Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 263, 264, 265 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dank je wel Jet, hier is de herfstvakantie voor de scholen al voorbij, maar ik ben lekker vrij nu. Jij gaat nog kamperen, heerlijk! Ik ga de laatste dingen doen op de camping zaterdag. Dan is het klaar voor de winter. Lach
Geniet van je familie en de camping!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Dank je Missy

Doen we genieten vandaag met skootmobiel naar asten geweest moest naar winkel in voor plastic kom

Daar was in de bodem een barst in gebruik ik als sla kom en iederenmorgen voor kefir als we op de camping zijn die gaat ja mee

Vandaag hebben bbq was ja mooi weer

Morgen komen Rens en Imke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 19:37    

Reageer met quote
Morgen ook nog een mooie dag volgens de voorspellingen. Lekker van genieten!

Wij zijn klaar, caravan onder zijn winterjas. Moeten ons nu maar verheugen op het voorjaar weer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 18:37    

Reageer met quote
Heel veel geschreven en weg verkeerde toets komstraks wel weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 7:23    

Reageer met quote
Vervelend is dat he? Fijn weekend Jet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 11:26    

Reageer met quote
[quote="Flying Missy"]Vervelend is dat he? Fijn weekend Jet![/quote

Dank je we zijn van zaterdag weer thuis de vooruitzichten waren regen en veel wind

Vrijdag waren rens en imke op camping was t droog maar wel veel wind we zijn met hun van uit camping t bos in gegaan hebben herfst wandeling gemaakt en al de kleuren hun hadden plastic tas om alles in te doen gekleurde bladeren en eikels er waren ook veel paddestoelen we hebben ook een gele grote paddestoel met foto van hun staat op telefoon probeer straks hier te zetten

Bij terug komst warme schocomelk en speculaas en we hadden achenerprinten ook vonden ze heerlijk

Er na hebben ze op de camping gespeeld en onzelieveheerbeestjes

Gevangen en in beker met gras er in er waren wel honderden

En ze hebben hout gesprokkeld om kampvuur te maken voor 's avonds ik had hun kaarsjes met n batterij gegeven zo dat ze die ook op hun kamer konden gebruiken hebben ook foto gemaakt van kampvuur

T avond eten had dochter eten mee genomen van de kebab was heerlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 okt 2020 8:53    

Reageer met quote
Was dus weer heel geslaagd Jet. Gaat de camper nu in winterslaap of hebben jullie nog plannen? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 19:19    

Reageer met quote
Nee missy de camper is wel leeg gemaakt we waren nog van plan om te gaan maar carona is nu te hoog overal we moeten ons ook n aan de regels houden vind ik want als je op de side van camperforum kijkt zijn er genoeg die reizen toch nog door Nederland zag zelfs er waren die gingen i naar Frankrijk hoezo regels carona en we gaan niet ook niet in imburg is ja ook code oranjeschrijf straks verder huisband wil me afzetten bij de winkel

Daar was t druk ik heb boodschappen gehaald voor de hele week zo dat ik niet meer hoef had lijst gemaakt wat we aten deze week vandaag eten we zelf gemaakte pizza zelf de saus maken we vandaag zelf alles uit de tuin wat wol he nog meer
De saus is nu aan pruttelen en we belegen een helft met kipfegehskt met kruiden van shoarma en de ander helft met tomaten paprika ui knoflook alles uit de uit de tuin en olijven met feta kaas

Morgen een we maak broodjes en hamburger met rode ui uit de tuin en sla

Zondag als t weer goed is bbq met fenna en design

Maandag zelf gemaakte tomatensoep met groente en versesoepballen garnalen en ricorijst met ska

Dinsdag hotel mosselen ga ik galen len bij de sligro mag he nu heen
z onder pasje bij de ah zijn ze niet zo groot ging ik ze altijd halen fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 9:47    

Reageer met quote
Je hebt helemaal gelijk hoor dat je nu geen risico's neemt. Doen we hier ook niet. De enige met wie ik contact houd is onze zoon. En dochter via social media.

En thuis met je naasten is ook fijn. Lach

Goed dat je een eetplan maakt. Moet ik eigenlijk ook maar weer gaan doen..... want gaat niet zo goed hier. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 21:29    

Reageer met quote
Eet plan gaat goed
Maar mijn gewicht is nog altijd I je la la

Vandaag tandarts niet mijn ding morgen naar Frankrijk u soort als t nog mag maak morgen nieuw eetpatroon voor n week ga ja ook de boodschappen voor n week halen mus wel me

Weekelijkskoffie drinken door carona kom n wel buiten we wandelen iedere dag rondje hei als t regent ga ik kelder op loopband

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 7:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 263, 264, 265 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 264 van 278