Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Net terug van Herkenbosch ........ Fenna is nu hier en ze herlijk aan spelen met de thee pot waar de kids vroeger ook mee gespeeld hebben schrijf stralks meer als Fenna in bed ligt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2013 9:49    

Reageer met quote
Fenna druk met theepotten t geen zonnetje[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2013 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Leuke foto Jet! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2013 11:02    

Reageer met quote
ja is ook ons zonnetje wij genieten echt van der we komen zelfs eerder terug van weekend maandag was de ander oma opas dag nu is ze tweedagen en blijft ook nog heerlijk slapen hier .

we hebben heerlijk gewandeld en gefiets van uit de camping in Herkenbosch ........ waren bij n boer landweg uit en je liep zo t bos in jammer dat ik maar 3kwartier aan een stuk het zij zo

moet ik mee leren leven en gefiets hebben vrijdag 40 km via omweg naar Melick daar wilde ik mosselen kopen bij ah hadden ze niet toen maar Pangafilet met taisewokgroente en Rob kriel aard ik niet 2 glas wijn

zaterdag 48 km naar dalheimermolen teras gepikt duits bieren via omweg terug naar camping geeten bbq ik stukje kipfileten rauwkost van sla radijs kommer paprika en champions warm in bakje op bbq rob ook nog koude schotel er bij 2 glas rode wijn

zondag 60 km gefiets ronje molens

s avonds uit eten chineesbuffet vorm ik chinese kippensoep gehakballetjes warme groente en uit de salade bak groente 2 glas wijn

van morgen jacult
4 fordknack kaas radijsjes tomaat 30 plus kaas

tussen door wilde perzik

lunch rauwkost 4 ford knack heinz

avond tartaar spnazie alla jetje
krielaard
2 rode wijn
opa en Fenna chiliconcarne

beweging 3 keer Lyn n 3 kwatier

en heledag genieten van Fenna

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2013 12:55    

Reageer met quote
nou zeg gisteren ook bericht geschreven en nu staat er niet terwijl ik er zo lang over doe wat ik schrijf pet ziekte ook

had Lynn n pepetje voor de teken gedaan voor ik ging wandelen kom ik in de hei zegt een van de vrouwtjes waar ik mee wandel heb je geknoeiet met tanden poetsen kijk ik heb ik grote uit gebeten vlek op t shirt is dat van de frontline tegen teken Lynn had zich uit gerammelt toen ik net dat er op had stond nog gebukt ...... kun je zien wat voor gevaarlijk spul dat is

gisteren 2 nieuwe broek gekocht maat kleiner bij mis etam en niet gepast had Fenna bij me thuis gepast en zat goed alleen korter dus stuk er af geknipt en genaait (toen Fenna middag dutje deed) heb m weer aangedaan na ver loop van dragen zakt ie af is ie te groot is strech word met dragen altijd wijder moet altijd n maar grooter nemen voor de kuiten en boven benen zit vocht in heeft n naam kom niet op de naam kan ik nu terug gaan gelukkig had ik de ander nog niet korter gemaakt
onbijt kefier joghurt
4 ford radijs tomaat kaas ui
brannetelthee
tussen manderijn rauwkost

lunch ziekenhuis broodje gezond schaaltje raukost

avond eigen gemaakte knolseldery soep brocollie panga vis
2 glas wijn

beweginging 3 kwartier Lynn in de hei

fietsen ziekenhuis weet niet hoe veel km dat is schrijf straks wel als ik terug ben

