Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 266, 267, 268 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
We hebben gezellig weekend gehad met Rens en Imke

Hebben t zaterdag wel droog gehad gist er gister zijn toch met de kleinkinderen in de hei geweest en hebben spelletjes gedaan met ze en Rens is echt n kleine bateraaf lees boef

We waren n spel aan doen Wie ben ik en hij keek iederen keer in de spiegel en kon zo zien wat hij was die begint al vroeg met vals spelen

We hadden gister verse tomatensoep en sonja bakker pasta met kipfilet en roomsaus met perzik er in ze vonden t heerlijk

Vandaag eten we uit de diepvries ben diep vries leeg aan maken zo dat ik voor de kerst plaats heb met goulasch aard en rode kool

En maak vandaag g weer lijstje wat ik de hele week ga eten en de boodschap haal schrijf morgen wel jmeer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 9:46    

Reageer met quote
Vergeten te schrijven hier

Guster met oudste zus naar ziekenhuis mee als begeleider

Kreeg wat aan oog

Erna mee naar ons hebik gekookt voor onschadelijk v er se paprika soep gemaakt vond ze heerlijk

En had herten wildzwijn sla en kriel aard

Vandaag terug met steunkousen zakken af zijn denk ik verkeerd gemaakt ik krijg altijd kousen die ze eerst meten
Draag al meer dan 30 jaar steunkousen

En ga dan ook nieuwe kerstverlichting kopen zijn dan toch in buurt van de woonboulevard

We eten van vandag verse paprikasoep en andijvie stamp met spekjes voor R ik eet alleen andijvie

Morgen in slowcooker kippensoep die zet ik vannacht aan

En savooiekoolrolletjes met

En bel straks j s baar ziekenhuis mijn tong is nog steeds pijnlijk en nu is ie dik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 nov 2020 9:27    

Reageer met quote
De steunkousen heb ik achter gelaten gaan terug

Ik had vorige week draadloze kerstlampje s gekocht bij jysk en die waren best duur 10 voor 16.99

Gister ben ik weer er heen gegaan om nog g re halen kom er bij staan ze voor de helft had er 3 gepakt kom ik bij de kassa zegt dat meisje die iste nu 13.5o zeg ik Nee hoor staat n kaartje van 16.99 voor 8,50 zeg kom gaan we kijken zei mee en ze zegt staat andere code op k zeg ja dat zie ik niet ik zei als dat er staat krijg ik ze 1ook voor die prijs

Zegt ze moet ik aan leiding n g gevende vragen ze haald kaartje er van af en heeft t mee naar kassa

En zegt tegen leidinggevende t verhaal uiteindelijk krijg ik ze toch voor die prijs de anderen krij g en tniet had eens geluk

De koolrolletjes- waren lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 19:05    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 27 nov 2020 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Gelijk heb je dat je voet bij stuk hebt gehouden van die lampjes, moeten ze niet zo vreemd prijzen, wie kan nu die codes weten als je klant ben he. Geschokt

Jouw kleinzoon is wel een boeje inderdaad. Kan hij ook niet zo goed tegen zijn verlies? Lachen

Ik heb de grote vrieskist op zolder leeg en schoon nu. Ik doe er geen haar/veer wild meer in. Alleen nog gewoon eten en wat diepvries vlees voor de hond. Lach

Fijn weekend Jet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 1:54    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Geschokt Geschokt
Koolrolletjes smullen

Die waren ook heerlijk ik heb de tomaten saus s zelf gemaakt waar de rolletjes op liggen en de vulling van de koolrolletjes was kippegehakt met uien en knoflook en uitgebakken spekjes
En dan in de oven ik had ook aard erbij maar die hebben we niet gegeten was te veel

Hoe gaat met salty is de tand kunnen blijven zitten en met jouw oren nu ook beter

Laatst aangepast door Jet051 op za 28 nov 2020 14:22, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 14:18    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Gelijk heb je dat je voet bij stuk hebt gehouden van die lampjes, moeten ze niet zo vreemd prijzen, wie kan nu die codes weten als je klant ben he. Geschokt

Jouw kleinzoon is wel een boeje inderdaad. Kan hij ook niet zo goed tegen zijn verlies? Lachen

Ik heb de grote vrieskist op zolder leeg en schoon nu. Ik doe er geen haar/veer wild meer in. Alleen nog gewoon eten en wat diepvries vlees voor de hond. Lach

Fijn weekend Jet!

Dank je Missy i

Is ook altijd veel werk diepvries leeg maken en schoonmaken

Jij ook nog fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 14:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
[quote="Jet051"]
Ellen schreef:

Hoe gaat met salty is de tand kunnen blijven zitten en met jouw oren nu ook beter

Met Salty gaat het goed maandag wordt onder narcose het tandsteen verwijderd en dan hoor ik hoe het met de tand gegaan is.
Mijn oren zijn nog niet zoals ze moeten zijn maar wel veel beter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 28 nov 2020 22:43    
Vrouw Weeggegevens   kwakkert
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 nov 2020 0:10    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Was de heide mooi wit gisteren? Ik vond het buiten echt heerlijk, was met de honden aan de wandel en heb genoten, wel heel warm aangekleed. koud
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 2:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 266, 267, 268 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 267 van 278