Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Jet, wat geweest is kun je niet veranderen. Maar wat je nog gaat doen, daar kun je wel degelijk aan werken. Zet hem op! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2013 12:16    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
lief van jullie Ellen En missy

ik heb me gister eral gehouden

onbijt kefirjogurt
4 ford kaas radijs tomaat
brandnetelthee
optmel
lunch omelet metindische wokgroente
brandnetelthee
avond kip madrasmet spercibonen ik geen rijst rob en Fenna wel
2 glas rode wijn
beweging 3 keer Lynn
met Fenna naar speeltuin
10 km gefiets en camper kleren en bedden ogemaakt we gaan ja woensdag 10 dagen naar de moezel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2013 20:07    

Reageer met quote
Dat lijkt me heerlijk Jet een paar dagen ertussen uit. Lach
Ik ga voor mooi weer duimen hoor. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2013 21:22    

Reageer met quote
ja Missy is t ook effe paar dagen eruit we beginnen 10 km voor Trier en gaan zo om hoog langs de moezel naar Koblenz llllllll

we genieten ook van de camper was geen verkeerde keuze om n te kopen

me goed er aan gehouden gister geen valkuil
moet me nu morgen wegen in plaats van donderdag ben benieuwd hoe t dan is

ochtend kefirjoghurt
4 ford 20 + kaas sambal
brandnetelthee
tussendoor optimeldrink
brandnetethee

luch in ziekenhuis broodje gezond
rauwkost
brandmeterthee
avond eigengemaakte soep
kipfilet
bloemkool zo uit vocht
2 glas rode wijn
beweging 3 keer Lynn uit laten in de hei
Fenna bezig houden en stuk lopen richting ziekenhuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 6:24    

Reageer met quote
Lekker een beetje rondtrekken en dingen zien, heerlijk! En het voordeel van een camper (net als een caravan) is dat je zelf kunt koken als je wilt, dus het hoeft geen inbreuk op je eetwijze te zijn als je eens weggaaat. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Prachtig gebied ook daar ben ik vaak geweest , fijne vakantie en genieten maar meisje.

Ik zeg vaak tel je zegeningen want soms vergeten we die zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 10:39    

Reageer met quote
ja Missy dat deed ik ook al toen we nog caravan hadden de camper hadden veel eerder moeten kopen ben je nog meer verplaats baar zonder alles te moeten in pakken

Ellen is ook mooi gebied we zijn er al vaak geweest in hotels maar dit is leuker en als t mooie omgeving en of plaats is vind blijf je toch paar dagen en dan ga weer verder naar ander plaats en met Hond is ook fijner dan hotel

ik heb de ford krackers mee die krijg je volgens mij niet in duitsland en de rest koop ik gewoon in de winkels wil m e toch er aan houden

net terug van ziekenhuis hele morgen en middag onder weg we waren met de bus is goedkoper parkeren in zieken huis is hier duur als dat ik met auto ga en Fenna vind bus geweldig

we zijn op de terugnog naar de action geweest had daar 4 lampen gekocht deed er eet niet terug naar huis gelopen is dik half uur lopen kom thuis Lynn uit gel,aten en ik probeer lamp doet ie t weer niet heb ik weer kan ik straks nog terug gaan want als ik wacht tot we terug zijn van de moezel is dan langer 7 dagen...

heb t zo wie zo nog druk eerst nog koken de kids komen eten en na t eten gaan we skypen met ander dochter die opvakantie is in frankrijk

en vanavond wil ik nog n\aar volly gaan kijken of ik nog ken mag wel niet van fisio maar ik probeer gewoon stil zitten daar kan ik niet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 sep 2013 15:48    

Reageer met quote
ik heb t toch nog goed gedaan 7 ons er af wil proberen om niks aantekomen de toer langs de moezel ..........

we vertekken nu tot volgende week weet niet of we internet hebben op de camperplaats die we gaan de eerste is Konz eb die had geen internet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 9:42    

Reageer met quote
Veel plezier Jet! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 10:19    

Reageer met quote
Daar zijn we weer heb me netjes gedragen. Een keer uit eten en dat was veel salades Ben benieuwd wat de weegbruggen zegt. We hebben veel gefietst. Totaal 300km en Lynn uit gelaten beweging genoeg. De moezel is heel erg mooi. De moezel we zijn maar op. 2 camperplaats geweest de eerste was in konz enzijn van daar naar Saarburg gefietst. Was 40 km heel mooi omgeving en prachtig gebied om te fietsen naar Trierde mooie oude gebouwen enkelen de porta Nigra en n klein steegje waAr we n heerlijk capucino met appelstrudel ook nog naarsauna geweest

heb nog niet alles bij gelezen en morgen weeg ik ook weer en wil weer all4s op schrijven

maar eerst de trouwdag van patricia moet nog was doen kun je zien wat je allemaal mee neemt de was kelder is echt vol met vuile was bedde goed en kleren zomer en winter en van lyn heb ik ook swel 2 was machine was en ik wil nog uit gebreid in bad en dan nog alles klaar leggen wat we morgen aan doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 sep 2013 18:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 23 van 278