Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Dank julli helaas niet goed met r

Hadden eerst rongen foto met contrast en daar zag ie dat er nog klein gaatje was de katheter blijft nog dik 2 weken zitten. Hij moet weer 2 maart terug bij uroloog

Was weer gezellig bij de vrouwen heb me beheerst hun hadden appeltaart met slagroom en bolletje ijs ik heb alleen koffie genomen daar is w e l altijd n koekje en slagroom bij slagroom heb ik aan ander gegeven

Ik heb toen hun nog wat namen thee gepakt

Erna bij visboer maatjes halen voor r. doe ik ja iederen woensdag ik lust die niet

Straks is oma jetje patatkraam open r uit de frite pan en Fenna en Desiree

En ik uit de airfryer en uit de Actifry is met draaiarm daar kun n en geen snacks in de

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 15:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Geen leuk bericht voor R Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Vervelend voor je man Jet. Sip Moet dat gaatje vanzelf dichtgroeien? Dan kan het nog wel even duren misschien. Verward

Sterk van je hoor, om de taart en de slagroom af te slaan!

Ik eet ook altijd alles uit de AF, heb thuis geen frituurpan meer in gebruik. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2020 3:27    

Reageer met quote
Lief Ellen en Missy

Daarom heeft ie nog Katheter in om gaatje dicht te latengaan weet niet hoe lang dit gaat duren als ie de volgende keer weer bij n uroloog komt dan is t 6 week dat ie geopeerd is hoop dat t dan dicht is

Hij heeft geen pijn alleen vervelend dat ie katheter in heeft

Straks naar fisio lipoedeem en maak vandaag mosselen ga s ze halen bij A H koop hoop dat ze de hotel mossel hebben vorige keer was ie er niet

En er na naar de kapper nu ik chemo zalf op vlekjes in gezicht smeer kan ik niet zelf de haren wassen ga dan maar iederen week bij kapper vandaag krijg ik ze ook ge knipt

Er komt weer storm

fijne donderdag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2020 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lekker mosselen smullen laat je maar lekker verwennen bij de kapper je verdient het aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 13 feb 2020 11:56    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Lekker mosselen smullen laat je maar lekker verwennen bij de kapper je verdient het aai

Ellen kapper ga ik zo wie zo om de 4 week En vandaag nat geworden ondanks ik met auto was

En mosselen waren heerlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 feb 2020 7:54    

Reageer met quote
Hier was het vandaag gelukkig droog, gisteren was het bar en boos hier. Rollende ogen

Mosselen heb ik nooit veel om gegeven. Alleen gebakken wilde ik ze nog wel eten vroeger (toen ik bij moeders woonde en moest eten wat de pot schaffte he) Lachen

Nou ik hoop maar voor R. dat het dan volgende keer dicht is allemaal! Katheter is idd vervelend gevoel voor mannen, gelukkig is het maar tijdelijk dus. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 feb 2020 15:36    

Reageer met quote
Hoop OOK dat t vogende keer dicht is katheter is jam niet leuk

Gister was t hier niet aan regenen heb met r nog gewandeld in de hei eerst nog gepoetst in huis de achterdeur heeft nog opengestaan

Om vlugger droog te krijgen had ook gedweild

Smiddag zieken bezoek voor R

Kwamen om 15.00 en gingen om Half acht nasr huis

Heb tussen door gekookt knoflook tijger garnalen in airfyer gemaakt
En risotto rijst in vis boulon met diepvries erwten en rode paprika klein gesneden met knoflook en ui in de wok gemaakt en op gediend m er de tijgergarnslen er boven op

was eigenlijk n gerecht wat allemaal in de wok bereid Moest worden

Hun vonden t heerlijk wij trouwens ook en witte elzaswijn erbij
Toetje heb ik niet gegeten hun we l ik had koffie

Van morgen samen naar Heerlen gelopen kaas gehaald bij de kaasboer normaal gaat R dat halen als hij gaat fietsen hij mag ja 6 week niet
Terug met bus hij haald t nog niet terug te voet fijne zaterdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 feb 2020 14:04    

Reageer met quote
ja, vrijdag viel het weer alles mee, gisteren ook geboft, wij waren wandelen immers. Vandaag valt het weer tegen met de wind en de buien. En het ergste moet nog komen zeggen ze. Dus wij blijven vandaag lekker binnen maar. Fijne zondag Jet. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2020 14:56    

Reageer met quote
Wij hebben gister heerlijk gewandeld niet in de hei was re veel wind en de zon heeft hier nog geschenen we hadden gluwein nog gedronken na thuis komst en we hebben s middags naar karneval gekeken op plaatselijke tv l1 was gister in Café in landgraaf

Erna had r lekker gekoookt

Verse kippensoep uit diepvries broccoli en tartaar en rösti met spek uit airfryer

En vandaag loop ik naar hand en polscenrum in Heerlen krijg ik spalk aan gemeten ware straks eten weet nog niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 feb 2020 9:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 239, 240, 241 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 240 van 278