Auteur |
Bericht |
Jet051 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-5-2008 Berichten: 3104 Dieet: Lowcarb Woonplaats: Omgeving Heerlen
|
|
voel me hier af en toe echt remie.......
voel me al wat beter zo kan ik het uit houden tot dinsdag mot ik weer terug naar chiropraktieker pijn is bedudend mindev .
ben druk met inpakken we gaan jamorgen tot maandag middag of avond naar zeeland ,,,,,,,,,,,heerlijk alles doen wat niet hoefd HA HA ..wandelen fietsen met Lynn naar de zee en maar genieten
enik blijk\jf me houden aan de punten al thans probeer ik >>>>>>>>>>>
iederen nog leuk weekend en tot kiek
liefs jetteke_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 jan 2009 19:22 |
|
 |
|
 |
Belle-bonita Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 1-5-2008 Berichten: 353 Dieet: Gezond eten Woonplaats: dronten
|
|
he jet
als het goed is ben je nog niet thuis hoe was het in zeeland
hoe gaat het met je schouder / nek bij mij alles goed soms wat last van eleboog en schouder maar gaat al een heel stuk beter
alleen met het gewicht gaat het niet goed ben in de december maand 3 kilo aangekomen ben nu weer opnieuw begonnen en doe weer met een sprintje mee ga echt even streng lijnen bij jou ging het ook niet zo lekker he ? hoe gaat het nu
nou ga nog even wat in huis doen even wat cal verbranden en vanavond nog even zwemmen
grt gerda_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 14:50 |
|
 |
Nijne Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-8-2008 Berichten: 8423 Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken Woonplaats: Bommelerwaard
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 jan 2009 15:15 |
|
 |

Geregistreerd op: 13-5-2008 Berichten: 3104 Dieet: Lowcarb Woonplaats: Omgeving Heerlen
|
|
Nijne schreef: |  |
Leuk dat je effe langs kwam_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 jan 2009 10:52 |
|
 |
|
 |

|
|
Belle-bonita schreef: | he jet
als het goed is ben je nog niet thuis hoe was het in zeeland
hoe gaat het met je schouder / nek bij mij alles goed soms wat last van eleboog en schouder maar gaat al een heel stuk beter
alleen met het gewicht gaat het niet goed ben in de december maand 3 kilo aangekomen ben nu weer opnieuw begonnen en doe weer met een sprintje mee ga echt even streng lijnen bij jou ging het ook niet zo lekker he ? hoe gaat het nu
nou ga nog even wat in huis doen even wat cal verbranden en vanavond nog even zwemmen
grt gerda |
ja Gerda toen jij dat schreef zat ik nog in auto op weg naar huis.......... Het was wel weer leuk hebben toch nog kunnen fietsen en kwa lijn mot de weegschaal vanavond nog doen bij de dieetiste .......... heb ik niet veel verkeerds geeten vrijdags mosselen zonder sausje .. rob heeft zaterdag gekookt Hacheevlees moerenstamp (lees wortelenstampot) heeerlijk wass het en zondag hadden we broodjehamburg
en gisteren toen we thuis kwamen heb ik spaggettie gemaakt..
met nek schouder gaat nog steeds niet goed heb nu wel minder pijn dan eerst nu heb ik ook last van linkerpols kan nog niet eens een pan vast houden mot vanmiddag terug bij de chiropraktieker ben benieuwd wat dit nu weer is ????????????? en wat goed van je dat je weer bent gaan zwemmen .en het sprintje zal je ook we; weer meer motiveren om af te vallen susses er mee.........
zo ga nu eerst Lynn eten geven arm Hond heeft nog niksgehad en we zijn al dik half uur terug van de hei liefs jetteke_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 jan 2009 11:02 |
|
 |
Simoon Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-5-2008 Berichten: 470 Dieet: kcal tellen/punten tellen/gezond eten/bewegen
|
|
hé wat klote (gebruik even dat woord ervoor) van je schouder/nek en dat je nog steeds zo'n last hebt...je kan beter een chiropractor in huis nemen..kan hij je elke dag even onderhanden nemen! vervelend hoor..bah...
Hoe was het met je gewicht bij de dietiste? en heb je nog tips meegekregen?
misschien dat ik dat ook maar moet gaan doen..bij dietiste wegen...en een extra stok achter de deur is nooit weg natuurlijk. _________________ zonder weegschaal opnieuw van start!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 jan 2009 18:27 |
|
 |

|
|
Simoon schreef: | hé wat klote (gebruik even dat woord ervoor) van je schouder/nek en dat je nog steeds zo'n last hebt...je kan beter een chiropractor in huis nemen..kan hij je elke dag even onderhanden nemen! vervelend hoor..bah...
Hoe was het met je gewicht bij de dietiste? en heb je nog tips meegekregen?
misschien dat ik dat ook maar moet gaan doen..bij dietiste wegen...en een extra stok achter de deur is nooit weg natuurlijk. |
Siemoone
is inderdaad stok achter de deur de dieetiste zit ik voor me leven an vast anders luukt het me toch niet ............
ik was 2 ons er bij gisteren avond bij de dieetist maar heb ook niet kunnen bewegeb zo als al de aneren keren....
tips van de dieetiste was
denk eerst heb ik wel zin er in .of ga blokje wandelen of ga je tanden poetsen ....... inbad
ga iets doen wat je al langer wilde en dan is de zin op lekkers weer voorbij..
hoop dat je er wat aan hebt
volgende week zou ze het hebben over
doe ik het voor me zelf of voor de anderen. en zec zo iets maken om te proeven
ik ga nu koken_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 jan 2009 16:47 |
|
 |
|
 |
Goldwingstar Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-2-2004 Berichten: 10298 Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ) Woonplaats: Brabant
|
|
Jet051 schreef: | sterkte voor jullie thuisvrond
Beterschap voor je moeder heb kaartje op de bus gedaan
grt jetteke |
Lieve Jet.
Heel erg bedankt voor de mooie kaart en lieve woordjes die ik van je ontvangen heb.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 27 jan 2009 20:51 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 19 feb 2009 13:20 |
|
 |

|
|
PFFFFFFFFF
ja dagboek ben er weer zie na afwezig van bijna 1 mnd jaaaaaaaa de zon schijnt hier alvolop dus vol goedemoed
had effe ook te veel aan kupke
nu probeer ik weer trouw hier te schrijven
Gisteren benik weer begonnen met op alles te letten en te eten als een arme HA HA HA mot je mij horen
nu ga iker voor de kilo war er bij zijn moetttren er voor de echte zomer eraf..........vandaag eten we alvast gezond vis asperges krielaard
straks ga ik met Lynn rondje hei en dan erna weer naar zwemclub en van middag zie wel ....._________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 18 mrt 2009 9:01 |
|
 |
|
|