Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Had ik ook al gehoord Missy dat je met milde klachten er zijn

Hier sneeuw t nu ook de hele nacht regen we eten vandaag zelf gemaakt doner kebab van kipfilet in reepjes en veel n groente

Heb ik aleens gemaakt we er r kan geleden

En de erwtensoep staat in de slowcooker ruikt al lekker fijne zondag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Wat een sneeuw he?

Ook heel lekker erwtensoep! smullen Ik lust alle winterkost graag trouwens. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 3:15    

Reageer met quote
Missy"]Wat een sneeuw he?

Bij jullie ligt veel sneeuw

Hier in t zuiden ligt bijna niksblijft ie niet liggen de Kids kunnen niet met de slee spelen

De soep is heerlijk wij hebben als lunch al n kop gegad straks eten we
met zwart brood fenna en Haar mams eten reibekochen er bij

Wat over is gaat in diepvriezer

Ben van morgen weer naar
Jan linders in Heerlerheide gelopen met Rolator en heb tot nu 10.600 stappen had geen vit d meer

Fijne maandag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 15:05    

Reageer met quote
ja, bij ons ligt genoeg sneeuw, was maandag zelfs nog wat bijgekomen. Lach Meestal is het andersom he? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 2:20    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
ja, bij ons ligt genoeg sneeuw, was maandag zelfs nog wat bijgekomen. Lach Meestal is het andersom he? Lachen
hier ook niks meer vergeten te schrijven hier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 9:04    

Reageer met quote
[quote="Flying Missy"]ja, bij ons ligt genoeg sneeuw, was maandag zelfs nog wat bijgekomen. Lach Meestal is het andersom

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 9:04    
Vrouw Weeggegevens   kwakkert
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vrijdag gaan mijn dochter en ik waarschijnlijk wandelen in de Brunsummerheide. Al jaren niet meer geweest. Ik heb de laatste 2 weken sowieso weinig gewandeld. Tapas had een flinke snee in haar voetzool. Best diep, in begin veel bloed. Dus heel rustig aan gedaan. Lastig was het zout op straat. Gelukkig is de wond nu dicht en gaan we kijken hoe het met haar gaat als we langer gaan wandelen.
Jet, fijne dag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 9:37    

Reageer met quote
kwakkert schreef:
Vrijdag gaan mijn dochter en ik waarschijnlijk wandelen in de Brunsummerheide. Al jaren niet meer geweest. Ik heb de laatste 2 weken sowieso weinig gewandeld. Tapas had een flinke snee in haar voetzool. Best diep, in begin veel bloed. Dus heel rustig aan gedaan. Lastig was het zout op straat. Gelukkig is de wond nu dicht en gaan we kijken hoe het met haar gaat als we langer gaan wandelen.
Jet, fijne dag
dat is niet fijn wo djes in poot met zout waar ga je in hei bij mij achter in de tuin is ja losloop gebied en hoe laat de Kids uit Someren zijn hier misschien zien we ons nog oeps zie net dat t al zo laat is moet om 10 ,00 bij fisio zijn moet nog douce jij ook fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 10:11    

Reageer met quote
Jet de sneeuw is weg (dus overal nat en modderig bij ons) en het wordt zowaar lente. Gaan jullie er met de camper op uit dit weekend? Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 2:28    

Reageer met quote
Hier ook overal nat en modderig en gister om 17.00 hadden we regen patricia dochter uit Someren was gaan rennen in de hei e n kwam nat terug ze had de Kids gebracht die blijven hier slapen zei gaat vanmorgen van hier uit werken Weert en imke e n rens blijven hier en straks komt Fenna ook hier heen en zei gaat van t werk naar Desiree en blijft daar slapen zo is ze toch nog bij ons en de zus geweest wat dien ze niet allemaal (carona virus)
Ik had gister ook nog nieuwe nonnevotten gemaakt

wij hadden gister kaisersmarren (was reclame bij de Lidl) vonden de Kids heerlijk versesoep tomatensoep er voor

Vandaag oma jetjes patat kraam we eten patat en kipfricadel uit de airfyer

Missy we kunnen nu niet met de camper weg de Kids zijn hier en maandag en Dinsdag gaat opa Fenna van school halen dus geen camper weg woensdag als t weer nog mooi is zien wel
We genieten nu eerst van de kleinkinderen die hadden we lang niet gezien voor straks slaap lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 8:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 276, 277, 278  Volgende
Pagina 277 van 278