Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 238, 239, 240 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Was het gezellig samen winkelen voorraadkast weer vol
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 08 feb 2020 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
ja Ellen en Missy was gezellig shoppen bij de buren alleen niet zo lang toen we in auto zaten
Weg er nasr belden vrienden uit Herkenbosch ze wilde op ziekenbezoek komen vo voor r en de benzine scheelde 25 cent n we hebben voorraad meegenomen we gaan zo wie zo 1 keeper maand naar de buren shoppen en ga ook wel eens tusSen door

Mmet oudste zus komt die ook nog eens buiten die woont bij zoon in maar die doet niet wat ie moet wel 1000 euro innen nu ik dit schrijf ben ik weer boos en verdrietig kan der ook niks aan veranderen haal er zo wie zo 1 keer per week naar ons kan ze van genieten

Ze zegt zelf nu dat is mijn grootste fout geweest voor 7 jaar terug
Kan er n heel boek over schrijven

Ben vanmorgen met r naar de hei gewandeld ennog terug weg naar winkel voor Skei kabeljauw vis hadden nergens en die is zo heerlijk je kunt m m aar kopen van j an tot april ieder een iijne dag

Oja heb 9.5333 gelopen ben nog niet naar bed

Laatst aangepast door Jet051 op za 08 feb 2020 14:47, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 feb 2020 14:39    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik gebruik al jaren dag en nacht creme van Lidl. Maar niet die met ureum. Die zit wel in hun voetencreme, die koop ik daar ook. Lach Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik wens je een fijne shopping dag! Nu nog mooi weer, maar storm op komst. Rollende ogen
die krijg je ook niet meer bij de lidl in duitsland en heb gister blijkt dat urea kankerverwekkend is en r heeft de bod lotion met 10 % urea er in en die heeft hij gekregen voor zijn vlekken op de rug

Moet Maandag dag toch op controle bij dermateloog voor mijn huidkanker dan vraag ik m dat of hij Wist dat de dagcrème met urea kanker verwekkend is ben eens benieuwd wat ik daar voor antwoord op krijg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 feb 2020 14:46    

Reageer met quote
Net terug van dermateloog heb zalf soort chemo gekregen voor twe 2n plekken in gezicht en moet t maand op smeren had de vorige controle behandeld met stikstof.

En over dec dagcrème van de lidl zeimik heeft weer net weter opinternet geschreven kan die gewoon blijven gebruiken m ook voorde voeten

Dec storm hier heeftbijnons achterin den tuin kast waar honden spullen in zaten omgewaaidt wat onder afdak stond en voor de
Rest niks zwembad staat nog zit wel veel water in morgen n aar dokter voort tunnelchidrom ben be

Fijne dag allemasl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 feb 2020 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ureum kan nooit kankerverwekkend zijn volgens mij. Zit ook in urine immers. Lachen Maakt de huis alleen maar zachter zodat de vitaminen in de zalf beter opgenomen worden. Lach

Die chemo zalf heeft mijn echtvriend al een paar keer gehad voor de plekken op zijn kale kop. Helpt wel, maar komt evengoed telkens weer terug. Verward Ik hoop maar dat het bij jou dan wegblijft hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 6:23    

Reageer met quote
Dank je missy dat je dart schreef van de crème en de zalf moet straks toch bij hus arts zijn dan vraag ik haar dat wat jij zei dat t toch weer te r ug komt in gezicht vind zo wie zo niks de zalf maakt ook gezonde cellen kapot

Gister wortelstamppot gemaakt en zuurvlees in de slowcooker hèb nog over
D dochter zei mam morgen weer doe ik nooit twee keer t zelfde

Vandaag gemakkelijk

Is bij jullie ook nog ve e l wind hier heeft gisteravond zelfs nog geonweerd en hagel

Fijne dinsdag allemaal

Opdaad

Terug van dokter heb spuit er in maar moet ook voor spalk gaann bij fisio

Moet rusten overval zei ze zou t masr op smeren als je t niet doet dan komt er gegarandeerd huidkanker die vlekjes als je er niks aan doet

Is inderdaad chemo zalf moet met wattenstaafje doen dan hebben alleen vlekje en niet er naast

R heeft net er op gedaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 8:59    

Reageer met quote
Wattenstaafje is een goed idee. Ik deed het voor mijn man, met handschoenen aan, omdat hij het zelf niet kon zien bovenop zijn kale kop. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 1:54    

Reageer met quote
ja r doet t ook waar ik t niet kan zien op voor hoofd doe ik zelf gaat goed met watstaafje
Straks met r naar ziekenhuis krijgt ie katheter eruit spannend
Weer voor m

er na ga ik met de zwemvrouwen koffie drinken bij 28

Hier is t nog veel wind gister nog niet naar de hei geweest zal bij jullie nog wel erger zijn die wind

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 8:24    

Reageer met quote
ja, het waait hier nog steeds flink eigenlijk. En de volgende storm is onderweg, wordt zondag verwacht...……….. Rollende ogen De wind maakt het koud. Ik vind het niks lekker buiten. Verward

Spannend voor je man, ik hoop dat het allemaal goed gaat! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 10:04    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Spannend voor je man wij willen vandaag een poging naar het bos maken om te wandelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 12:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 238, 239, 240 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 239 van 278