Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek : Jetteke gaat de strijd aan tegen de kilos

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 276, 277, 278  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Simoon
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: kcal tellen/punten tellen/gezond eten/bewegen

Reageer met quote
Hey Jet..hoe komt dat nu zo dat het vandaag zo slecht ging? door de vervelende berichten van de huisarts?

wel jammer..ik bedoel je loopt lekker veel met Lynn dus die beweging krijg je vast wel....maar ja als je alles wat je tegenkomt in je mond stopt smullen Lachen Lachen ...wat gaat er door je heen als je dat doet? misschien helpt het als je dat aangeeft...kun je het later teruglezen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mei 2008 18:02    
Vrouw Weeggegevens   Simoon
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: kcal tellen/punten tellen/gezond eten/bewegen

Reageer met quote
Vvervelend trouwens...en pijnlijk ook lijkt me, die oorontsteking en gordelroos! Beterschap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mei 2008 18:03    
Vrouw Weeggegevens   Maanon
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Hey Jet,

Vervelend om te lezen dat je niet helemaal lekker in je vel zit. En idd ook erg pijnlijk!! Moeilijk he om dan het eten te laten staan als je je zo rot voelt. Zeker als je gewend bent om jezelf te troosten met eten.

Beterschap voor jou!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mei 2008 19:22    
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
ja klopt is ook vervelend als je weer vn alles er bij krijgt ......en ik was dat zo gewend me tetroosten met eten ............ ben gisteravond maar na het eten naar bed gegaan kon ik ook niks meer snaaien...en van morgen heb ik me netjes aan de puntjes gehouden tot nu ook nog ga dadelijk met Lynn naar de hei kan ik ook niet snaaien beloningskoekjes zijn er niet voor mij HA HA HA en straks koken ..we eten..

kippesoep

Gevuldepaprikas ala jetje

pasta

rucula sla aan gemaaktmet jogrhert dressing

toetje optimeljoghurt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mei 2008 14:21    

Reageer met quote
ja hier ben ik weer de vrienden zijn van morgen naar huis gegaan was wat langer dan ze zouden blijven ze zijn dinsdag avond gekomen ze hebben problemen met huis verkoop en hypotheek van nieuw huis..........dus daarom ook niet gister hier geweest en nu....heb me netjes kunnen in houden niet te veel gesnaaid en wijn en bier heb ik ook niet te veel gehad stond vanmorgen op de weegschaal en hij was al wat vriendelijker voor me ben benieuwd hoe ie zaterdag is heb vandaag een balansdag en wilde morgen wokmenu maken zittenook niet zo veel punten in ..............en veel water en thee drinken doe ik nu ook wel weer................. en met de gordelroos is nog wel pet en de oren wil ook nog niet tot laters

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mei 2008 13:33    

Reageer met quote
ja hier is jetje wer terug van de camping en daar was het weer beren gezellig heb me goed aan de punten kunnen houden.alleen hen ik op de camping altijd het gevoel datr ik op teraasje zit dat ik dan niet hoef te tellen en drink dan ook wel eens een rosetje ...maar ik houd er wel rekening mee als we er na gaan weten ............ vanmorgen was de weegschaal weer eens niet zxo vriendelijk .maar eigenbult dikke bult vandaagggg balans dag en ik hioopp dat het dan wel weer goed komt ik heb nog tot zaterdag ............. zo ganu effe met Lynn naar de hei en dan nog

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mei 2008 12:45    

Reageer met quote
zo weer een dag vergeten hier te schrijven

gisteren de kids eten geweest heb me goed aan de puntjes kunnen houden ...............de weegschaal was vanmorgen weer lief voor mij .dus dat heb ik ook weer over leefd een van jullie vroeg ergens wat mijn balans dag inhoud

is bij mij verschillende de een keer doe ik alleen joguhrt dag met fruit

en zo als maandag heb ik smorgens jogrtht en smiddags knackebrood en savonds knolselderijsoep en zo heb ik er nog meer wat ik dan balans dag noem is rond de 1000 caloreien wat ik dan eet per dag ,is voor mij goed vol te houden voor een dag geen week hoor tot latersal;s ik weer wat te berichten heb liefs jetje

Laatst aangepast door Jet051 op wo 28 mei 2008 15:18, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 13:28    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Lieve Jetje, ik hoop dat je 1000 cals bedoeld en niet 100!!!

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 14:12    

Reageer met quote
Odette ,,,,,bedank om me er op te wijzen moet natuurlijk 1000 cal zijn zou om kieppen met maar 100cal perdag .zal me teen veranderen kon net terug van wandeling in de hei en kom nu effe in de in de kamer waar de computer staat effe kieken of er al zijn ............ ik ga nu in tuin zitten te genieten van al de vogels die nu zijjn aan uitvliegen .......... kann ik ook niet gaan snaaien enik ga bedenken wat we straks eten ...............bbq of maaltijd salade ..............liefs jetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 15:17    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
En? Wat is het geworden??

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 mei 2008 9:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 276, 277, 278  Volgende
Pagina 2 van 278