Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
voel me hier af en toe echt remie.......
voel me al wat beter zo kan ik het uit houden tot dinsdag mot ik weer terug naar chiropraktieker pijn is bedudend mindev .

ben druk met inpakken we gaan jamorgen tot maandag middag of avond naar zeeland ,,,,,,,,,,,heerlijk alles doen wat niet hoefd HA HA ..wandelen fietsen met Lynn naar de zee en maar genieten

enik blijk\jf me houden aan de punten al thans probeer ik >>>>>>>>>>>

iederen nog leuk weekend en tot kiek

liefs jetteke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jan 2009 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Belle-bonita
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
he jet
als het goed is ben je nog niet thuis hoe was het in zeeland
hoe gaat het met je schouder / nek bij mij alles goed soms wat last van eleboog en schouder maar gaat al een heel stuk beter
alleen met het gewicht gaat het niet goed ben in de december maand 3 kilo aangekomen ben nu weer opnieuw begonnen en doe weer met een sprintje mee ga echt even streng lijnen bij jou ging het ook niet zo lekker he ? hoe gaat het nu
nou ga nog even wat in huis doen even wat cal verbranden en vanavond nog even zwemmen
grt gerda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jan 2009 14:50    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jan 2009 15:15    

Reageer met quote
Nijne schreef:

Leuk dat je effe langs kwam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 10:52    

Reageer met quote
Belle-bonita schreef:
he jet
als het goed is ben je nog niet thuis hoe was het in zeeland
hoe gaat het met je schouder / nek bij mij alles goed soms wat last van eleboog en schouder maar gaat al een heel stuk beter
alleen met het gewicht gaat het niet goed ben in de december maand 3 kilo aangekomen ben nu weer opnieuw begonnen en doe weer met een sprintje mee ga echt even streng lijnen bij jou ging het ook niet zo lekker he ? hoe gaat het nu
nou ga nog even wat in huis doen even wat cal verbranden en vanavond nog even zwemmen
grt gerda

ja Gerda toen jij dat schreef zat ik nog in auto op weg naar huis.......... Het was wel weer leuk hebben toch nog kunnen fietsen en kwa lijn mot de weegschaal vanavond nog doen bij de dieetiste .......... heb ik niet veel verkeerds geeten vrijdags mosselen zonder sausje .. rob heeft zaterdag gekookt Hacheevlees moerenstamp (lees wortelenstampot) heeerlijk wass het en zondag hadden we broodjehamburg

en gisteren toen we thuis kwamen heb ik spaggettie gemaakt..

met nek schouder gaat nog steeds niet goed heb nu wel minder pijn dan eerst nu heb ik ook last van linkerpols kan nog niet eens een pan vast houden mot vanmiddag terug bij de chiropraktieker ben benieuwd wat dit nu weer is ????????????? en wat goed van je dat je weer bent gaan zwemmen .en het sprintje zal je ook we; weer meer motiveren om af te vallen susses er mee.........

zo ga nu eerst Lynn eten geven arm Hond heeft nog niksgehad en we zijn al dik half uur terug van de hei liefs jetteke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 11:02    
Vrouw Weeggegevens   Simoon
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: kcal tellen/punten tellen/gezond eten/bewegen

Reageer met quote
hé wat klote (gebruik even dat woord ervoor) van je schouder/nek en dat je nog steeds zo'n last hebt...je kan beter een chiropractor in huis nemen..kan hij je elke dag even onderhanden nemen! vervelend hoor..bah...

Hoe was het met je gewicht bij de dietiste? en heb je nog tips meegekregen?

misschien dat ik dat ook maar moet gaan doen..bij dietiste wegen...en een extra stok achter de deur is nooit weg natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 18:27    

Reageer met quote
Simoon schreef:
hé wat klote (gebruik even dat woord ervoor) van je schouder/nek en dat je nog steeds zo'n last hebt...je kan beter een chiropractor in huis nemen..kan hij je elke dag even onderhanden nemen! vervelend hoor..bah...

Hoe was het met je gewicht bij de dietiste? en heb je nog tips meegekregen?

misschien dat ik dat ook maar moet gaan doen..bij dietiste wegen...en een extra stok achter de deur is nooit weg natuurlijk.

Siemoone

is inderdaad stok achter de deur de dieetiste zit ik voor me leven an vast anders luukt het me toch niet ............

ik was 2 ons er bij gisteren avond bij de dieetist maar heb ook niet kunnen bewegeb zo als al de aneren keren....

tips van de dieetiste was

denk eerst heb ik wel zin er in .of ga blokje wandelen of ga je tanden poetsen ....... inbad
ga iets doen wat je al langer wilde en dan is de zin op lekkers weer voorbij..
hoop dat je er wat aan hebt

volgende week zou ze het hebben over

doe ik het voor me zelf of voor de anderen. en zec zo iets maken om te proeven

ik ga nu koken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jan 2009 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Jet051 schreef:
sterkte voor jullie thuisvrond

Beterschap voor je moeder heb kaartje op de bus gedaan

grt jetteke

Lieve Jet.
Heel erg bedankt voor de mooie kaart en lieve woordjes die ik van je ontvangen heb. Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 jan 2009 20:51    

Reageer met quote
Goldwingstar schreef:
Jet051 schreef:
sterkte voor jullie thuisvrond

Beterschap voor je moeder heb kaartje op de bus gedaan

grt jetteke

Lieve Jet.
Heel erg bedankt voor de mooie kaart en lieve woordjes die ik van je ontvangen heb. Kussen

Graag gedaan Helma

heb met jullie echt te doen

wij zitten al jaren zo in de molen

heb ja zelf kanker ,,fibromialogie....... voor tweejaar een tia gehad en nog meer van dat ongemak

maar voor jullie komen er ook weer beteren tijden hoop ik zal duimen \voor jullie

We gaan straks nog effe naar Wittem kaarsjes aan steken steek ik er ook voor jullie een aan

want morgen gaan we weer naar zeeland tot 2maart

MIjn motto is ja

geniet van het leven je hebt maar even

liefs jetteke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 feb 2009 13:20    

Reageer met quote
PFFFFFFFFF
ja dagboek ben er weer zie na afwezig van bijna 1 mnd jaaaaaaaa de zon schijnt hier alvolop dus vol goedemoed

had effe ook te veel aan kupke

nu probeer ik weer trouw hier te schrijven

Gisteren benik weer begonnen met op alles te letten en te eten als een arme HA HA HA mot je mij horen

nu ga iker voor de kilo war er bij zijn moetttren er voor de echte zomer eraf..........vandaag eten we alvast gezond vis asperges krielaard
straks ga ik met Lynn rondje hei en dan erna weer naar zwemclub en van middag zie wel .....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mrt 2009 9:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 12 van 278