Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Belle-bonita
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
tot zo ik ga eerst even zwemmen
doeiiiiiiiii

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2008 19:19    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Lekker gezwommen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2008 22:39    
Vrouw Weeggegevens   Belle-bonita
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nee helaas het blijkt dat het zwembad op woensdag om 18.00 dicht gaat nou ja dan gaan we morgen dan is het tpt 21.00 open tijd zat dus

vind ik ook jet ik probeer ook zo veel mogelijk te doen en te genieten ben er 2 jaar geleden wel achter gekomen mijn vader was bijna nooit ziek en op een moment bleef hij last houden van zijn keel hij heeft toen bloed laten priken en toen bleek hij leukomie te hebben en nog geen jaar later was hij overleden hij heeft niets anders gedaan dan werken en zou net in de vut ik leeef nu met de dag omdat je dus nooit weet wat er morgen gebeurt
en ik geef het afvallen ook niet op ook al sta ik al 2 maand stil Heel heel boos o ja wat is nou hemelse modder ?

nou jet en helma
weltrusten en slaap lekker
morgen nog vroeg op en dan lekker 3 dagen uitslapen
groetjes gerda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2008 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Belle-bonita schreef:
Nee helaas het blijkt dat het zwembad op woensdag om 18.00 dicht gaat nou ja dan gaan we morgen dan is het tpt 21.00 open tijd zat dus

vind ik ook jet ik probeer ook zo veel mogelijk te doen en te genieten ben er 2 jaar geleden wel achter gekomen mijn vader was bijna nooit ziek en op een moment bleef hij last houden van zijn keel hij heeft toen bloed laten priken en toen bleek hij leukomie te hebben en nog geen jaar later was hij overleden hij heeft niets anders gedaan dan werken en zou net in de vut ik leeef nu met de dag omdat je dus nooit weet wat er morgen gebeurt
en ik geef het afvallen ook niet op ook al sta ik al 2 maand stil Heel heel boos o ja wat is nou hemelse modder ?

nou jet en helma
weltrusten en slaap lekker
morgen nog vroeg op en dan lekker 3 dagen uitslapen
groetjes gerda

Gerda
Hemmelse modder is chocolade mousse van verse chocolade en slagroom en eieeren komen er ook in .........en heb je lekker kunnen uit slapen ?????????

hie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 nov 2008 8:00    

Reageer met quote
Goede morgen die hier nog lezen

jetteke heeft ich weer niet netjes gedragen kwa eten heb gisteren avond de chocolade letter niet kunen weer staan hij stond me al dagen te roepen HA HA .........

maar vandaag moet ik eerst somberedag doen is normaal uitgebreidonbijtje want vanavond hebben we familiereunie en dan kan ik ook niet overal van af blijven wil het wel proberen om er van af te blijven

hier ligt nu sneeuw .hoop dat ie vanavond niet meer is we wilden met de fiets gaan naar reuni i konden we ook eene drinken ??????? is 7 km heen en vannacht weer 7 terug anders word het lopen........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 nov 2008 8:06    

Reageer met quote

Zo'n witte wereld was het hier vanmorgen.
Nu schijnt de zon afgewisseld door sneeuwbuien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 nov 2008 12:25    

Reageer met quote
Goldwingstar schreef:

Zo'n witte wereld was het hier vanmorgen.
Nu schijnt de zon afgewisseld door sneeuwbuien.
leuk plaatje zo zag het hier gisterenavond ook uit ,,,,,,,,,,

En hebben jullie nu nog sneeuw hier is alles weg en is het aan regenen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2008 12:34    

Reageer met quote
ja Dagboek ben er weer weekend famiereuni door staan hebben veel gelachen en bij geklets OOk wel weer op de fijten gedrukt over het hoe kort en bescheten het leven is over toen pa en ma er nog bij waren ....en nu hebben we een schoonzus die niet meer lang te leven heeft zij heeft de ongeneeslijkeziekte A L S was voor haar mischien de laaste keer met ze allen bij elkaar...ben er nog erg verdrietig over ze woont namelijk ook nog ver in delft en we kunnen er niet iederendag heen is te ver is dik 3 uur rijden .............. en zo als jullie weten ben ik ook een stressemotineel eter das ik heb dit weeekend echt niet netjes er aan gehouden,,,,,,,maar van vanmorgen begonnen met een somberendag en morgen ook moet ja morgenavond nbaar de dieetiste en dan wil ik ftoch niet zijn aangekomen ben benieyuwd morgen avond wat de weegschaal zegt............vind van me zelf al knap ik heb nog niet op de weegaschaalgestaan vandaag deed dat eeerst atijd zeker 10 keer per dag

zo nu druk met huis schoonmaken Lynn was vanmorgen zo als ze uit de hei kwam naar binnen gerend ik was water aan pakken om haar schoontemaken maar madam was eerder bij de keuken als vrouwtje .....maar zo kan ik wel niks snaaien grt jetteke emnpoot van Lynn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2008 12:43    

Reageer met quote
Sterkte voor je schoonzus Jet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 nov 2008 20:24    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Veel sterkte, verdrietig is dat als je weet dat iemand steeds verder achteruit zal gaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 nov 2008 20:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 8 van 278