Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Kleine Kaatje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Succes. Ik ga maandag weer beginnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 14:14    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Kaatje fase 2 is gewoon meer kh toevoegen ((2 kh uurtjes) en uitzoeken wat voor jou werkt. Maar eerst de basis goed onder de knie hebben is wel belangrijk! Had je het verkeerd besteld of hebben zij verkeerd geleverd? Anders gewoon vragen of het omgeruild mag worden hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 sep 2017 13:36    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Allemaal bedankt voor.de info.Ik moet zeggen dat ik t weekend toch nog even.scheef ben.gegaan. Temeer omdat ik echt nog even in moet komen .En duidelijkheid wil uit t basisboekje. Gaat goed komen .Uhm, mag je echt eten wat je wil in dat uurtje ?dus fruit groenten aardappel of pasta of rijst havermout en vlees ei of vis .En een latte macchiato als toetje bijvoorbeeld.Of mag je gerust ook een ijsje of vla ofzo.Even geduld nog tot maandag.Ga toch maar.doorzetten Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 sep 2017 22:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ben mij voor zover mogelijk goed aan t voorbereiden .Gistermiddag idd een flinke bloedsuikerpiek gehad Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 sep 2017 8:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oké dan.daar gaan we weer! Geen dieetstress. Heeeeerlijk!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 7:04    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Succes 💪

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Succes heb je startgewicht aangepast duurt ff voordat je het ziet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Reageer met quote
zet'm op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Kaatje in principe is alles van de rode lijst 'verboden', daar valt ook suiker onder en dus ijs en vla. Maar het is jouw lijf, dus als jij wilt afvallen mét toetjes moet je dat vooral doen. Maar het lijkt me verstandiger om daar fruit voor in de plaats te nemen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 17:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Allemaal bedankt voor de adviezen.Ik heb vandaag het basisboek gehaald en al aardig ingelezen .En kaatje ,in mijn khdruurtje heb ik aardbeitjes genomen.Behalve een latte machiato na waarvan ik eigenlijk nog niet weet of dat dan wel.mag kon ik een ander toetje zoals bijv vla er dan ook niet meer erbij hebben Lachen Ik moet zeggen dat ik vandaag geen eetstress heb gehad en ook geen snaaizin en blij ben niet heb hoeven tellen.pff.wel ben ik nog even aan t bedenken of ik stevia moet gaan. Halen of dat colon clear of hoe dat ook heet.En voedingssupplementen. Rollende ogen hebben jullie dat ook allemaal .Mag wat kosten denk Schaam Schaam Naja, zal eens kijken waar dat allemaal te krijgen is.Ik begreep al de tuinen. FF Denken... Naja moet goed komen.Ik moet wel zeggen dat ik het idd ook wel een beetje eng vind hoor dat vettere eten.Bij de Weight Watchers probeerde ik zo min mogelijk vet te eten om punten te besparen.Zal wel wennen maar t is nog wel dingetje .Morgen nog even wat extra boodschappen in huis halen zodat ik goed voorbereid ben .Nou ik ga slapie doen.Welterusten Snurken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 21:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5