Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Mel1983

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 279, 280, 281  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mel1983
Weegclubfan voor het leven

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
Tijd Maaltijden
08.00 uur 2 vitalu volkoren crackers
1 met kaas 30 + en met pindakaas.
08.45 250 ml thee
09.30 1 bolletje haverreep ( goed bezig)
11.00 500 ml thee.
12.00 1 mini bolletje leven en pekel vlees
1 mini bolletje met kipfilet.
13.00 250 ml sprite zero
250 ml thee.
14.30 tartaartje.
17.00 100 gram tartaartje met 75 gram gebakken
Aardappels kriel 2 kl remia frites lijn
19.00 250 ml thee.
20.00 Wat fruit
21.30 250 ml ice tea zero

Doelstelling: afvallen wat moeizaam gaat nu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Debora1812

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heej Mel, ik ben er ook weer! Hoe gaat het? Ik zag dat je een foutje had gemaakt bij het invullen van je gewicht? Lach Dit kun je laten corrigeren hoor, ben je meteen van dat lelijke rode vakje af!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 15:00    

Reageer met quote
Debora1812 schreef:
Heej Mel, ik ben er ook weer! Hoe gaat het? Ik zag dat je een foutje had gemaakt bij het invullen van je gewicht? Lach Dit kun je laten corrigeren hoor, ben je meteen van dat lelijke rode vakje af!

Heey meid ik ben er eventjes snel. Druk werken weer tussen door. De pillen doen wonderen voel me iets beter. Maar het heeft allemaal tijd nodig. Ik had deze heftige dingen ook niet zo verwacht. Omdat wij het gezin redelijk naar haar overlijden toe konden leven. Maar ik ben geen opgever het komt zeker allemaal wel goed! x

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017 7:09    

Reageer met quote
Donderdag
Tijd Maaltijden
08.00 uur 1 vitalu volkoren crackers
1 rookvlees 2 plakken 1 pindakaas.
09.00 250 ml thee
09.30 100 gram magere yoghurt
100 gram aardbeien
11.00 250 ml thee.
12.00 Salade pasta tonijn beetje mayo augurk komkommer tomaat zilverui.
13.00 500 ml siroop
14.30 150 gram magere yoghurt
30 gram cruesli vol vezel
17.00 150 gram macaroni veel groente en vlees
Weinig pasta.
19.00 250 ml thee.
20.00 ??
21.30 250 ml ice tea zero

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017 7:10    

Reageer met quote
Wat goed dat je gewoon 's middags salade eet. Ik wil dat ook, maar heb gewoon echt geen tijd om ze van tevoren klaar te maken.
Van de week net twee keer tijd gehad om overnight oats te maken zodat ik tenminste een gezond en voedzaam ontbijt heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 aug 2017 10:08    

Reageer met quote
@ deborah
Soms heb ik er ook geen zin in hoor. Maar vind het zo af en toe lekker. Omdat ik ook niet veel lust beetje afwisseling. Ben nu wel experimenteren weer met nieuwe dingenmaar veel al is niet lekker haha

Eventjes update hier vandaan.
Afvallen is drama in 2 maanden 1 ons afgevallen. Word steeds gekke. Kwade mail gestuurd naar dieetist omdat ik totaal geen hulp krijg en vanaf 3 augustus mail en word maar gezegd doe dit en wachten af. Dan wachten we de controle af. Nu 3 maanden verder geen hulp gehad. Werd gebeld gisteren door de kliniek dat ik vandaag bij de chirurg moet komen voor gesprek. Nou prima ze wilde alleen niet zeggen waar het over gaat. Ik vermoed dat ze 2de operatie gaan plannen. Om te zorgen dat ik de 36 kilo over gewicht ook kwijt gaat raken! dus ben benieuwd. Hou jullie zeker op de hoogte.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 8:59    

Reageer met quote
Nou aan die dieetiste heb je helemaal niks zeg Boos als je maar niet straks te horen krijgt, u bent te weinig afgevallen voor de tweede operatie. Succes meis, keep in touch!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 18:53    

Reageer met quote
Debora1812 schreef:
Nou aan die dieetiste heb je helemaal niks zeg Boos als je maar niet straks te horen krijgt, u bent te weinig afgevallen voor de tweede operatie. Succes meis, keep in touch!

Nee inderdaad die is echt bagger. Krijgt niet eens normale antwoorden op de vragen die je hebt. Of dan leest ze een week later pas je berichtje en dan moet ze overleggen en duurt het weer een week.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 9:22    

Reageer met quote
Uitslag gesprek van dinsdag 10-10
Ik heb dus gesprek gehad met de chirurg. Die vond het afvallen ook zeker flink onder de maatstaven met wat er afgevallen worden kan met deze operatie. Er zijn een enkele gevallen die dit mee maken waaronder ik dus. Ligt niet aan mij. Hij nijgt wel naar te weinig eten maar meer kan ik niet opkrijgen. Na flink babbelen over wat de mogelijkheden zijn en advies hebben we besloten een 2de operatie te doen. Hierbij word de darm ingekort zodat mijn lichaam niet alles meer op kan nemen waardoor het afvallen wel geholpen word. dit duurt nog wel eventjes min maand of 3 a 12 dat ligt aan de drukte.
Verder heb ik vandaag al maag onderzoek gehad met contrast pap gedver hoe smerig kan je het hebben. net een glas beton wat je drinkt.
27 okt moet ik al voor pre operatief onderzoek dus er zit wel schot in. Daarna word ik geplant voor extra gesprekken bij de kliniek met arts en dergelijke uitleg voeding en zo. dan wachten tot het zo ver is.
Bang ja dat ben ik wel maar kan niet anders jaar verder en 28 kilo kwijt nog steeds. Gebeurt vrij weinig. Terwijl je 2 tot 6 kilo pm kwijt moet raken met deze operatie.

zo was weer ff een verhaal. Ik duik me bedje in voel me niet echt denderend vandaag. Hou jullie op de hoogte;)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 9:26    

Reageer met quote
Ik vind het wel een heftige ingreep hoor, je darm verkorten, zijn er echt geen andere manieren?
Pas goed op jezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 9:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 279, 280, 281  Volgende
Pagina 280 van 281