijk vlees of vis. Kip zit bijvoorbeeld heelveel eiwitten in en in de meeste (niet gefrituurde) vis ook. Ipv van een shake kan je natuurlijk ook een bakje magere kwark eten, wat ik ook regelmatig doe. Ik doe er altijd heel veel kaneel in, omdat ik dit lekker vind en kaneel schijnt ook te helpen bij afvallen. Oh, en natuurlijk kan je naast je shake ook 'onbeperkt' groente eten.

Groente die je 'onbeperkt' mag eten:
Alle soorten Sla (Groene sla, IJsbergsla Rode sla, Notensla), aan- gemaakt met een beetje Olie, Azijn en Kruiden, zoals Andijvie, Augurken (best op Azijn), Asperges, Bieslook, Bindsla, Broccoli, Bloemkool, Champignons, Chinese kool, Courgette, Komkom- mer, Kropsla, Krulsla, Paprika, Peterselie, Rabarber,
Radicchio, Radijs, Rettich, Savooi Kool, Selderij, Snijboontjes, So- jascheuten, Spinazie, Tuinkers, Tomaten, Veldsla, Venkel, Water- kers, Witlof, Witte Kool, Zuurkool en Zuring.

Groente max 200gr per dag;
Artisjokharten, Aubergine, Ajuin, Boerenkool, Boterbonen, Knol- selderie, Koolrabi, Koolraap, Kerstomaten, Linzen, Prei, peultjes, Pompoen, Prinsessenbonen, Rabarber, Rode Kool (rauw), Sjalot- jes, Snijbiet, Spruitjes, Taugé, Uien, Wortelen, en Zilveruitjes

Niet toegestaan:
Erwten, Kervel, Kikkererwten, Maïs, Olijven, Pijnboompitten, Rode biet, Witte of rode bonen (boterbonen), Artisjok, Flagolet, Pasti- naak, Aardappel, Aardappelen


Bedankt voor je link!! Ik ga er zeker rekening mee proberen te houden. Het lijkt me wel zo moeilijk geen aardappelen en pasta meer en brood!!! Schaam Schaam

Maar ik ga echt mijn best doen! Lachen Bedankt voor al je tips en je link!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 14:17    
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-3-2012
Berichten: 215
Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
HisWifey schreef:


Bedankt voor je link!! Ik ga er zeker rekening mee proberen te houden. Het lijkt me wel zo moeilijk geen aardappelen en pasta meer en brood!!! Schaam Schaam

Maar ik ga echt mijn best doen! Lachen Bedankt voor al je tips en je link!


Je zult toch af en toe koolhydraten eten, maar ik zou het gewoon zoveel mogelijk beperken als ik jou was.

_________________
Mijn Dagboek - Voor en na foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 14:36    
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-3-2012
Berichten: 215
Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
Vrijdag 15 februari 2013;

Laat Ontbijt: eiwitshake
Lunch: witte kool, paprika, rode ui, 2 gekookte eitjes
Tussendoor: Weightcare reep
Diner: sushi met surimi, advocado, komkommer
's Avonds: 250gr magere kwark

Zo een uurtje BBB, als ik nog zin heb ga ik erna nog wat krachttraining doen.

_________________
Mijn Dagboek - Voor en na foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 16:24    
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-3-2012
Berichten: 215
Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
Gister een uurtje BBB gedaan en daarna nog een uurtje Steps. Dat steps had ik nog nooit eerder gedaan in deze sportschool. Maar vond het maar niks, al die draaien en dingen. Maar wel weer lekker 2 uur gesport. Zondag maar weer 2 uurtjes. Zit nu aan de magere kwark. Hopelijk wordt het vandaag een goede dag qua eten. Al ga ik zo naar oma en dan moet ik verplicht van alles eten. En als je het niet neemt gaat ze zeggen, maar ik heb het speciaal voor jou gekocht. Het gaat niet om snoep ofzo, maar om crackers met filet en groente soep. Maar ja, gewoon sterk zijn.

_________________
Mijn Dagboek - Voor en na foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 9:29    
Vrouw Weeggegevens   HisWifey
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 22-11-2010
Berichten: 429
Dieet: Gezond eten
Woonplaats: BE


  Reageer met quote
Mone schreef:
Gister een uurtje BBB gedaan en daarna nog een uurtje Steps. Dat steps had ik nog nooit eerder gedaan in deze sportschool. Maar vond het maar niks, al die draaien en dingen. Maar wel weer lekker 2 uur gesport. Zondag maar weer 2 uurtjes. Zit nu aan de magere kwark. Hopelijk wordt het vandaag een goede dag qua eten. Al ga ik zo naar oma en dan moet ik verplicht van alles eten. En als je het niet neemt gaat ze zeggen, maar ik heb het speciaal voor jou gekocht. Het gaat niet om snoep ofzo, maar om crackers met filet en groente soep. Maar ja, gewoon sterk zijn.


