Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Vergeten te schrijven we zijn weer thuis met camper die heeft 7 week in asten ommel gestaan moest gister ook op controle bij dermatoloog alles oké

En inderdaad hierbij t echt
Heel warm de hitte golf hier ook op de camping is niet fijn ook erg klef en mrt opruimen gister alles wat je Deed liet al overheid gezicht

Gister bij thuis komst druk met wassen en heb bijna alles schoon We hebben gister Chinees gehaald Desiree en haar vrirnd hebben ook hiervan mee gegeten hun hebben nog n week vakantie en Fenna is van vrijdag nacht met papap mee naar Italië gardameer

Ze had gister ook met ons beeld geappt ze v was niet vrolijk ze was verdrietig ze miste mam en ons en later met haar pa gemaald hij zei zembad al vriiendin gemaskt op de camping masr ze ,is miste toch

Niet fijn voor desiree

Vandaag naar fisio lymfoedeem

En er na na winkel en dan doe ik alleen nog de was en we hebben jog chinees over
Iedereen nog fijne dinsdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 7:52    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Kinderen passen zich zo gauw aan en als ze eenmaal aansluiting heeft op de camping vermaakt ze zich vast prima. Lach

Ik eet ook makkelijker dan anders nu het zo warm is hoor, heb ook niet echt veel trek.. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 aug 2020 10:23    
Vrouw Weeggegevens   kwakkert
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn dat bij de dermatoloog alles goed was..

Hopelijk gaat het met Fenna wat beter en kan ze genieten van haar vakantie. Sneu dat ze jullie zo mist maar wel een goed teken dat jullie zo veel voor haar betekenen.

Ik doe ook met dit weer rustig aan maar her rustig aan doen begint wel te vervelen. De honden vinden dit weer ook maar niets. We staan vroeg op en lopen dan een stuk. De rest van de dag....rust.

Hier heeft het vannacht geregend. Alle ramen open en heb dan wel veel last van verkeer. Als fietsers langskomen en praten lijkt het wel of ze in je slaapkamer zitten. Pff. Gelukkig voorspellen ze voor vrijdag betere temperaturen.

Fijne dag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 7:29    

Reageer met quote
ja die warmte bennklasr met de was van de camper n niks Gist er met Fenna geappt ze vermaakt zich wel zegt ze

Maar snacht is t er erg warm en ze wil naar huis ze is de dagen aan aftellen

Vandaag komt de pedicure en van middag naarv revalidatie arts

Maak vandaag selderij salade ( geen oma's patat kraam ) drijft ook nog vocht af die selderij

Morgen eten we courgetsoep en gevulde courget we hebben ze in dev tuin en die groeien nu heel hard ver se tomaten iedereen dag uit de tuin helaas zijn de capucijners mislukt zat n ziekten en de tuin bonen ook

Wel heeft ie de rode uien aan drogen. Hebben xe droog gelegd onder afdak

Die hèbben geen last gehad van de buien vanacht
Was wel lekker nu buiten iedereen nog fijne woensdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 8:13    

Reageer met quote
Vandaag krijgen jullie weer heftig weer als ik het weerbericht mag geloven. ohhh En het is ook weer een drukkende hete dag. Bah. Tijd voor afkoeling!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 13:17    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Vandaag krijgen jullie weer heftig weer als ik het weerbericht mag geloven. ohhh En het is ook weer een drukkende hete dag. B
ah. Tijd voor afkoeling!

Was w e l in limburg bij arcen en swalmen wasr we wel een s met camper heen gaan bomen en overstroming op campings us tuurlijk niet fijn als je daar bent

We zien wel missy wat komt dat komt de tuin heeft t hard nodig enn koelt dan ook lekkernaf we slapen ja onder en als t behint hen ik zo dev ramen vlug dicht alleen dimple vind onweer niet fijn zet de bench in dec slaapkamer naast mij kan ik key me hand in de benCh en da n is ie wel weer rusyig normaal gaat ie niet meer in de bench maar zo als met onweer is dat n veilig plekkie voor m

ja heb toch wel eens geluk kreeg van de staatsloterij bericht via tel dat ik 100 euro had gewonnen doe er al meer als 20 jaar aan mee weet zelf t nummer niet wst ik heb als ik waT gewonnen heb schrijven ze t over

T is hier nu ook nog steeds Hot we zitten binnen met ventilator op m e gericht en dan is t uit te hpudennog fijne woensdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 15:38    

Reageer met quote
Nu heerlijk afkoelen door de regen t meeste moet nog komen is wel goed voor de tuin
Dimple heerlijk relax en de tuin word fijn nat t ergste moet nog komen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 aug 2020 17:35    
Vrouw Weeggegevens   kwakkert
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een hond die erg bang is voor onweer. Best zielig. De andere heeft nergens last van.
In de keuken is het bjj ons normaal het koelste maar bij deze hitte is het overal warm. Dan maar de ventilator aan....
Voor frietjes bakken lijkt me echt te warm pff. Hier staat courgette ook vaak op het menu. Ik heb er al veel geoogst en veel in de diepvries gedaan.

Fijne dag nog en hopelijk gaat het (niet te hard) nog regenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 aug 2020 13:05    

Reageer met quote
Vergeten te schrijven hier is niet fijn als de hond angst voor onweer heeft mijn eigen honden die ik heb gehad waren allen niet bang voir onweer en vuurwerk
Dimple is wel beetje bang geefer geen aandacht aan dan gaat

We zijn van gister weer op de Camping nu op camping heksenheuvel
In Someren Heide kunnen we op Kleinkinderen imke en rens opassen ze komen woensdag en savonds komt de dochter ook met caravan en ze gaat dan van de camping uit werken paps werkt zo wie zo van thuis uit Dit is ons uitzicht van onder de luifel
We hadden gister Bbq kipfilet husband koude schotel en ik salades hij tuurlijk ook we doen vandaag gevulde courget de courget is uit eigen tuin

Van morgen vroeg half Vijf weer naar toilet gebouw met zaklamp heb weer last van onstoken uitsuilping dikke darm
Iedereen die leest en schrijft hier nog fijne dag is gelukkig niet meer zo warm hier lekker afgekoeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 9:42    

Reageer met quote
Goed plekje zo te zien, met schaduw! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 4:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 258, 259, 260 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 259 van 278