Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 235, 236, 237 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Gister weer 16.348 stappen was eerst naar de lidl gelopen en 3 keer met Dimple en s middags naar de kapper vond dat ze me teveel moest betalen 45 euro en er na naar centrum in heerlerheide wilde graag Skrei vis hadden ze nog niet in de super markt en bij de vis boer daar vind ik veel te duur

Heb gister dan maar zalm gemaakt met kriel aard voor r en spinazie

Vandaag ons zondags onbijtje met verse jus eitje gebakken r met spek en champagne maakt r iederen zondag ook als we met camper gaan

We gaan straks met de benenwagen naar de Jumbo in Maankwartier in Heerlen kijken of ze daar skrei vis hebben heb ik meteen mijn veel stappen vandaag fijne zondag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2020 9:59    

Reageer met quote
Heb zondag ook 11.000 stappen gister wel geschreven maar weer niks hier we waren zondag bij de Jumbo ook ge e n skrei vis

We hebben gister niet gewandeld hebben aller heeft opgeruimd van kerst spul l en stond op logeer kamer en hebben de spullen v an carneval naar onder en hebben alles nu klaar de logeer kamer is weer netjes als straks de kids komen

Heb ook t bed van r bescherm van ikea onder laken hij word ja morgen geopereerd en heeft n cartheter in en voor geval die lekt

Zijn tas Staat klaar voor morgen is ja niet zo als voor heen ging je neemt de tas met spullen mee als hij morgen word geopeerd moet ik al l e spullen wat ie aanhad me naar huis nemen en als hij klaar met operatie krijg ik tel en te horen waar hij ligt dan neem ik tas mee

Hij heeft niks v an zichzelf dan in ziekenhuis vind maar rompslomp
Maar ja w e zien wel

Wilde vandaag lijnzaad ckrackers maken en wist niet meer de hoeveelheid en heb gegoocheld zag dat als je te veel neemt ze giftig zijn

Wisten jullie dit heb ze niet gemaakt Hoor graag van jullie

Oven schotel van zalm witlof aardpuree

Toetje oma jetje ijs en oma eet optimel

Heb geen fisio vandaag

Hier schijnt de zon is wel koud mar heerlijk wandel n weer

Fijne dinsdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jan 2020 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Jet 15 tot 45 gram gebroken lijnzaad is best veel hoor. En er gaat ook ei en kaas in die crackers. Bovendien eet je ze niet allemaal achter elkaar op toch? Bij LowCarb recepten, hier op de site rechtsboven, vind je het recept voor lijnzaad crackers. Lach
Als je er normaal van eet kan het geen kwaad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jan 2020 13:37    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jan 2020 13:39    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
https://www.weegclub.nl/forum/lijnzaad-amandelcrackers-t52754.html Even voor je opgezocht. Lach

Dank je Missy voor t opzoeken e uit leg ik had zelf gekeken bij n ander side en daar was geen meel bij

1 eetlepel lijnzaad is 5gr
1 lepel water
Anderhalve min. in de magnetron op 750 wat
Dat ga ik morgen uit proberen

Die lijnzaad wat ik thuis heb is te oud ga straks nieuwe halen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jan 2020 14:14    

Reageer met quote
Ik vind ze met wat (Parmezaanse) kaas erdoor en amandelmeel lekkerder. Ben benieuwd hoe die van jou worden met alleen lijnzaad en water. Moet je ze vast ook laten wellen in dat water zeker?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jan 2020 17:18    

Reageer met quote
Heb er 1 gemaakt van 5 gr lijnzaad durf nu jiet meer te eten vond wel lekker heb met eigen gemaakte kersen jam gegeten

moet ja str aks naar ziekenhuis ze zijn nu met R aan operatie en krijg rond 18.00 of ie naar de afdeling mag

Straks meer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2020 15:18    

Reageer met quote
Hopelijk alles goed gegaan met R???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jan 2020 21:58    

Reageer met quote
ja alles oké die wat hem geopeerd belde mij zelf dat alles goed was gegaan was gister pm half 4 en werd gebeld door de afdeling waar ie ligt om 19.16. Ben met desiree maar effe gebleven en van Morgen ben ik eerst fisio en toen bij r op bezoek had redelijk geslapen en de pijn was te verdragen Was dochter van Someren ook
Toen hij luch kreeg wij naar huis heb met dochter als lunch
Roerbak groente met ei gemaakt en zei is weer naar huis de kids komen ja om 15.00 uit school
Heb erna Dimple uitgelaten In de hei die is ja ook hier. Ga straks met bus naar ziekenhuis komt desiree met Fenna ook bij opa op bezoek brengt zei me naar huis wat ik eet weetnog niet. R mag morgen naar huis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jan 2020 15:47    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn dat het goed is gegaan hopelijk mag hij snel weer naar huis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 jan 2020 18:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 235, 236, 237 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 236 van 278