De eerste les van step vond ik ook maar niks, al die bewegingen enzo kon ik niet! Maar ik bleef volhouden omdat je daarmee veel verbrand en nu vind ik het super! Vooral omdat ik alle stappen ken! Erg blij

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-3-2012
Berichten: 215
Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
HisWifey schreef:
Mone schreef:
Gister een uurtje BBB gedaan en daarna nog een uurtje Steps. Dat steps had ik nog nooit eerder gedaan in deze sportschool. Maar vond het maar niks, al die draaien en dingen. Maar wel weer lekker 2 uur gesport. Zondag maar weer 2 uurtjes. Zit nu aan de magere kwark. Hopelijk wordt het vandaag een goede dag qua eten. Al ga ik zo naar oma en dan moet ik verplicht van alles eten. En als je het niet neemt gaat ze zeggen, maar ik heb het speciaal voor jou gekocht. Het gaat niet om snoep ofzo, maar om crackers met filet en groente soep. Maar ja, gewoon sterk zijn.


De eerste les van step vond ik ook maar niks, al die bewegingen enzo kon ik niet! Maar ik bleef volhouden omdat je daarmee veel verbrand en nu vind ik het super! Vooral omdat ik alle stappen ken! Erg blij


Ik heb altijd het idee dat ik niks doe bij de steps, aangezien ik een best goede conditie heb. Ik kan prima mee komen. Maar vind alleen maar steppen niet leuk, ik vind juist kracht leuk. Of een combinatie.

_________________
Mijn Dagboek - Voor en na foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-3-2012
Berichten: 215
Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
Zaterdag 16 februari 2013;

Laat Ontbijt: eiwitshake
Lunch: 2 crackers met filet American, eiwitshake
Tussendoor: Weightcare reep
Diner: 2 eieren, witte kool, paprika, rode ui
's Avonds: 250gr magere kwark

Misschien dat ik nog uitga vanavond, maar dan ga ik lekker cola light en water drinken.

_________________
Mijn Dagboek - Voor en na foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 17:36    
Vrouw Weeggegevens   Mone
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 24-3-2012
Berichten: 215
Dieet: eiwit dieet (Sonja Bakker)
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
Zondag 17 februari 2013;

Laat Ontbijt: Weightcare reep
Lunch: 250gr magere kwark, muesli, puntpaprika
Tussendoor: eiwitshake
Diner: maisbol met gerookte zalm, 1 ei, paprika, komkommer
's Avonds: eiwitshake

Beweging: 2u intensieve groepslessen


Ik ben gister naar Verliefd op Ibiza geweest. Wat een leuke 'feel good movie', echt een aanrader. Daarna even de stad in geweest. Een cola light gedronken en verder alleen maar water. Ook in de bios alleen een cola light gedronken, niks erbij. Het vriendinnetje waarmee ik ging had gister ook besloten om af te gaan vallen, al heeft ze dat ik mijn ogen niet nodig. Maar ze wil graag 5 kilo kwijt. Dus een goede reden om beide niks te nemen. Toen we na het uitgaan naar huis gingen, kwam ik er thuis achter dat mijn vriendinnetje mijn sleutels had. En zij dus al thuis was, ongeveer 10km verderop. Dus voor ik mijn sleutels had en in bed lag was het 4 uur. Om 10.00u alweer de wekker. Even opfrissen en richting sportschool. 2 groepslessen gedaan. Eerst een uurtje Bodyshape, toen een uurtje BBB. Moe, maar voldaan. Na het sporten had ik zo'n honger, dat ik wat muesli door mijn magere kwark heb gedaan en een paprika heb gegeten. En ik heb zo'n zin om weer eens brood te eten, dus is namelijk al even terug. (En normaal hou ik niet eens van brood..?!) Maar ik ga dus een maisbol met gerookte zalm eten en een ei en nog wat groente. verder maar aan de eiwitshakes vandaag. Hopelijk morgen weer wat kwijt, ik ben benieuwd.

_________________
Mijn Dagboek - Voor en na foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2013 14:03    
Vrouw Weeggegevens   Merel2408
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 15-2-2013
Berichten: 458
Dieet: sonja bakker/gezond eten


  Reageer met quote
Wauw! Wat knap om te zien dat je al zoveel kilo's kwijt bent!
Heb net even je dagboekje een beetje zitten doorlezen.

Vind het wel leuk/fijn om te zien dat er hier ook jonge meiden zitten.
Dat je niet de enige bent die iets aan het gewicht moet gaan doen.
Uitlachen

Fijne dag nog!

_________________
Mijn dagboek- Mijn foto's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 feb 2013 14:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 3 van 15