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2013 10:33    

Reageer met quote
Jet051 schreef:
nou zeg gisteren ook bericht geschreven en nu staat er niet terwijl ik er zo lang over doe wat ik schrijf pet ziekte ook

had Lynn n pepetje voor de teken gedaan voor ik ging wandelen kom ik in de hei zegt een van de vrouwtjes waar ik mee wandel heb je geknoeiet met tanden poetsen kijk ik heb ik grote uit gebeten vlek op t shirt is dat van de frontline tegen teken Lynn had zich uit gerammelt toen ik net dat er op had stond nog gebukt ...... kun je zien wat voor gevaarlijk spul dat is

gisteren 2 nieuwe broek gekocht maat kleiner bij mis etam en niet gepast had Fenna bij me thuis gepast en zat goed alleen korter dus stuk er af geknipt en genaait (toen Fenna middag dutje deed) heb m weer aangedaan na ver loop van dragen zakt ie af is ie te groot is strech word met dragen altijd wijder moet altijd n maar grooter nemen voor de kuiten en boven benen zit vocht in heeft n naam kom niet op de naam kan ik nu terug gaan gelukkig had ik de ander nog niet korter gemaakt
onbijt kefier joghurt
4 ford radijs tomaat kaas ui
brannetelthee
tussen manderijn rauwkost

lunch ziekenhuis broodje gezond schaaltje raukost

avond eigen gemaakte knolseldery soep brocollie panga vis
2 glas wijn

beweginging 3 kwartier Lynn in de hei

fietsen ziekenhuis weet niet hoe veel km dat is schrijf straks wel als ik terug ben

k heb nog n omweg gemaakt naar Heerlen broek geruild bij miss etam die te groot was maatje kleiner genomen heb weer 40 km gefiets bootschappen nog gedaan en nu ga ik nog beutyavond met Rob Sauna en er na jacuzzy fijne avond allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2013 19:27    

Reageer met quote
yes weegschaal was vriendelijk voor mij 8 ons er af ondanks de foute dropjes...... ben de ander brorek die te groot was kleiner aan maken wat n klerewerk om n broek kleiner te maken moet je halve broek slopen om ben al meer dan half uur beziog heb ik net aan een kant los getorn

morgen kefir joghurt
4 ford heinz retich tomaat schijfjes komkommer
plak kaas brandnetel thee
tussend manderijen en magerejogurt

lunch rauwekost salade 4ford smeerkaas sambalslankie 20+
brandnetelthee

avond witlofschotel in de oven met gerookte kipfilet krielaard
cremfrais
2 glas rode wijn

beweging 3 kwartier lynn uitlaten in de hei
fietsen naar zus weet niet hoeveel schrijf straks op m
zwemmen en tussen door broekkleinermaken
en vanavond sauna jacuzzy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 sep 2013 10:26    

Reageer met quote
gisteren geen tijd gehad omboekje bij te werken wat gekloei met me broek

en heb gisteren niet verder gefiets dan mijn zus was maar 10 km was me te warm heb nog lang zitten kloeien met broek
maar sauna en jacuzzy was weer heerlijk relax lag vroeg in bed 22.00

vandaag nog veel doen Lynn wasen ze is geen golden meer maar grijzevan al dat rollen in de hei maak foto van voor en er na ze gaat straks bij jongste dochter logeren we gaan morgen 2 dagen naar de wijnfeesten met husband zijn werk en dat is met de bus

onbijt kefir joghurt brandnetelthee 4 ford kaas heinz

tussen brandnetelthee meloen

lunch broodje gezond brandnetelthee

avond

bewegen 3 keer Lynn en wassen

fiest naar winkel duitsland en op terug weg daar terrasje gepikt 40 km

. Kwam terug van de hei zag ik hoe mooi die er nu bij staat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2013 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Veel plezier bij je uitje Jet, doe het kalm aan met de wijn he? Dat zet nogal aan hoor. Lachen

Wat een leuke grijze golden heb jij. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 sep 2013 19:20    

Reageer met quote
Dank je Missy en weet dat wijntjes aanzet probeer t bij twee
tehouden drink ik ja al altijd bij avond eten Lachen Lachen Lachen

waar ik de meeste moeite straks in Hotel heb vandaag eten we lunch zelf en vanavond keuze menu pak ik ook zo als thuis ........

is dat we zondag morgen Americaans onbijt buffet krijgen en dat is pas lekker probeer gezonde eet te pakken

weet niet of ik daar internet heb tot maandag jullie fijn weekend

Ochtend thuis nog Kefit jogurt 4 ford knack heinz rauwkost
brandnetelthee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2013 7:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 21 van 278